Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #21 Skrevet 8. august 2005 Ja, Gimle er ca 100 kroner billigere enn Storgaten så du bør ringe og høre om de har ledig. Vi ville helst ha Gimle, bor rett i nærheten så det ville vært midt i blinken for oss. Men som nevnt var det ikke ledig. Andre forslag er jo Borge Hotell på Husøy eller Engø gård på Tjøme.
Cupcake Skrevet 8. august 2005 Forfatter #22 Skrevet 8. august 2005 Har sendt mail til Engø for info. Hotell Borge var det første stedet vi var og så på. Dessverre var det ikke ledig.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #23 Skrevet 8. august 2005 Ja, også har du Villa Møllebakken. Der tror jeg man kan stå for mat og drikke selv Men Engø er jo bare nydelig vakkert *sukk*
Cupcake Skrevet 8. august 2005 Forfatter #24 Skrevet 8. august 2005 Villa Møllebakken ja, men der har en av mine søstre hatt bryllupsfest, og da vil jeg helst ha et annet sted. Men det er fint der også, ja!
Mona Skrevet 8. august 2005 #25 Skrevet 8. august 2005 Jeg har hørt at Odd Fellow er veldig bra, skal i bryllup der ganske snart! Og prisen er 850,- som nevnt over og er rimelig synes jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå