Karoline1907 Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Jeg gruer meg så sykt til prøven på torsdag! Trodde ikke det skulle bli så vanskelig siden jeg vanligvis får 5’ere og 6’ere på skolen, men jeg stryker jo på nesten alle testene jeg finner på nettet! Tok sånn 30 tester på Teoritentamen før abonnementet gikk ut, og fikk til slutt noen hvor jeg stod, men det er jo fordi de samme spørsmålene kommer igjen😭 Hjelp, jeg kan ikke stryke!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Du må bare kjøpe enda en runde med tilgang til teoritentamen og fortsette å ta tester. Når du klarer rundt 10 på rappen så består du uten tvil. Anonymkode: c3d51...0c1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Bruker du teoriboka I tillegg til testene og leser deg opp på spørsmålene du får, eller gjetter du bare på svarene til du svarer rett? Anonymkode: 60b98...fbe
WilhelmineAmalie Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Teoritentamen er mye vanskeligere enn teoriprøven. Tok teoriprøven tidligere denne mnd og har kun lest på Teoritentamen. Lurt å gå gjennom spørsmål og svar før du leverer! 1
Karoline1907 Skrevet 30. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2020 WilhelmineAmalie skrev (25 minutter siden): Teoritentamen er mye vanskeligere enn teoriprøven. Tok teoriprøven tidligere denne mnd og har kun lest på Teoritentamen. Lurt å gå gjennom spørsmål og svar før du leverer! Åå håper det! Har gått igjennom alt av stoff på Teoritentamen og lest boka i tillegg, men gjør fortsatt for mange feil på testene på nett... Må man kunne om manuellbil hvis man tar automat? Giring og sånt? Er det oppgaver om at man må regne ut ting som bremselengde, forbikjøring osv?😬💗 Hva var det du syntes var vanskeligst på prøven?❤️😅
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Skrevet 30. november 2020 Karoline1907 skrev (1 minutt siden): Åå håper det! Har gått igjennom alt av stoff på Teoritentamen og lest boka i tillegg, men gjør fortsatt for mange feil på testene på nett... Må man kunne om manuellbil hvis man tar automat? Giring og sånt? Er det oppgaver om at man må regne ut ting som bremselengde, forbikjøring osv?😬💗 Hva var det du syntes var vanskeligst på prøven?❤️😅 Fikk spørsmål om bremselengde, hvem som skal kjøre først i et lyskryss med gående, biler, sykler, politimann, skilt og lys. Fikk om hvor langt de forskjellige lysene skal lyse. Hva man skal gjøre om man er først til en ulykke. Hva tallene på en bildekk betyr. Hvor man skal legge seg på vei med flere enn to felt i samme kjøreretning når det kommer et utrykningskjøretøy. Det er de jeg husker. Anonymkode: 60b98...fbe 1
WilhelmineAmalie Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 (endret) Karoline1907 skrev (10 minutter siden): Åå håper det! Har gått igjennom alt av stoff på Teoritentamen og lest boka i tillegg, men gjør fortsatt for mange feil på testene på nett... Må man kunne om manuellbil hvis man tar automat? Giring og sånt? Er det oppgaver om at man må regne ut ting som bremselengde, forbikjøring osv?😬💗 Hva var det du syntes var vanskeligst på prøven?❤️😅 Jeg fikk ingen spørsmål om gir, men er lik prøve for alle uansett om du tar manuell eller automat. Fikk kun et spørsmål om lengde og det ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg synes de oppgavene med bilder og hvilke regler som gjelder var vanskeligst😊 Endret 30. november 2020 av WilhelmineAmalie 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #8 Skrevet 30. november 2020 Karoline1907 skrev (10 minutter siden): Åå håper det! Har gått igjennom alt av stoff på Teoritentamen og lest boka i tillegg, men gjør fortsatt for mange feil på testene på nett... Må man kunne om manuellbil hvis man tar automat? Giring og sånt? Er det oppgaver om at man må regne ut ting som bremselengde, forbikjøring osv?😬💗 Hva var det du syntes var vanskeligst på prøven?❤️😅 Nei teoriprøven er den samme uansett . Bremselengde og stopplengde var det vanskeligste synes jeg. Men det er rent puggestoff Anonymkode: b3946...05c
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #9 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei teoriprøven er den samme uansett . Bremselengde og stopplengde var det vanskeligste synes jeg. Men det er rent puggestoff Anonymkode: b3946...05c Og ja, du må regne ut stopp og bremselengde. Det dukker opp en kalkulator i hjørnet av skjermen som du kan bruke til det. Egen kalkulator er naturligvis ikke lov til å å ha med Anonymkode: b3946...05c
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #10 Skrevet 30. november 2020 WilhelmineAmalie skrev (42 minutter siden): Teoritentamen er mye vanskeligere enn teoriprøven. Tok teoriprøven tidligere denne mnd og har kun lest på Teoritentamen. Lurt å gå gjennom spørsmål og svar før du leverer! Dette er ikke helt sant. Jeg fikk så å si akkurat samme spørsmål på selve prøven som på teoritentamen, så jeg syntes prøven var akkurat som forventet. Anonymkode: b8bf8...0eb
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #11 Skrevet 30. november 2020 Teoriprøven var mye enklere enn teoritentamen. Jeg stresset litt over matematikkoppgavene da det alltid har vært mitt svakeste fag, men det gikk faktisk utrolig bra da det bare kalkulator på skjermen😊 Anonymkode: ecf4d...d47 1
WilhelmineAmalie Skrevet 30. november 2020 #12 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er ikke helt sant. Jeg fikk så å si akkurat samme spørsmål på selve prøven som på teoritentamen, så jeg syntes prøven var akkurat som forventet. Anonymkode: b8bf8...0eb Jeg kan kun uttale meg om min erfaring og teoriprøven jeg fikk var mye lettere.
