Gå til innhold

Han klager på meg som om jeg var billig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har egentlig vart siden i fjor sommer. Da syntes han at bikinien var for liten, og at det gikk an å se cameltoe. Det har han også kommentert med andre klær. Så har han kommentert det når jeg ikke bruker bh. Og han sier jeg må være stillere når vi har sex hjemme hvis vinduet er oppe, på grunn av naboene. Jeg gikk til kjøkkenet for å hente et vannglass, uten klær, og da var det feil siden noen kunne se inn. Han har meninger om treningstøy, egentlig alle klær, og synes jeg ikke kan sole meg toppløs på verandaen selv om den er helt skjermet. Han liker at jeg gjør ting med ham når vi har sex, men kan komme med kommentarer om at jeg tydeligvis liker det godt - som om DET var feil. Han er eldre enn meg, men ikke så mye, og jeg synes uansett ikke det betyr at han kan styre hvem jeg er.

Anonymkode: fad61...f6d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontrollerende. Rødt flagg. Kom deg unna.

Anonymkode: da486...039

• Liker 42
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det har egentlig vart siden i fjor sommer. Da syntes han at bikinien var for liten, og at det gikk an å se cameltoe. Det har han også kommentert med andre klær. Så har han kommentert det når jeg ikke bruker bh. Og han sier jeg må være stillere når vi har sex hjemme hvis vinduet er oppe, på grunn av naboene. Jeg gikk til kjøkkenet for å hente et vannglass, uten klær, og da var det feil siden noen kunne se inn. Han har meninger om treningstøy, egentlig alle klær, og synes jeg ikke kan sole meg toppløs på verandaen selv om den er helt skjermet. Han liker at jeg gjør ting med ham når vi har sex, men kan komme med kommentarer om at jeg tydeligvis liker det godt - som om DET var feil. Han er eldre enn meg, men ikke så mye, og jeg synes uansett ikke det betyr at han kan styre hvem jeg er.

At han sier du ikke skal vise deg naken eller i for små klær, eller stønne gjennom åpent vindu, helt ok. Man trenger jo ikke kjøre helt hippie, heller. Å ha sex med vinduet åpent nær naboer er frekt. 

At han kommenterer at du liksom ikke skal like sex, er derimot helt på styr. Hvis det var sånn han mente det .

Anonymkode: b29ff...4f9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At han sier du ikke skal vise deg naken eller i for små klær, eller stønne gjennom åpent vindu, helt ok. Man trenger jo ikke kjøre helt hippie, heller. Å ha sex med vinduet åpent nær naboer er frekt. 

At han kommenterer at du liksom ikke skal like sex, er derimot helt på styr. Hvis det var sånn han mente det .

Å ikke kunne gå naken i eget hjem eller droppe BH er for meg også helt på styr... 

Putt på han en BH og be han gå med den hele dagen, så skal han se hvor digg det er.

• Liker 21
Skrevet

Stort rødt flagg.

Anonymkode: ac7ce...aad

• Liker 6
Skrevet

Psykopatiske tendenser, kom deg unna denne fyren!

Anonymkode: 0fd06...d53

• Liker 3
Skrevet

Det fins masse menn som digger at du nyter sexen sammen med de. Finn deg en sånn mann

Anonymkode: e4fcd...81f

• Liker 9
Skrevet
LillEve skrev (4 minutter siden):

Å ikke kunne gå naken i eget hjem eller droppe BH er for meg også helt på styr... 

Putt på han en BH og be han gå med den hele dagen, så skal han se hvor digg det er.

Spørs hvordan dere bor, jeg har ingen gjenboere, så jeg kan gå naken hele dagen foran vinduet om jeg så vil. Det gjorde jeg såklart ikke da jeg hadde nabo som kunne se meg, da ble det gardiner i så fall. 

Skrevet

Altså, HVIS han hadde ett ang den cameltoe saken så er det for så vidt en grei beskjed å gi tenker jeg - det er lite pent.. Alt det andre er bare teit, så der får du sette noen regler. Vil han ha sex og være sammen med deg får han skjerpe seg - der er det kropen på døra. Klart man trenger ikke sprade naken OM det betyr at verden utenfor kan se det, men så sleng på noe innsynsbeskyttelse heller! Når det gjelder "pupper på utstilling" i det offentlige rom, det er en fin linje mellom pent, sexy og vulgært - den regner jeg med du kjenner på for egen del og om du liker det og er komfortabel, vel da visste han hva han gikk inn i så her får han rett og slett enten like deg slik det er eller la være. Folk som absolutt skal forandre partneren sin har jeg lite til overs for.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørs hvordan dere bor, jeg har ingen gjenboere, så jeg kan gå naken hele dagen foran vinduet om jeg så vil. Det gjorde jeg såklart ikke da jeg hadde nabo som kunne se meg, da ble det gardiner i så fall. 

Hvis jeg skal gjennom stua på do om natta gidder jeg ikke kle på meg, selv om naboene potensielt kan se meg..  Det er jo tross alt mitt hjem og nakenhet er helt naturlig 🤷‍♀️ Selvsagt forskjell på å skvise seg naken inntil vindu, og det å fylle seg et glass med vann på kjøkkenet da. Naboene her kan se meg, men jeg tar bare en arm foran brystene, så får voksne mennesker tåle at andre går nakne.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kontrollerende. Rødt flagg. Kom deg unna.

Anonymkode: da486...039

Standard KG-løsning, dette. ;)

Anonymkode: 603ce...528

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han liker at jeg gjør ting med ham når vi har sex, men kan komme med kommentarer om at jeg tydeligvis liker det godt - som om DET var feil

Æsj! Hva slags skampåførende opplegg er dette?

Anonymkode: ca73d...51b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Standard KG-løsning, dette. ;)

Mannen ts skisserer ER jo kontrollerende. Han høres ut som en tulling. Ja, så dumping er på sin plass. 

• Liker 4
Skrevet

Hm. Er denne fyren helt perfekt selv da? Han høres ut som en av dem som er kronisk misfornøyd, og som bare pirke på andre for alt mulig. Lite sjarmerende egenskap.

Anonymkode: eaa4c...b50

Skrevet
Hannah80 skrev (6 minutter siden):

Mannen ts skisserer ER jo kontrollerende. Han høres ut som en tulling. Ja, så dumping er på sin plass. 

Det lille som TS har skrevet et definitivt alt for lite til at vi kan ta stilling. Det er umulig å få hele bildet her.

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Er det en endring i atferden hans? 

Skrevet
LillEve skrev (1 time siden):

Hvis jeg skal gjennom stua på do om natta gidder jeg ikke kle på meg, selv om naboene potensielt kan se meg..  Det er jo tross alt mitt hjem og nakenhet er helt naturlig 🤷‍♀️ Selvsagt forskjell på å skvise seg naken inntil vindu, og det å fylle seg et glass med vann på kjøkkenet da. Naboene her kan se meg, men jeg tar bare en arm foran brystene, så får voksne mennesker tåle at andre går nakne.

Det er naboens hjem også, de har vel ikke bedt om å se deg naken. Liker du å gå rundt naken om kvelden, er det vel bare å trekke for gardiner/persienner først. 

Skrevet

Jeg foretrekker at typen min snakker til meg på en annen måte når det gjelder sex og støy; foreslår lyddemping i veggene :), ha sex på badet eller annet - ikke be meg holde kjeft. 
Jeg er heller ikke keen på menn som forsøker å kontrollere meg og det jeg har på meg. Jeg forstår selvsagt at jeg ser bedre ut i enkelte ting enn andre og det må være lov å gi en tilbakemelding på det, men en sosial intelligent og trygg mann gir en tilbakemelding med omsorg og varme. Det vil si at han fokuserer på det du ser best i, ikke detaljer rundt det du ser dårligst ut i - så fremt du ikke ber om det. 

Jeg tenker bare at denne mannen du dater ikke er spesielt moden eller smart. Han forstår ikke at det er en sammenheng med det han får deg til å føle, din adferd og forholdet dere har. Så fra mitt ståsted så tenker jeg at forholdet du beskriver må være ganske deprimerende for alle kvinner å leve i. Hvert fall meg. 

• Liker 3
Skrevet
Nooni skrev (1 time siden):

Jeg tenker bare at denne mannen du dater ikke er spesielt moden eller smart.

Takk for mange synspunkter.

Jeg tror kanskje det handler om kulturforskjeller som må jenke seg til over tid. Jeg må også tilpasse meg.

Skrevet

Kontrollfreak, stikk mens du kan!

Anonymkode: 4a266...fc1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...