Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På flere makeoverprogram har jeg sett at de får en sånn plastfilm de legger over tennene for at de skal bli hvitere. Denne blir de anbefalt å ha på mens de ordner seg til å ut på byen. Er det noe sånt å få i her, eller må man kjøpe "hele pakka" til en formue? Hva koster det i så fall? Er ikke interessert i å bleke tennene, men det å få de litt hvitere for en kveld på byen er ikke akkurat å forakte ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro det er Crest White Strips som blir brukt. Er ikke å få tak i i Norge, men kan kjøpes på Ebay eller Amazon.com.

Skrevet (endret)

Pass på å ikke bruke de for mye, da kan du få ganske ille smerter i tennene. :forvirret:

Endret av CocoPuff
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg bor i USA (foler jeg nevner det i alle poster jeg skriver, menere ikke aa "skryte", men det er jo ganske vesentlig innimellom:) )

Her faar vi kjoptr det paa butikken for ca 20 dollar, ca 140 kroner, og JA, det FUNKER! Har provd det selv og tennene blei hvitere selvom jeg har ett ganske "colgate" smil fra for. Saa om du har venner eller bekjente som skal hit, eller er her, saa be de stikke innom en helt vanlig butikk aa kjope med en pakke "Crest Whitening Strips" til deg. Man far MYE igjen for lite penger!

Jeg fikk ingen smerter i tennene av aa bruke det, men tenna mine er ganske hardfore, saa om man har sensitive tenner maa man kanskje vare litt forsiktig.Har og bleka de proffesjonelt da fikk jeg ubetydelige smerter noen timer etterpaa, men ser naa at det var bortkasta penger, bedre og billigere med de stripsa. (er min mening da ;) )

xx

Endret av Skittlejente
Skrevet (endret)
Har du dårlig erfaring, coco?

Ja. Kjøpte og prøvde Crest White Strips da jeg var i USA og etter en uke, kanskje to, begynte jeg å få smerter i tennene utover dagen.

Det verket og stakk skikkelig ekkelt. :forvirret:

Jeg stoppet å bruke de og det gikk vekk etter 2-3 dager. Tennene ble hvitere men det var ikke verdt det.

Nå er det ikke sånn for alle da. :) Har snakket med flere som ikke fikk vondt, men det var min erfaring.

Endret av CocoPuff
  • 8 måneder senere...
Skrevet
Hei!

Jeg bor i USA (foler jeg nevner det i alle poster jeg skriver, menere ikke aa "skryte", men det er jo ganske vesentlig innimellom:) )

Her faar vi kjoptr det paa butikken for ca 20 dollar, ca 140 kroner, og JA, det FUNKER! Har provd det selv og tennene blei hvitere selvom jeg har ett ganske "colgate" smil fra for. Saa om du har venner eller bekjente som skal hit, eller er her, saa be de stikke innom en helt vanlig butikk aa kjope med en pakke "Crest Whitening Strips" til deg. Man far MYE igjen for lite penger!

Jeg fikk ingen smerter i tennene av aa bruke det, men tenna mine er ganske hardfore, saa om man har sensitive tenner maa man kanskje vare litt forsiktig.Har og bleka de proffesjonelt da fikk jeg ubetydelige smerter noen timer etterpaa, men ser naa at det var bortkasta penger, bedre og billigere med de stripsa. (er min mening da ;) )

xx

Du har ikke merka noen spesielle tannproblemer, slik som økning av hull eller lignende etter å ha brukt disse?

Gjest Gjesta
Skrevet

Nope, ingen problemer i det hele tatt!!

Enkelt og greit :)

xx

Skrevet

Man skal ikke bleke tennene når man er gravid, men vet du hvordan det er med dette produktet?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve, men jeg synes det var så mange ulike bokser man kunne kjøpe, så nå ble jeg litt forvirret.

Crest Whitestrips

Hvilken er den riktige?

Skrevet

Disse kan man få råbillige på Ebay.

Ang. de forskjellige utgavene, så har jeg forstått at det stort sett er konsentrasjonen av hydrogenperoxid og antallet strips som varierer, men hvilken som er best å velge vet jeg ikke. Mange klager jo over smerter etter å ha brukt disse, så om man har ømfintlige tenner, bør man kanskje ikke velge de sterkeste.....?

*rope på xx og hører om hun vet noe*

Skrevet

Det kommer an på hva du kjøper. Vær også obs på at det er mye de ikke sender til Europa.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Gå for den første øverst til høyre, det er ikke mye forskjell på de. Det var den jeg brukte!

(Har flytta hjem til norge igjen nå, men mener å huske at noen forskjeller var at det fulgte med tannkrem, en var for sensitive tenner)

xx!!! :)

Skrevet

Selges disse noe sted i Europa? Skal ut på reise i sommer.

Skrevet

http://www.whitestrips.com/global/index.jsp Om dette kartet er noe å gå etter, så ser det ut til at du kan få fatt i dem et par steder.

Men jeg har hørt at disse kun dekker de fremste tennene. Blir det ikke et fryktelig stygt skille? Jeg viser iallefall mer enn 6 tenner når jeg smiler.

• 4 måneder senere...
Gjest Fruktfat
Skrevet

drar opp igjen denne litt, jeg.

med "vanlig" hjemmebleking -fra tannlege- skal man sjekke tennene for hull først, ellers kan det hende man må rotfylle.

hvordan er det da med disse? de ligger vel bare utenpå på framtennene, men noen som vet mtp tannlegesjekk først?

og dere som har kjøpt, har dere lyst til å linke til den dere har kjøpt? (synes det var så mye forskjellig der)

Skrevet

Jeg kjøpte mine fra eBay, av typen Premium. Det er en pakke med 28 strips, 14 for overkjeven og 14 for underkjeven. De skal brukes to ganger om dagen, og lover dermed hvitt smil på en uke. I samme pakke fikk jeg med en tannkrem som også har blekeeffekt. Jeg begynte opplegget i forgårs, men jeg tror kanskje jeg ser en bitteliten forandring allerede.

Disse stripsene skal nok ikke brukes over hull, men det er vel ikke så ofte man har hull på framsiden av de fremste tennene uten å vite det, så jeg tok i alle fall sjansen.

Skrevet

Om det er hydrogenperoxid som er virkestoffet i det her, hvorfor ikke kjøpe flytende hydrogenperoxid på apoteket og børste tennene med det? Må vel bli mildere og mer økonomisk (ca 50 kr for en 100 ml flaske)

Skrevet

jeg kjøpte crest whitestrips på ebay, billig! sitter med "plastfilmen" klistra på tenna å.. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...