Totalya Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 De har denne på tilbud på SN, men hva er det egentlig?
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 (endret) For hysteriske asiater som vil ha huden hvitest mulig. (ironiflagg tillagt for at enkelte skal skjønne at ikke alle ord er bokstavelig ment, og henge seg opp i dem) Endret 17. august 2005 av Elphaba
Totalya Skrevet 5. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2005 Var noe sånt som slo meg først, men trodde jeg tok feil jeg...
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2005 #4 Skrevet 5. august 2005 Det verste er vel at noen av de stoffene som er i slike produkter, faktisk kan skade huden.
Totalya Skrevet 5. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2005 Må vel være en eller annen form for klorbasert for å funke, og det er ikke bra for huden nei... (selv om jeg vil ha "blekere" tenner)
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 For hysteriske asiater som vil ha huden hvitest mulig. ← Like hysteriske som hvite kvinner som baker seg i solen hele sommeren for å bli brune? Vi har solpudder, brun-uten-sol, solarier, ordentlig sol, bruningspiller.... osv... Hva er forskjellen på asiater som vil bli hvitere og kari dunk som vil bli brunere?
birgitte242 Skrevet 7. august 2005 #7 Skrevet 7. august 2005 Enig med Mysan.. er vel ikke mer hysterisk en solpudderet ditt!
Gjest huuuu Skrevet 7. august 2005 #8 Skrevet 7. august 2005 Enig med Mysan.. er vel ikke mer hysterisk en solpudderet ditt! ← trippel enig.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #9 Skrevet 7. august 2005 Der sa du noe, Mysan. Vi er ikke et fnugg bedre her. Alle har vi "hysteriske" skjønnhetsidealer.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #10 Skrevet 9. august 2005 SN, står det for strawberrynet?? Er det forresten trygt å handle der. Man må jo oppgi sitt kredittkort nummer. Noen som har erfaringer??
Gjest Brunetten_ Skrevet 9. august 2005 #11 Skrevet 9. august 2005 SN, står det for strawberrynet?? Er det forresten trygt å handle der. Man må jo oppgi sitt kredittkort nummer. Noen som har erfaringer?? ← Japp. Det er trygt. Og ja, man må oppgi kred.kort-nr.
Diva Skrevet 9. august 2005 #12 Skrevet 9. august 2005 Like hysteriske som hvite kvinner som baker seg i solen hele sommeren for å bli brune? Vi har solpudder, brun-uten-sol, solarier, ordentlig sol, bruningspiller.... osv... Hva er forskjellen på asiater som vil bli hvitere og kari dunk som vil bli brunere? ← Det er ikke noe i veien med at asiater vil bli lysere i huden, men det er faktisk LITT farligere for dem å bruke de "whitening"-produktene enn solpudder og brunkrem er for oss. De inneholder faktisk blekemidler som kan være svært skadelige, og dette har også vært tatt opp før i flere ukeblader/magasiner. Det er en høy pris å betale for å bli hvitere i huden. Folk har fått skader som minner om brannskader/etseskader. Bare til opplysning.
birgitte242 Skrevet 9. august 2005 #13 Skrevet 9. august 2005 Farlig, farlig... Ja, dersom du går til en kvakksalver i chinatown og kjøper blekemidler for huden så er det sikkert farlig, men du tror vel faktisk ikke at dagens whitening produkter fra merker som elizabeth arden, clinique, ysl, dior, lauder osv. inneholder skadelige blekemidler
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #14 Skrevet 11. august 2005 Jeg vil også gå utifra at produkter fra kjente merker ikke er farlige, men ellers er det vel gjerne sånn at negative tilbakemeldinger ikke kommer før det har gått en tid. Ellers er de neppe farligere enn sola. Hørte på nyhetene senest igår at Norge i tillegg til alle andre negative statistikker også ligger på toppen når det gjelder hudkreft....så jeg vet ikke jeg..
Gjest Embla s Skrevet 11. august 2005 #15 Skrevet 11. august 2005 Det er vel ikke direkte ufarlig med vår overdrevne soling heller? Syns det er usmaklig å kalle asiater som vil bli lysere i huden for hysteriske, med tanke på at vi selv er storforbrukere av st.tropez, solarium, solpudder osv. (eller blir det noe heeelt annet?)
Totalya Skrevet 17. august 2005 Forfatter #16 Skrevet 17. august 2005 Dette gjelder kanskje ikke EA sin, men det er jo litt skummelt alikevel...
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #17 Skrevet 17. august 2005 (endret) Midler som inneholder hydroquinon, kan skade huden, og det er vanlig brukt også blant de etablerte merkene. Endret 17. august 2005 av Elphaba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå