AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Del Skrevet 30. november 2020 Vil helst ikke bruke spiker. Men det er 4 små vinduer på døra, synes ikke det er så hyggelig at fok kan se inn. Så lurer på å slå inn en spiker og la noe henge der året rundt. Men om ikke spiker, så hva? Anonymkode: 18c2d...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 30. november 2020 #2 Del Skrevet 30. november 2020 Døra vår har et bredt gassfelt, akkurat der jeg vil ha kransen. Jeg borret to små hull, et på hver side. Skrudde inn to små øyekroker. Så bruker jeg en metalltråd mellom for å henge opp julekrans og lignende. Funker til flagg, ballonger, blomster og hodeskaller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 30. november 2020 #3 Del Skrevet 30. november 2020 (endret) En bitteliten spiker, ikke tykkere enn en tegnstift. Kan fint settes i sprossene. Endret 30. november 2020 av solmåneogstjerner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 30. november 2020 #4 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vil helst ikke bruke spiker. Men det er 4 små vinduer på døra, synes ikke det er så hyggelig at fok kan se inn. Så lurer på å slå inn en spiker og la noe henge der året rundt. Men om ikke spiker, så hva? Anonymkode: 18c2d...fd7 Jeg kjøpte en dør med veldig små vindusfelt midt på med slikt glass som man ikke ser igjennom. Men det var en dyr dør, så nå har jeg jo som deg, ikke lyst til å ha spiker i den. Likevel er det jo fint med dørkrans til jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Del Skrevet 30. november 2020 Jeg har ikke prøvd disse selv, men de skal kunne tas av igjen uten å sette merke. https://www.command.com/3M/en_US/command/ Anonymkode: 7ae4c...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Del Skrevet 30. november 2020 JEg bruker selvklebende krok. Noe a la den linken over her. Sitter bra Anonymkode: ca3e0...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Del Skrevet 30. november 2020 Jeg har command hook på innsiden og henger tråden over døra så kransen kan henge på utsiden uten problem Anonymkode: 7a6bd...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 30. november 2020 #8 Del Skrevet 30. november 2020 Bruker fiskesnøre som jeg slenger over døra og knyter fast på håndtaket på innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 30. november 2020 #9 Del Skrevet 30. november 2020 På min dør er det 4 småruter, men glasset går i et, slik at det er så vidt plass mellom glasset og rutene så jeg får lurt et silkebånd mellom, og får festet kransen sånn. Før tok jeg en tegnestift og festet oppå kanten på døren, og brukte fiskesnøre å henge i, og en liten bit tosidig tape så kransen ikke skulle dingle og slenge når jeg åpnet døren. Tegnestiften satt godt noen år, så var bare å bruke opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #10 Del Skrevet 30. november 2020 Bruker fiskesnøre. Har en krans på innsiden også som er festet i samme snøre, så de "veier" hverandre så de holder seg der (og tråden henger over døra). Funker fjell. EVnt kan det knytes i håndtaket på innsiden Anonymkode: 3402b...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #11 Del Skrevet 30. november 2020 Krok på innsida, helt øverst, som henger året rundt. Bruker fiskesnøre eller silkebånd. Anonymkode: 69126...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #12 Del Skrevet 30. november 2020 Har slått inn en bitteliten, tynn spiker. Har noe hengende der året rundt, så det er mest praktisk. Anonymkode: 0200c...c45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #13 Del Skrevet 30. november 2020 Så litt på selvklebende utendørs kroker. Men dwt står at de ikke tåler mer kulde enn -6 grader... Noen som har en sånn ute, uten problemer? Kan bli godt over -20 her. Anonymkode: 18c2d...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #14 Del Skrevet 2. desember 2020 Bare et obs til de som har ganske ny dør: om man lager hull i den, som med spiker, kroker, osv, gjelder ikke lengre garantien på døren. Vi skal prøve dobbeltsidig tape i år. Anonymkode: 7436e...724 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #15 Del Skrevet 2. desember 2020 Herregud. Slå inn en liten spiker. Det er en ytterdør. Ikke et eggeskall. Anonymkode: 3c1d9...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #16 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud. Slå inn en liten spiker. Det er en ytterdør. Ikke et eggeskall. Anonymkode: 3c1d9...6df Nei, men som nevnt over: det kan gjøre at garantien på døren ikke lenger gjelder. Og det er virkelig ikke en julekrans verdt.. Anonymkode: 7436e...724 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsmums Skrevet 2. desember 2020 #17 Del Skrevet 2. desember 2020 Jeg hadde en dør som var annerledes under enn resten av døra. Under var den på en måte ubehandlet. Der tok jeg å spikret fast en tynn hamptråd, som gikk opp på innsiden av døra og over kanten og ut, hvor julekransen hang og annen pynt ellers. På innsiden hang vi huskelapper på tråden med klesklyper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #18 Del Skrevet 3. desember 2020 Vi bruker sånn krok med lim. Er nok ment for håndklær på bad, men funker fjell. Anonymkode: 741b2...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 4. desember 2020 #19 Del Skrevet 4. desember 2020 Vi hamret bare i en spiker, da har vi den der til neste jul, og til halloween også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #20 Del Skrevet 6. desember 2020 Vi har et lite vindu høyt oppe på døren, med sprosser utenpå glasset. Så jeg har stukket båndet bak den ene sprossen, laget en løkke og dratt båndet ned til kransen igjen. Vil som mange her sier ikke anbefale å spikre i en utgangsdør; det perforerer døren og gir en vei inn for fuktskader osv. Heng heller kransen ved siden av døren dersom det ikke er noen ok måte å få festet den på døren på. Anonymkode: 02d7b...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå