Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonymtulle skrev (10 minutter siden):

Her får jeg helt tydelig stressrelaterte helseproblemer. Du har en ubalanse i livet, muligens jobber du for mye. Du burde ta imot hjelp fra andre, og det er behov for å balansere de profesjonelle og personlige sidene i livet ditt. Skjær ned på unødvendig og tyngende aktivitet i timeplanen din, og sett ned farten til et mer behagelig tempo. 

Bare arbeid og ikke noe moro. Mørkt før lysets frembrudd. Stressrelaterte helseproblemer. Tvangsmessig atferd. Tallet 1, helt tydelig. 

Wow! Den traff ganske godt.. tusen takk! 

Anonymkode: 7da5f...6b6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan du spå meg? Kjærlighetsliv og karriere ?

Anonymkode: 0c389...b8f

Jeg skal trekke et kort, og så ser vi hva vi får... 

Jeg har noen viktige beskjeder til deg, følg nøye med nå: Da jeg stokket så falt det ut et kort, og det er det er en ekstra beskjed til deg. Kortet er et stort kort som heter "Skjebnehjulet" og det forteller deg at det er nå du skal gjøre forandringer i livet ditt. Lykken vil stå deg bi om du nå tar spranget i trygg forvissing om at alt vil ordne seg for deg. Dette kortet kan også være et omen om noe som kommer, et mirakel, skjebnen, skjebnens ironi, en ulykke med lykkelig utfall. Det vil være hell og lykke, balansert karma. 

Så fikk du enda et stort kort, dette heter "Drømmeren". Det er en sterk oppfordring til å følge dine drømmer, ta en sjanse. Vis din uavhengighet, og forlat planleggingsstadiet - drømmestadiet. Det er nå på tide å gjøre alvor av alt du har gått og dagdrømt om i lang tid nå. 

Den 10. denne måneden vil bli en spesiell dag.

Endret av Anonymtulle
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Wow! Den traff ganske godt.. tusen takk! 

Anonymkode: 7da5f...6b6

Bare hyggelig👍

Skrevet

Altså har ikke lyst å vær den personen, men alle de «spådommene» er laget for at det skal føles personlig, men er i hovedsak tilpasset for «alle». 

Skrevet
Kenelz skrev (1 minutt siden):

Altså har ikke lyst å vær den personen, men alle de «spådommene» er laget for at det skal føles personlig, men er i hovedsak tilpasset for «alle». 

Hvis du leser bare i denne tråden, så ser du at en person får "stressrelaterte helseproblemer" mens en annen får "stabil psykisk helse." Så det ene passer ikke nødvendigvis for den andre. Men hvis du vil så kan jeg godt spå deg, og så kan du se hva du synes da? 😊

Skrevet

Om du hadde tålmodighet og lyst til å «lese» meg og ? Kunne trenge en boost for fremtida.. Har et håp om å møte en hyggelig mann 

Skrevet
Festlig skrev (1 minutt siden):

Om du hadde tålmodighet og lyst til å «lese» meg og ? Kunne trenge en boost for fremtida.. Har et håp om å møte en hyggelig mann 

Ja, jeg kan spå deg også. 

Jeg får opp minner fra ditt liv eller din barndom. Temaer som angår barn. Romantisering av fortiden. Det er en grunn til at disse minnene dukker opp, kanskje er det et problem som du fortsatt må løse, som ligger og ulmer. Du kommer kanskje til å ta opp bekjentskaper eller en partner fra fortiden. Barns påvirkning i denne situasjonen kan være viktig. Barns uskyld eller mangel på skyld blir også uttrykt gjennom dette kortet.

Arv, gjenforeninger, romsntisering av fortiden.

Jeg fikk en ganske klar følelse av tallet 5, og 1986.

Skrevet
10 minutter siden, Anonymtulle said:

Hvis du leser bare i denne tråden, så ser du at en person får "stressrelaterte helseproblemer" mens en annen får "stabil psykisk helse." Så det ene passer ikke nødvendigvis for den andre. Men hvis du vil så kan jeg godt spå deg, og så kan du se hva du synes da? 😊

Leser tråden og jo, stressrelaterte helseproblemer og stabil psykisk helse kunne jeg ha «gjenkjent» meg fort i.

Det er måten man legger det fram på og det er noe som ofte blitt forsket på.

Skrevet
Kenelz skrev (1 minutt siden):

Leser tråden og jo, stressrelaterte helseproblemer og stabil psykisk helse kunne jeg ha «gjenkjent» meg fort i.

Det er måten man legger det fram på og det er noe som ofte blitt forsket på.

Jeg hadde en kompis en gang som virkelig hatet alt av synske og alt slikt. Kunne aldri prate med ham om sånt. Grunnen var at han hadde mistet broren sin da han var mindre, og i foreldrenes desperasjon den gangen så kontaktet de alt av synske for å prøve å få en masse svar og kanskje også sjelesørging. Dette var grunnen til at han hatet det så inderlig. Han opplevde den gangen at de såkalte synske omtrent loppet foreldrene for penger i en vanskelig situasjon, utnyttet dem i sorgen for å tjene penger på en simpel måte. 

Når det blir misbrukt på den måten, så har jeg stor forståelse for at folk kan få alt sånt i vrangstrupen. Man må bare respektere at noen kan ha erfaringer som gjør at de ikke bare tviler på synske, men også føler på en voldsom forakt når det kommer til folk som hevder at de har kontakt med noe overnaturlig. Så jeg kan fullt ut respektere at du velger å tro noe annet enn meg, på samme måte som jeg forventer at du respekterer at jeg tror på dette. Og så lenge ingen blir svindlet, her inne handler det tross alt ikke om penger, så er det ingen skade skjedd for noen. 

Skrevet
Just now, Anonymtulle said:

Jeg hadde en kompis en gang som virkelig hatet alt av synske og alt slikt. Kunne aldri prate med ham om sånt. Grunnen var at han hadde mistet broren sin da han var mindre, og i foreldrenes desperasjon den gangen så kontaktet de alt av synske for å prøve å få en masse svar og kanskje også sjelesørging. Dette var grunnen til at han hatet det så inderlig. Han opplevde den gangen at de såkalte synske omtrent loppet foreldrene for penger i en vanskelig situasjon, utnyttet dem i sorgen for å tjene penger på en simpel måte. 

Når det blir misbrukt på den måten, så har jeg stor forståelse for at folk kan få alt sånt i vrangstrupen. Man må bare respektere at noen kan ha erfaringer som gjør at de ikke bare tviler på synske, men også føler på en voldsom forakt når det kommer til folk som hevder at de har kontakt med noe overnaturlig. Så jeg kan fullt ut respektere at du velger å tro noe annet enn meg, på samme måte som jeg forventer at du respekterer at jeg tror på dette. Og så lenge ingen blir svindlet, her inne handler det tross alt ikke om penger, så er det ingen skade skjedd for noen. 

Trenger ikke å trekke personlige historier fordi jeg har en åpen sinn, har blitt «spådd» av en rumensk sigøyner i Moldovia. 

Eksisterer det mennesker med synske evner? Ja, min mor spådde spesifikk hvem i familien døde uken før det skjedde - unaturlige dødsårsaker. Det er ikke noe som kom på kommando, men helt tilfeldig i et drøm.

Men det er en helt annet sak enn dette som forteller ting som egentlig hvem som helst kan relatere seg til. Det er ikke noe særlig spesifikk og personlig, selvom enkelte tror det er det. Hverdagslige og «normale» situasjoner som kan relateres til jobb, hobby, fritid, kjærlighet, psyken, etc. Selv om mennesker er forskjellige betyr ikke at opplevelser og livet er så ulikt. 

Men du skal få lov å tro at sånne typer spådommer er «ekte». 

Skrevet

Kan du spå meg også?😇 Lurer litt på om det er noe fremtid med mannen jeg treffer nå. 

Anonymkode: 267e5...393

Skrevet
Kenelz skrev (8 minutter siden):

Trenger ikke å trekke personlige historier fordi jeg har en åpen sinn, har blitt «spådd» av en rumensk sigøyner i Moldovia. 

Eksisterer det mennesker med synske evner? Ja, min mor spådde spesifikk hvem i familien døde uken før det skjedde - unaturlige dødsårsaker. Det er ikke noe som kom på kommando, men helt tilfeldig i et drøm.

Men det er en helt annet sak enn dette som forteller ting som egentlig hvem som helst kan relatere seg til. Det er ikke noe særlig spesifikk og personlig, selvom enkelte tror det er det. Hverdagslige og «normale» situasjoner som kan relateres til jobb, hobby, fritid, kjærlighet, psyken, etc. Selv om mennesker er forskjellige betyr ikke at opplevelser og livet er så ulikt. 

Men du skal få lov å tro at sånne typer spådommer er «ekte». 

Og du skal selvfølgelig få lov å tro at det ikke er det😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan du spå meg også?😇 Lurer litt på om det er noe fremtid med mannen jeg treffer nå. 

Anonymkode: 267e5...393

Ja, jeg skal ta et kort for deg😊

Jeg får opp et lykkelig hjemmeliv, og tilfredshet, fred og overflod. Avslutningen av et vellykket prosjekt, og du har jobbet hardt for å få til dette. Jeg får opp giftemål, forlovelse, brullup eller bryllupsreise, og relatert til det du spør om så tenker jeg at ja, det er absolutt en fremtid med denne mannen. Jeg føler takknemlighet for det man har. 

Jeg får bokstavene T og R, og 16. februar. 

Skrevet
Anonymtulle skrev (På 2.12.2020 den 1.41):

Ikke nødvendigvis vanskelig å spå over nett, siden opplevelsen av tid og sted er relativ. Dessuten er det fullmåne i kveld, og det gjør saken enda enklere. Jeg skal ta tre kort for deg, Ts. 

Det første kortet er et stort kort, fra den store arkanaen som heter "Frigjøring". Dette kortet forteller at det er slutten på en fase eller situasjon, og det er på tide å gå videre. Det gagner deg ikke å bli værende i denne situasjonen, du må forlate det du har vokst ifra. Ta tiden til hjelp, og søk støtte og trøst hos venner og familie i denne overgangsfasen. Du må se frykten i øynene, og tillate deg endring. 

Så kommer det en ny og spennende mulighet. Det kan være en forfremmelse, et jobbtilbud eller ny og spennede informasjon. Det er nå du skal gjøre forandring i livet ditt, og omfavne alle muligheter som kommer. 

Det siste kortet er et stort kort som heter "Solen". Det forteller at det blir et lykkelig utfall av situasjonen, og du må tro på deg selv. Tenk positivt, og alt vil ende godt. Dette kortet bærer med seg glede, og forteller også at du vil få sterk emosjonell og fysisk helse fremover. 

Jeg har forståelse dersom du ikke kan, men kunne du kanskje ha spådd meg også? 🥰

Anonymkode: 18133...1be

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har forståelse dersom du ikke kan, men kunne du kanskje ha spådd meg også? 🥰

Ok, det blir siste i kveld😊

Det lysner! Det er slutten på en vanskelig periode, forvent at alt blir bedre nå. Endelig blir det lys i enden av tunellen, og stress og mas fordufter fra livet ditt. Forandringens vind blåser i din favør, kanskje skal du dra på en reise. 

Slutten på en sykdom, det dreier seg om en depresjon. Du vil nå bryte opp og gå videre, og se ting på en annen måte enn du tidligere har gjort. Det vanskeligste er nå bak deg, og du kan forvente lyse tider i møte. 

Jeg får navnet Fredrik, og tallet 3.

Skrevet

Hei ! Kan du spå meg på sex ? 

mann tvillingen

Anonymkode: a9b79...7c2

Skrevet

Hvis du tror på slik tull,da er det veldig mørkt. Det viktigste du skal tenke på, er at når det er på det mørkeste,da blir det lysere fremover. Husk alltid at mange er glad i deg,og bryr seg om deg......selv om det er fort gjort å glemme når det er på det mørke. Håper ting ordner seg for deg, og oppsøk ikke folk som lurer deg med spådommer og annet vås, ting blir aldri bedre av slik.

Anonymkode: 2eb36...acc

Skrevet

For noen utrolig generelle svar, dette er jo bare tull.

Anonymkode: 9ced4...d70

Skrevet
Anonymtulle skrev (22 timer siden):

Ok, det blir siste i kveld😊

Det lysner! Det er slutten på en vanskelig periode, forvent at alt blir bedre nå. Endelig blir det lys i enden av tunellen, og stress og mas fordufter fra livet ditt. Forandringens vind blåser i din favør, kanskje skal du dra på en reise. 

Slutten på en sykdom, det dreier seg om en depresjon. Du vil nå bryte opp og gå videre, og se ting på en annen måte enn du tidligere har gjort. Det vanskeligste er nå bak deg, og du kan forvente lyse tider i møte. 

Jeg får navnet Fredrik, og tallet 3.

Jeg er en kvinne på 25 og kronisk syk. Jeg er i prossesen om å søke uføretrygd. Det har vært ekstremt vanskelig å ha nav hengende over meg. Tolker dette som at jeg kanskje får en ufør snart. Tusen takk 🥰🥰 om du får inn noe mer er jeg åpen. 

• Liker 1
Skrevet

Spør pent... Kvinne født i 78. Har kjent meg veldig ivaretatt på avstand i det siste...Føles som om jeg er tenkt på. 

Gjerne noen tanker om du ser et annet individ rundt meg..om det er ekte, og litt om året vi går inn i...  

Tusen takk på forhånd :hjerte:klem :hjerte:

Anonymkode: 2559a...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...