Gå til innhold

Hvilken sminkefjerner synes du er den beste til å fjerne vannfast mascara?  

4 stemmer

1. 1. Hvilken sminkefjerner synes du er den beste til å fjerne vannfast mascara?

• Nivea
      1
    • L'oreal
      1
    • Helene Rubenstein
      0
    • Revlon
      0
    • Juvena
      0
    • Clarins
      0
    • Elisabeth Arden
      0
    • Andre
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en god sminkefjerner som tar vekk vannfast mascara uten at den tar med seg vippene samtidig.

Har prøvd L'oreal sin, men fikk skikkelig oljesyn av den.

Dersom dere stemmer på "andre", spesifiser gjerne under hvilken, og gjerne hva den koster også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

For å fjerne vannfast sminke, må det olje til. Dessverre. Jeg bruker vannfast mascara fra Lancome, som er de som sitter aller best. Jeg har prøvd alle fjernere fra L'Oreal, Lancome, Simple, Nivea, HR, Guerlain, Lancome....Jeg har konkludert med at den aller beste, er den fra YSL. Det er en fjerner som består av to lag som du må riste sammen. Koster over 200 i parfymeri, litt mindre hos SN. Jeg gidder ikke kjøpe andre fjernere heretter, denne varer uansett i mange måneder.

Skrevet

Har du prøvd Elisabeth Arden sin? Den er jeg blitt anbefalt, men vil ikke gå til innkjøp av et så dyrt produkt uten å høre med fler. Den er også tolags.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er vel den eneste (bortimot) jeg ikke har prøvd. "Alle" skryter jo sånn av Lancome sin, men den svir og er ineffektiv i forhold til YSL :hjerter:

Gjest *Kasandra*
Skrevet

Mine favoritter kommer fra Biotherm, YSL og Loreal. Akkurat nå har jeg den fra Biotherm og jeg synes den gjør den beste jobben av de tre! :)

YSl er kjempe effektiv og tar vekk sminken uten å svi...

Loreals er også effektiv og legger ikke igjen et slør av olje og den er KJEMPEBILLIG!

Skrevet

Jeg buker Lancome sin.. Og den er oljefri. Helt super!!! Anbefales..

Skrevet

Simple. Oljefri og veldig billig (30-40 kr tror jeg), men ikke spesielt drøy.

Gjest Gjesta
Skrevet
Simple. Oljefri og veldig billig (30-40 kr tror jeg), men ikke spesielt drøy.

Og den svir :forvirret:

Skrevet
Og den svir :forvirret:

Svir? Det svir ikke når jeg bruker den, i alle fall :) Men det er vel individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...