AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Barn er ofte overalt i det offentlige rom/butikker og det er jo slik barn gjør, hvis de ikke har blitt oppdratt til å være litt rolige når de er blant fremmede . Det irriterer meg at foreldre ikke lærer barna sine at de ikke skal oppsøke fremmede i butikker/bibliotek/svømmehall osv. og spesielt nå når det er korona. Den siste uken har barn vært helt inntil meg, tatt på meg og til og med strøket seg inntil meg på butikken, i kø på posten og biblioteket. I sted var det et barn på 4-5 år som klatret opp på disken da jeg puttet varene mine i posen, og dette barnet begynte å ta opp varene mine, puttet en banan opp mot munnen og trodde det tilhørte morens varer. Moren sto bare å gliste og sa ingenting. Jeg synes ikke noe om at barn ikke holder avstand. Barn kan bli smittet av covid 19, de har svake eller ingen symptomer og kan derfor smitte videre. Synes ikke det er så topp at fremmede barn kommer borti meg med skitne sko og snørrete fingre ellers heller. Et selv mor og har aldri tillatt at mitt barn har vært borti fremmede ute i det off. rom. Anonymkode: dbdcf...da9
anonym 4545 Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Håpløse foreldre som ikke makter grunnleggende oppdragelse og ikke hindrer barnet å gjøre slike ting. 2
Humle Brumle Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Oi høres ut som du er en sikkelig barnemagnet av noe slag. Sånt opplever jeg svært sjeldent. Men det du kan gjøre er: 1. Fortsette å irritere deg over foreldre som ikke oppdrar barna sine. Og bare stå i det. 2. Si i fra med en streng tone at: det er mine varer, ikke ta på dem. Eller jeg vil at du holder avstand til meg, på grunn av korona. Barn tåler å bli snakket til så du trenger ikke være redd for det. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Humle Brumle skrev (1 time siden): Oi høres ut som du er en sikkelig barnemagnet av noe slag. Sånt opplever jeg svært sjeldent. Men det du kan gjøre er: 1. Fortsette å irritere deg over foreldre som ikke oppdrar barna sine. Og bare stå i det. 2. Si i fra med en streng tone at: det er mine varer, ikke ta på dem. Eller jeg vil at du holder avstand til meg, på grunn av korona. Barn tåler å bli snakket til så du trenger ikke være redd for det. Det kan være du ikke legger merke til barn da... Jeg bor i en by med mye korona nå, så det er nok grunnen til at jeg ikke liker det. Ts Anonymkode: dbdcf...da9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå