Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har nesten ikke lepper da. Men man gjør vell noe for å kysse like vell?? Føler han bare presser munnen sin mot min. Og det blir ganske dumt, da jeg har ganske store lepper, så jeg treffer jo han GANSKE mye utenfor munnen hans. Men han åpner ikke munnen en gang for å på en måte treffe over eller under leppa mi. Bare rett på, men lukket munn. Er så turn off 😦 Særlig under sex.... føler mer som at han toutcher med med snuten som en hund 🙄 Og jeg føler dette ikke er noe jeg kan ta opp med en 35 år gammel mann?? «Kan du åpne munnen din mer når vi kysser?» 😂 Nei huff, dette er så tåpelig dumt og teit situasjon... 

Nå er det en del andre ting som får meg til å lene mot å droppe han. 

Men hva hadde dere gjort i en slik situasjon?? 

Anonymkode: 41971...eb0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere datet lenge da? Har opplevd at noen menn som kysser utrolig dårlig i starten lar seg lære opp noe, dvs at om du prøver å kysse som du liker så tar de gjerne hintet etter hvert og begynner å gjøre det samme. Men det finnes jo også menn som ikke liker å kysse.

Anonymkode: 3ad99...4c1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har dere datet lenge da? Har opplevd at noen menn som kysser utrolig dårlig i starten lar seg lære opp noe, dvs at om du prøver å kysse som du liker så tar de gjerne hintet etter hvert og begynner å gjøre det samme. Men det finnes jo også menn som ikke liker å kysse.

Anonymkode: 3ad99...4c1

Datet bare i en mnd 🙈 Har prøvet kysse han mer, men det blir så kleint, da han ikke gjør noe 😂 Føler jeg nesten heller kunne klina på skinnet hans, for jeg får INGEN respons 😩 Jeg tror han ikke vet hvordan man kysser 😦 vet at mange kysser forskjellig og at noen passer bedre sammen som kyssere enn andre... men jeg har kysset en del gutter, og jeg har jo alltid, uansett om de er flinke eller ikke, fått en respons på at de prøver (hvertfall) å kysse tilbake 🙈

Det blir så kleint under forplay og sex, at jeg snur heller ryggen og rumpa opp i været, for at han bare ligger over meg og ser på meg uten noe kyssing blir så kleint 😳

ts

Anonymkode: 41971...eb0

• Liker 1
Skrevet

Samboeren er sånn, men nå har vi bodd 2 år sammen og kan si ifra.

Sa til hvordan føles hvis jeg kysser deg slik😐, på en spøkefull måte. Han har tatt til seg men jeg må si det blir aldri en lidenskapelig kyssing. Det irriterende meg i begynnelsen men ikke nå.

Anonymkode: 06646...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...