AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Del Skrevet 30. november 2020 Nå snør det i lavlandet på østlandet, hvertfall her jeg bor 😍😍 håper virkelig værmeldingene feiler, for det skal gå ovet til regn 😭😭😭😭 håper virkelig det forblir snø og at den blir liggende 😍 Anonymkode: 2fa96...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. november 2020 #2 Del Skrevet 30. november 2020 Heller regn enn snø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amélie La Croix Skrevet 30. november 2020 #3 Del Skrevet 30. november 2020 Det håper jeg også! I disse merkelige tider hadde det vært helt grusomt om vi skulle få jul uten snø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #4 Del Skrevet 30. november 2020 Her regner det, men ser det snør i fjellene. Håper vi også får snø, i allefall til jul ☃️ Anonymkode: 025af...25c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Del Skrevet 30. november 2020 Catalina Culès skrev (3 timer siden): Heller regn enn snø... Om sommeren, ikke nå om vinteren Amélie La Croix skrev (3 timer siden): Det håper jeg også! I disse merkelige tider hadde det vært helt grusomt om vi skulle få jul uten snø. Ja det hadde det så absolutt, det blir ingen julestemning om det ikke er snø, hadde vært utrolig fint om hele desember hadde blitt hvit 😍 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her regner det, men ser det snør i fjellene. Håper vi også får snø, i allefall til jul ☃️ Anonymkode: 025af...25c Får håpe det kommer nedover fra fjellet der hos deg også ☺️ hvor bor du da? Anonymkode: 2fa96...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 30. november 2020 #6 Del Skrevet 30. november 2020 Jeg vil ha snø, masse snø. Sommeren var alt for tørr, og høsten for våt. Håper det blir motsatt neste år, og kjøligere sommer. I hvert fall der jeg bor 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå snør det i lavlandet på østlandet, hvertfall her jeg bor 😍😍 håper virkelig værmeldingene feiler, for det skal gå ovet til regn 😭😭😭😭 håper virkelig det forblir snø og at den blir liggende 😍 Anonymkode: 2fa96...907 Jepp, nok en gang tar klima-hysterikerne feil Anonymkode: 52f41...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #8 Del Skrevet 30. november 2020 Nå er all snøen regnet bort igjen 😭😭 Anonymkode: 2fa96...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilda Skrevet 30. november 2020 #9 Del Skrevet 30. november 2020 Mye bedre med regn enn snø uansett årstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #10 Del Skrevet 1. desember 2020 Alvilda skrev (13 timer siden): Mye bedre med regn enn snø uansett årstid. Nei på ingen måte, gledet meg over snøen i går, men så gikk det noen få timer før regnet tok bort alt igjen, tragisk er det 😭 hadde passet så fint at 1 desember hadde startet med snø Anonymkode: 2fa96...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #11 Del Skrevet 2. desember 2020 On 11/30/2020 at 7:36 PM, AnonymBruker said: Jepp, nok en gang tar klima-hysterikerne feil Anonymkode: 52f41...ac1 hva har snøvær nå med klima å gjøre? Klima og vær er ikke det samme. klimamodellene har hatt skummelt mye rett siste 30 årene dessverre Anonymkode: 29c67...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå