AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Er det vanlig å ha lyst på andre men at man klarer å holde seg? Vi har vært samboere i snart to år og planlegger å gifte oss. Men jeg liker oppmerksomhet fra andre og kan få lyst. Har akdri gjort noe galt når vi har vært sammen da, men jeg får dårlig samvittighet når jeg kjenner fristelsen. Det har vært en del hendelser der en annen mann har skjønt det og forsøkt seg, og så har jeg stoppet det før det går for langt. Men da kjenner jeg på følelsen av å bare skulle gå for det, men heldigvis har jeg klart å holde meg. Og etterpå får jeg dårlig samvittighet, men sier ikke noe hjemme, men han bare lurer på hvorfor jeg er så kåt og skal ha. Kanskje dette er kjempevanlig og sånn alle har det, eller at det ernoe som blir bedre når jeg blir eldre og vi gifter oss. Anonymkode: 2352a...fc5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Det blir desverre ikke noe bedre... Anonymkode: 640f4...f2e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Nei, for jeg vet at jeg bare vil ha kjæresten min og ingen andre. Dersom man tenker slikt burde man kanskje være singel. Anonymkode: 834d0...d50 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Helt naturlig. Mitt beste tips, aldri gift deg. Da blir forholdet ofte mer kvelende, mer vanskelig å gjøre det slutt. De fleste forhold tar slutt. Lov å ha lyst, å gjøre noe med dette er en helt annen ting. Usikker på din alder, men i 20-årene? Anonymkode: 3ee96...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå