Cupcake Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Noen som har holdt bryllupsfesten sin i Storgaten 11 Selskapsloker i Tønsberg, og kan fortelle om erfaringer derfra? Se her -> http://www.storgaten11.no
Nella Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Har ei venninne som jobbet der en gang. Var inne å så. Flott sted, bra mat og mye opptatt. Så ligger det sentralt og greit til da uten å ligge midt oppi utestedene,
Gjest Miss.Chanel Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 super mat!......men... fri bar for de er ikke fri bar! finnes noen som har blitt lurt pga. det. fri bar for de er 4 drinker. SJEKK FØR DERE EVT. BESTILLER DER, SÅ IKKE DERE BLIR LURT!
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Vi feiret bryllupet vårt der 4. juni i år og er kjempefornøyde med Storgaten 11. De er profesjonelle og kan sakene sine. Alt gikk på skinner og vi slapp å tenke på noen ting egentlig. Maten og servicen var upåklagelig så jeg kan virkelig anbefale de. Når det gjelder konseptet "fri bar" som de oprerer med i prisene sine så ble det dessverre noen misforståelser mellom oss og Storgaten 11. Vi trodde "fri bar" betydde FRI BAR. De regner at i gjennomsnitt så går det 3 drinker utenom velkomstdrink, vin til maten og avec og alt utenom viste det seg at vi måtte betale for. Da blir det jo ikke akkurat fri bar og vi fikk ett tillegg på regningen vi ikke hadde regnet med. Men det skal sies at de var veldig forståelsesfulle og delte det overskytende på to så vi slapp unna med halvparten. Vær bare oppmerksom på dette hvis dere bestiller her
Cupcake Skrevet 7. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2005 Så fint å høre at de er flinke! Har ikke sett at de bruker "fri bar" noe sted i papirene vi har fått, så kanskje de har sluttet å bruke det siden det tydeligvis har blitt litt misforståelser. Hvilken meny valgte dere Heidi76?
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 (endret) Ja, jeg håper de har formulert seg annerledes nå Vi hadde serranoskinke med melon, ruccolasalat, pinjekjerner og balsamicodressing til forrett. Hovedretten bestod av marinert reinsdyrsteik med råstekte poteter og grønnsaker. Til dessert hadde vi hjemmelaget is med friske bær og varm sjokoladesaus. ALLE gjestene våre skrøyt veldig av maten og kjøttet var kjempegodt og mørt! Helt supert alt sammen og de er så flinke de som driver stedet. Har du vært innom der og kikket på lokelene eller bare på internet? Endret 7. august 2005 av Heidi76
Cupcake Skrevet 7. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2005 Vi har vært innom og kikket. Synes det er kjempefint der. Snakket med hun damen på bildet på nettsiden dems (husker ikke hva hun heter). Ble overrasket over at blomsteroppsatser til bordene er inkludert i prisen. Vi kommer også til å ta melon og skinke forretten. Hovedretten har vi ikke bestemt oss for enda. Min kjære vil gjerne ha urtespekket lammelår med sesongens friske grønnsaker som serveres med nyrørte tyttebær og fløtegratinerte poteter, mens jeg tenker på den stakkars søte lambien som da har måttet bøte med livet for bryllupsmiddagen vår, så vi får se... Desserten må vi også tenke litt på, men vi har jo kjempegod tid.
Armonia Skrevet 7. august 2005 #8 Skrevet 7. august 2005 Har der vært på Gimle å kikket? Vi hadde bryllupsmiddagen/festen der og var kjempefornøyd...
Cupcake Skrevet 7. august 2005 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2005 Har der vært på Gimle å kikket? Vi hadde bryllupsmiddagen/festen der og var kjempefornøyd... ← Nei. Har hørt de er veldig dyre, men har tenkt å ringe dem til uka, men nå kan jeg jo spørre deg først. Hvordan er prisene?
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #10 Skrevet 7. august 2005 Ingvild som du har snakket med er utdannet blomsterdekoratør. Jeg opplyste kun om hvilke blomster buketten min skulle være i og hvilke farger jeg ønsket så fikset hun resten. Og blomstene var aldeles nydelige! Men tror ikke Gimle er noe dyrere enn Storgaten 11. Da vi ringte rundt i september 2004 for å høre om ledige datoer for sommeren 2005 så var det fullt så nærsagt overalt. Storgaten 11 hadde en ubekreftet dato som vi fikk så vi var heldige syns vi som havnet der.
Armonia Skrevet 7. august 2005 #11 Skrevet 7. august 2005 På Gimle betalte vi 850 pr pers. Dette inkluderte velkomstdrink, tre retters middag med drikke, fri bar - drikk så mye du vil fri - og blomster. Det eneste vi hadde med selv var kaker og frukt/snacks. For kaffegjestene betalte vi 350. Hva ligger prisene på hos storgaten 11 da?
Boogie Skrevet 7. august 2005 #12 Skrevet 7. august 2005 Kan bare bekrefte at de har flinke kokker der.. Har vært på flere festsamlinger hvor Christian(sjefen) fra storgt 11 har hatt ansvaret for maten. Alltid vært strålende fornøyd. Hvis du vil ha flere festlokaletips, så kan jeg også nevne Karlsvika Gård. Den ligger nydelig til ved sjøen mellom Skallevold og Ringsaug strendene.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 7. august 2005 #13 Skrevet 7. august 2005 ODD FELLOW er 850; inkl alt også blomster. stort hus, der skal vi ha bryllupet. verdt å sjekke ut.
Armonia Skrevet 7. august 2005 #14 Skrevet 7. august 2005 ODD FELLOW er 850; inkl alt også blomster. stort hus, der skal vi ha bryllupet. verdt å sjekke ut. ← Det er de samme som driver Odd Fellow og Gimle, iallefall var det det da vi hadde bryllupet der! Veldig flinke folk !
Boogie Skrevet 7. august 2005 #15 Skrevet 7. august 2005 Vi skal ha selskapet i Nedre Langt. 50. Skal betale 4000,- for leie av hele lokalet for hele helgen.. Vi ville gjerne ha et lokale der vi kunne ha egen bar, spille hvor høyt vi ville, og hvor lenge vi ville osv..Også ligger lokalet nydelig til ved bryggene i Tønsberg..
Cupcake Skrevet 7. august 2005 Forfatter #16 Skrevet 7. august 2005 Hva ligger prisene på hos storgaten 11 da? ← De er ca. 100,- dyrere. Da skal jeg bestille visning hos Gimle og Odd Fellow også (hvis de er ledige den dagen da, ellers er det jo ikke noen vits).
Armonia Skrevet 7. august 2005 #17 Skrevet 7. august 2005 De er ca. 100,- dyrere. Da skal jeg bestille visning hos Gimle og Odd Fellow også (hvis de er ledige den dagen da, ellers er det jo ikke noen vits). ← En annen ting som er så flott med Gimle er at det er hage der Det er det vel ikke i storgaten 11? Veldig kjekt at gjestene kan rusle litt ute.
Cupcake Skrevet 7. august 2005 Forfatter #18 Skrevet 7. august 2005 Det er ikke hage, men det er en koselig bakgård med planter, blomster, bord og sitteplasser.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 7. august 2005 #19 Skrevet 7. august 2005 jepp, hadde droppa storgt.11 pga. ingen hage "tusleplass"...kjipt å stå på et fortau liksom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå