AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Hvis man bruker glidemiddel; kan en mann da kjenne om vaginaen er utvidet og man er kåt, eller om man ikke er kåt der nede? Rar måte å si det på, men kan han kjenne forskjellen mens man har sex? (Da tenker jeg ikke på at man kan jo selvfølgelig merke på en person man har til sengs om den er kåt eller ikke på oppførselen.) Anonymkode: aaca8...07a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man bruker glidemiddel; kan en mann da kjenne om vaginaen er utvidet og man er kåt, eller om man ikke er kåt der nede? Rar måte å si det på, men kan han kjenne forskjellen mens man har sex? (Da tenker jeg ikke på at man kan jo selvfølgelig merke på en person man har til sengs om den er kåt eller ikke på oppførselen.) Anonymkode: aaca8...07a Nei. Men den som ikke er kåt men full av glidemiddel vil nok føles trangere ut. Og glidemiddel smaker ikke kvinne. Anonymkode: 381d4...102
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis man bruker glidemiddel; kan en mann da kjenne om vaginaen er utvidet og man er kåt, eller om man ikke er kåt der nede? Rar måte å si det på, men kan han kjenne forskjellen mens man har sex? (Da tenker jeg ikke på at man kan jo selvfølgelig merke på en person man har til sengs om den er kåt eller ikke på oppførselen.) Anonymkode: aaca8...07a Jeg har innebygd sensor i penis, så kjenner godt forskjellen på ekte glid og glidemiddel ja. Anonymkode: e56f7...e97 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 De aller fleste menn ville nok ikke lagt merke til det, menn generelt er lite observante. Men om du har med deg en ganske oppegående kar i senga så kan det godt hende han merker forskjell, og iallfall om han kjenner kroppen din fra før, og om han er observant. Når man er ganske kåt og våt så vil jo skjeden gjøre plass til penis og man vil sannsynligvis ikke være så veldig trang, men om du har smurt deg inn med glidemiddel og ikke er kåt, så vil du nok oppleves som ganske trang. Og det kan bli litt vondt for deg også. Det er ikke noe behagelig når mannen prøver å kjøre pikken inn når en ikke er kåt eller våt for å si det sånn. Anonymkode: 53bb4...18e
Hr. Aktiv Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Kjenner godt forskjellen på naturlig glid og krem ja. Noen damer har lite naturlig glid så da er det naturlig og bruke glid. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Skrevet 1. desember 2020 Jeg pleier ikke alltid å klare å bli skikkelig kåt, frustrerende problem. Men etterhvert som han har vært inni en stund, blir jeg mer kåt. Derfor jeg lurte på om menn kan kjenne denne forskjellen, uten at man viser det med resten av kroppen. Anonymkode: aaca8...07a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Skrevet 1. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg pleier ikke alltid å klare å bli skikkelig kåt, frustrerende problem. Men etterhvert som han har vært inni en stund, blir jeg mer kåt. Derfor jeg lurte på om menn kan kjenne denne forskjellen, uten at man viser det med resten av kroppen. Anonymkode: aaca8...07a Jeg kjenner den forskjellen med min samboer, altså uten glidemiddel da vel og merke. Men vi har nesten alltid rikelig med "oppvarming" først så det er ikke et problem egentlig. Mye bedre når hun er skikkelig tent før man "peiser på". Anonymkode: b087f...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå