Gå til innhold

Er du redd for at det skal bryte ut en ny stor krig i Europa i løpet av de neste 50 årene?

Anbefalte innlegg

Gjest In absentia
Skrevet

Er du redd for at det skal bryte ut en ny stor krig i Europa i løpet av de neste 50 årene? Hvorfor/hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan skje. Som følge av større forskjeller mellom folk, og ikke minst at koronasituasjonen vil kunne skape dypere splid og forskjeller mellom land og folk. 

Anonymkode: ba74a...740

• Liker 3
Skrevet

Ja tror det er en reell fare for det. Blir nok en borgerkrig slik en holder på nå

Anonymkode: 8c79f...106

Skrevet

Ikke redd, men vil nok skje. Gidder ikke utdype, bare slik det er. Folk vil at vi skal alle være venner, vi skal alle respektere hverandres tro og blablabls, men da fungerer ikke verden dessverre.

Anonymkode: 664de...e5a

• Liker 2
Gjest Villfisker
Skrevet (endret)

Det gidder jeg ikke bekymre meg for. Hvis det skjer, er det ingenting jeg kan gjøre for å hindre det uansett. Håper selvfølgelig ikke det da.

Endret av Villfisker
Skrevet

Nei. 

Jeg bruker ikke tid, tanker og energi på ting som er utenfor min kontroll. 

• Liker 1
Skrevet
Villfisker skrev (Akkurat nå):

Det gidder jeg ikke bekymre meg for. Hvis det skjer, er det ingenting jeg kan gjøre for å hindre det uansett. Håper selvfølgelig ikke det da.

Vi lever jo i et demokrati enn så lenge? Hva mener du med at det er ingenting vi kan gjøre?

Anonymkode: 9519b...98f

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi lever jo i et demokrati enn så lenge? Hva mener du med at det er ingenting vi kan gjøre?

Jeg, en liten prikk på en liten tråd på verdenskartet kan nok ikke gjøre så mye. Men håper selvfølgelig vi slipper flere kriger.

Skrevet

Nei, det er jeg ikke bekymret for nå. Pandemier tror jeg nok det blir flere av. Kanskje den neste er mer dødelig.

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det kan skje. Som følge av større forskjeller mellom folk, og ikke minst at koronasituasjonen vil kunne skape dypere splid og forskjeller mellom land og folk. 

Anonymkode: ba74a...740

Du overvurderer ekstremt hvor stor påvirkning korona vil ha på framtiden... vaksinene er ferdige, snart er korona borte. Det vil aldri påvirke en krig.

Anonymkode: 06d5c...8ae

• Liker 3
Skrevet

Det er en ny stor krig i Europa, den heter Myndighetenes krig mot befolkningen.

Anonymkode: f5a2f...ff4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du overvurderer ekstremt hvor stor påvirkning korona vil ha på framtiden... vaksinene er ferdige, snart er korona borte. Det vil aldri påvirke en krig.

Har du noen som helst ide om hvor mye nedstengningen har ødelagt, og fortsetter å ødelegge for folk? Folk sulter, det er sannheten, og det er på grunn av nedstengningen.

Anonymkode: f5a2f...ff4

Skrevet

Ja det kommer en verdens krig før eller senere. Hvis Joe Biden og globalistene nå overtar hele styringen så vil krigen desv fremskyndes.

Anonymkode: 75c4b...49a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Store kriger kommer alltid i kjølvannet av økonomiske nedgangstider

• Liker 1
Skrevet

Så lenge Europa fortsetter å ta inn mennesker fra alle verdenshjørner så vil det ende med det ja. Hvis folk fra land X og Y ikke klarer å leve i fordragelighet når de bor i hvert sitt land, hva får europeere til å tro at de magisk skal bli bestiser når de blir naboer her? Innvandring vil føre til større forskjeller mellom folk som igjen vil føre til uroligheter innad i land og mellom land. 

Anonymkode: 23647...c3d

• Liker 5
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 16e59...2ac

Skrevet

Det er jo allerede krig i Europa.  Det er jo terrorangrep begått av muslimer i Europeiske byer omtrent ukentlig.

• Liker 2
Skrevet

Ja, atomkrig. 

Anonymkode: 6f0ae...4df

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så lenge Europa fortsetter å ta inn mennesker fra alle verdenshjørner så vil det ende med det ja. Hvis folk fra land X og Y ikke klarer å leve i fordragelighet når de bor i hvert sitt land, hva får europeere til å tro at de magisk skal bli bestiser når de blir naboer her? Innvandring vil føre til større forskjeller mellom folk som igjen vil føre til uroligheter innad i land og mellom land. 

Anonymkode: 23647...c3d

Det har alltid blitt hevdet av enkelte, og hver gang har dere tatt feil. Det har alltid gått seg til over tid, Innvandringen har kommet for å bli, det må ytre-høyre bare leve med.

Apocalypte skrev (5 timer siden):

Det er jo allerede krig i Europa.  Det er jo terrorangrep begått av muslimer i Europeiske byer omtrent ukentlig.

For noe vås, det skjer sjeldent og blir ofte også begått av høyreekstreme eller separatister som myndighetene regner som en like stor trussel. 

Anonymkode: a62c5...f96

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...