Gjest Bamse20 Skrevet 30. november 2020 #13 Skrevet 30. november 2020 (endret) Fordi du ikke leser boka. Om du bare skal gjette til deg svarene, så kommer prøven til å bli vanskelig. Om du ikke har interesse nok til å lese i boken, så har du ingenting på veien å gjøre. Prøven på teoritentamen er litt mere forskjellig en den vanlige prøven nå til dags. Mye er forandret det siste året for at folk skal lese mere en å ta prøven på nettet Endret 30. november 2020 av Bamse20
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #14 Skrevet 30. november 2020 Man trenger ikke lese boka. Det er en teoridel på teoritentamen-appen som jeg leste gjennom og forsto, og derfor var prøven ganske lett. Istedenfor å bare huske hva som er riktig svar, ta en ordentlig titt på spørsmålet og prøv å forstå istedenfor. Da klarer du å svare på det, uansett hva slags formuleringer som skulle komme på den ordentlige prøven. Anonymkode: 5c33e...a2d
Gjest Bamse20 Skrevet 30. november 2020 #15 Skrevet 30. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker said: Man trenger ikke lese boka. Det er en teoridel på teoritentamen-appen som jeg leste gjennom og forsto, og derfor var prøven ganske lett. Istedenfor å bare huske hva som er riktig svar, ta en ordentlig titt på spørsmålet og prøv å forstå istedenfor. Da klarer du å svare på det, uansett hva slags formuleringer som skulle komme på den ordentlige prøven. Anonymkode: 5c33e...a2d "Man trenger ikke å lese boka".. e du helt på styr? Det er en jævla stor grunn til at boka er der, og det er fordi det er regler man skulle kunne, og det er utroligt mye som ikke står på nettet som står i boka. Klarer du ikke å bruke et par timer eller en dag eller en uke på og lese en bok, så har du INGENTING i trafikken å gjøre. Og det er noe folk blir å angre på den dagen dem kommer til et skilt som IKKE er vist opp i teoritentamen. hva gjør du om du kommer til et skilt du ikke aner hva er, og du ender opp med og kræsje i noen fordi du ikke viste hva dem betyde? Hva skal du si til politiet da? "Nei, jeg orker ikke å lese i boka".
Karoline1907 Skrevet 30. november 2020 Forfatter #16 Skrevet 30. november 2020 Bamse20 skrev (2 timer siden): Fordi du ikke leser boka. Om du bare skal gjette til deg svarene, så kommer prøven til å bli vanskelig. Om du ikke har interesse nok til å lese i boken, så har du ingenting på veien å gjøre. Prøven på teoritentamen er litt mere forskjellig en den vanlige prøven nå til dags. Mye er forandret det siste året for at folk skal lese mere en å ta prøven på nettet Jeg har jo lest boka
Gjest Bamse20 Skrevet 30. november 2020 #17 Skrevet 30. november 2020 22 minutter siden, Karoline1907 said: Jeg har jo lest boka Da må du bare repetere. Skriv notater og les dem om igjen. 😃 Lykke til
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #18 Skrevet 1. desember 2020 Bamse20 skrev (22 timer siden): "Man trenger ikke å lese boka".. e du helt på styr? Det er en jævla stor grunn til at boka er der, og det er fordi det er regler man skulle kunne, og det er utroligt mye som ikke står på nettet som står i boka. Klarer du ikke å bruke et par timer eller en dag eller en uke på og lese en bok, så har du INGENTING i trafikken å gjøre. Og det er noe folk blir å angre på den dagen dem kommer til et skilt som IKKE er vist opp i teoritentamen. hva gjør du om du kommer til et skilt du ikke aner hva er, og du ender opp med og kræsje i noen fordi du ikke viste hva dem betyde? Hva skal du si til politiet da? "Nei, jeg orker ikke å lese i boka". Tidenes overreaksjon eller? Teoritentamen har en grundig teoridel, med videoforklaringer, kontrollspørsmål til hvert kapittel, osv. Jeg besto teorien på første forsøk og kjøpte ikke engang boka, takket være teoritentamen. Anser meg selv som en veldig trygg sjåfør, og det gjorde jaggu både kjørelærer og sensor også. Anonymkode: b8bf8...0eb
Karoline1907 Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #19 Skrevet 3. desember 2020 Jeg bestod med én feil!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå