Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er en kvinne på 25 og kronisk syk. Jeg er i prossesen om å søke uføretrygd. Det har vært ekstremt vanskelig å ha nav hengende over meg. Tolker dette som at jeg kanskje får en ufør snart. Tusen takk 🥰🥰 om du får inn noe mer er jeg åpen. 

Anonymkode: 18133...1be

Koselig at du svarte, spesielt siden flere i tråden her har skrevet at de ikke tror på slikt som dette. Jeg mener jo selv at dette er rimelig spesifikt, jeg fikk inn tydelig følelsen av sykdom og depresjon da jeg trakk kort på deg, og det er selvfølgelig ikke "generelt" som noen påstår her. Det er ganske konkret. Det ville ikke nødvendigvis "passet for alle". 

Jeg kan trekke et kort og se om jeg får opp noe mer, men denne gangen har jeg lyst til å bruke en annen kortstokk. Dette kortet vil vise deg hvem som er din skytsengel, av alle tidligere kvinnelige helgener, orakler, mystikere, poeter og hekser som tidligere har satt sitt avtrykk på denne jorda 😊

Amaterasu - solgudinnen i japansk mytologi. Vi er alle hellige speil som reflekterer tilbake det samme lyset. Dette kortet ber deg finne tilbake til ditt indre lys. Noen ganger er det sånn at vi må se lyset vi vekker i andre, gleden i andre ansikter, for å minne oss selv på at vi har et lys inne i oss, at vi kan få andre til å skinne. Hvis man har vært lenge i mørke, trukket seg tilbake og fokusert på mye negativt, vil det kanskje være nødvendig for oss å gjenoppdage den gløden vi egentlig har inni oss. Minn deg selv på at du har et skinnende lys inni deg, og la denne gleden stråle ut til alle omkring deg. 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Amaterasu

Endret av Anonymtulle
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Spør pent... Kvinne født i 78. Har kjent meg veldig ivaretatt på avstand i det siste...Føles som om jeg er tenkt på. 

Gjerne noen tanker om du ser et annet individ rundt meg..om det er ekte, og litt om året vi går inn i...  

Tusen takk på forhånd :hjerte:klem :hjerte:

Anonymkode: 2559a...0a8

Jeg har framme den andre kortstokken nå, som jeg skrev til personen over deg. Jeg vil ta et kort fra den, og se hvilken skytsengel du får😊

Ariadne - fruktbarhtsgudinnen av Kreta, og "herskerinne av labyrinten." Sjelen min kjenner veien - og den eneste veien ut, er igjennom. 

Ariadne representerer kjærligheten og støtten til de rundt oss når vi tør å være modige. Hun er et symbol på håp, og guddommelig inngripen. Dette er også en sterk påminnelse om å ta ett steg om gangen når ting er vanskelig og urettferdig. Det kan føles som vi ikke finner veien ut av situasjonen, det kan føles som en labyrint, men stol på at sjelen din vet veien. 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Ariadne

Endret av Anonymtulle
Skrevet
4 hours ago, Anonymtulle said:

Jeg har framme den andre kortstokken nå, som jeg skrev til personen over deg. Jeg vil ta et kort fra den, og se hvilken skytsengel du får😊

Ariadne - fruktbarhtsgudinnen av Kreta, og "herskerinne av labyrinten." Sjelen min kjenner veien - og den eneste veien ut, er igjennom. 

Ariadne representerer kjærligheten og støtten til de rundt oss når vi tør å være modige. Hun er et symbol på håp, og guddommelig inngripen. Dette er også en sterk påminnelse om å ta ett steg om gangen når ting er vanskelig og urettferdig. Det kan føles som vi ikke finner veien ut av situasjonen, det kan føles som en labyrint, men stol på at sjelen din vet veien. 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Ariadne

Så omtenksomt og utfyllende svar. Tusen takk! :klemmer:

Anonymkode: 2559a...0a8

Skrevet
Anonymtulle skrev (11 timer siden):

Koselig at du svarte, spesielt siden flere i tråden her har skrevet at de ikke tror på slikt som dette. Jeg mener jo selv at dette er rimelig spesifikt, jeg fikk inn tydelig følelsen av sykdom og depresjon da jeg trakk kort på deg, og det er selvfølgelig ikke "generelt" som noen påstår her. Det er ganske konkret. Det ville ikke nødvendigvis "passet for alle". 

Jeg kan trekke et kort og se om jeg får opp noe mer, men denne gangen har jeg lyst til å bruke en annen kortstokk. Dette kortet vil vise deg hvem som er din skytsengel, av alle tidligere kvinnelige helgener, orakler, mystikere, poeter og hekser som tidligere har satt sitt avtrykk på denne jorda 😊

Amaterasu - solgudinnen i japansk mytologi. Vi er alle hellige speil som reflekterer tilbake det samme lyset. Dette kortet ber deg finne tilbake til ditt indre lys. Noen ganger er det sånn at vi må se lyset vi vekker i andre, gleden i andre ansikter, for å minne oss selv på at vi har et lys inne i oss, at vi kan få andre til å skinne. Hvis man har vært lenge i mørke, trukket seg tilbake og fokusert på mye negativt, vil det kanskje være nødvendig for oss å gjenoppdage den gløden vi egentlig har inni oss. Minn deg selv på at du har et skinnende lys inni deg, og la denne gleden stråle ut til alle omkring deg. 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Amaterasu

Tusen takk igjen for svar. Dette er veldig interessant. Jeg har vært hos en synsk dame som også fortalte meg at jeg har er lys inni meg, dette var i forhold til at jeg har healing evner og at hun ville at jeg skulle bruke det på de rundt meg. Jeg er syk på grunn av flåttbitt og har vært den siden jeg var barn, min mor ønsker at vi skal reise til Polen for behandling., er det da reisen jeg kanskje skal på? Jeg er ikke deprimert så jeg lurer på om det er noe annet du får inn. Er det at sykdommen endelig skal passere, eller er den tunge tiden med nav snart over? For tiden har vært tung men jeg føler meg ikke deprimert. 
Jeg har et veldig stort ønske om barn og sitter bare å venter på en ufør egentlig så økonomien er stabil og livet mitt kan starte uten nav. Jeg er gjenfødt og i mitt tidligere liv var jeg min tipp oldermor. Jeg har tilfeldigvis bosatt meg rett ved der jeg originalt kommer fra og jeg har funnet meg en mann med samme navn. Han er også åpen for dette og vi har funnet ut vi har vært partnere i et tidligere liv som har funnet hverandre igjen. 
Ja jeg liker slikt som dette veldig godt, og jeg er veldig takknemlig for svar. 

Anonymkode: 18133...1be

Skrevet

Så innmari dumt at alle kupper tråden. Pga det har jeg bare fått et svar...

ts

Anonymkode: 5e348...9ee

Skrevet
Anonymtulle skrev (På 3.12.2020 den 2.19):

Ok, det blir siste i kveld😊

Det lysner! Det er slutten på en vanskelig periode, forvent at alt blir bedre nå. Endelig blir det lys i enden av tunellen, og stress og mas fordufter fra livet ditt. Forandringens vind blåser i din favør, kanskje skal du dra på en reise. 

Slutten på en sykdom, det dreier seg om en depresjon. Du vil nå bryte opp og gå videre, og se ting på en annen måte enn du tidligere har gjort. Det vanskeligste er nå bak deg, og du kan forvente lyse tider i møte. 

Jeg får navnet Fredrik, og tallet 3.

Så flott at du spår.. men kunne du spå meg, som faktisk er ts? Jeg har omtrent ikke fått noen svar...

ts

Skrevet

Ikke meningen å kreve noe som helst @Anonymtulle, men ble litt skuffet når jeg fikk se tråden nå. Ser du har lagt kort for meg, tusen takk for det. Er det mulig for deg å si noe om situasjonen min også, både nå og framover? Tusen takk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så innmari dumt at alle kupper tråden. Pga det har jeg bare fått et svar...

ts

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så flott at du spår.. men kunne du spå meg, som faktisk er ts? Jeg har omtrent ikke fått noen svar...

ts

Har ikke egentlig så mye tid i kveld, men skal trekke et kort siden jeg var inne og kikket og leste at du føler deg forbigått, Ts. Så skal ta et kort for deg i kveld 😊 Til dere andre som spør så kommer jeg tilbake en kveld jeg har mere tid👍

Du får et jordkort som forteller om gode nyheter vedrørende økonomiske forhold. Planene dine lykkes og går fremover i et jevnt tempo. Du får kanskje en ny interesse eller lidenskap nå, og jeg får opp "et nytt studium". 

Så er det beskrivelse av en person: En som er student, og gleder seg over å studere. En som er optimistisk, men også realistisk med henblikk på hva som er mulig å oppnå. Pålitelig, nøysom og troverdig. 

Gjøre dine undersøkelser. Tilbake til skolen. Visdom utover ens alder.

Tallet 19, muligens er det en dato, kan være den 19. denne måneden. Bokstaven U. Og datoen 1. mars 2021 vil bli en spesiell dag for deg. 

Skrevet
Anonymtulle skrev (På 5.12.2020 den 1.03):

Har ikke egentlig så mye tid i kveld, men skal trekke et kort siden jeg var inne og kikket og leste at du føler deg forbigått, Ts. Så skal ta et kort for deg i kveld 😊 Til dere andre som spør så kommer jeg tilbake en kveld jeg har mere tid👍

Du får et jordkort som forteller om gode nyheter vedrørende økonomiske forhold. Planene dine lykkes og går fremover i et jevnt tempo. Du får kanskje en ny interesse eller lidenskap nå, og jeg får opp "et nytt studium". 

Så er det beskrivelse av en person: En som er student, og gleder seg over å studere. En som er optimistisk, men også realistisk med henblikk på hva som er mulig å oppnå. Pålitelig, nøysom og troverdig. 

Tallet 19, muligens er det en dato, kan være den 19. denne måneden. Bokstaven U. Og datoen 1. mars 2021 vil bli en spesiell dag for deg. 

Tusen takk.

kan du si noe mer om hva bokstaven u kan representere? Og 1 mars?

Og hva med det nye studiumet?

Tusen takk.

Skrevet
Anonymtulle skrev (På 5.12.2020 den 1.03):

Og den 19?

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

-Safiye, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...