Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om framtidsutsikter, det ser svart ut. 

Anonymkode: 5e348...9ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å spå på nettet mener jeg da..

Skrevet

Ikke nødvendigvis vanskelig å spå over nett, siden opplevelsen av tid og sted er relativ. Dessuten er det fullmåne i kveld, og det gjør saken enda enklere. Jeg skal ta tre kort for deg, Ts. 

Det første kortet er et stort kort, fra den store arkanaen som heter "Frigjøring". Dette kortet forteller at det er slutten på en fase eller situasjon, og det er på tide å gå videre. Det gagner deg ikke å bli værende i denne situasjonen, du må forlate det du har vokst ifra. Ta tiden til hjelp, og søk støtte og trøst hos venner og familie i denne overgangsfasen. Du må se frykten i øynene, og tillate deg endring. 

Så kommer det en ny og spennende mulighet. Det kan være en forfremmelse, et jobbtilbud eller ny og spennede informasjon. Det er nå du skal gjøre forandring i livet ditt, og omfavne alle muligheter som kommer. 

Det siste kortet er et stort kort som heter "Solen". Det forteller at det blir et lykkelig utfall av situasjonen, og du må tro på deg selv. Tenk positivt, og alt vil ende godt. Dette kortet bærer med seg glede, og forteller også at du vil få sterk emosjonell og fysisk helse fremover. 

Skrevet
Anonymtulle skrev (1 minutt siden):

Ikke nødvendigvis vanskelig å spå over nett, siden opplevelsen av tid og sted er relativ. Dessuten er det fullmåne i kveld, og det gjør saken enda enklere. Jeg skal ta tre kort for deg, Ts. 

Det første kortet er et stort kort, fra den store arkanaen som heter "Frigjøring". Dette kortet forteller at det er slutten på en fase eller situasjon, og det er på tide å gå videre. Det gagner deg ikke å bli værende i denne situasjonen, du må forlate det du har vokst ifra. Ta tiden til hjelp, og søk støtte og trøst hos venner og familie i denne overgangsfasen. Du må se frykten i øynene, og tillate deg endring. 

Så kommer det en ny og spennende mulighet. Det kan være en forfremmelse, et jobbtilbud eller ny og spennede informasjon. Det er nå du skal gjøre forandring i livet ditt, og omfavne alle muligheter som kommer. 

Det siste kortet er et stort kort som heter "Solen". Det forteller at det blir et lykkelig utfall av situasjonen, og du må tro på deg selv. Tenk positivt, og alt vil ende godt. Dette kortet bærer med seg glede, og forteller også at du vil få sterk emosjonell og fysisk helse fremover. 

Ikke meningen å kuppe tråden, men kunne du spådd meg også? 😇

Skrevet
heletv skrev (Akkurat nå):

Ikke meningen å kuppe tråden, men kunne du spådd meg også? 😇

Ja, jeg skal spå deg 😊

Mens jeg stokket så falt det ut et kort, og det er en ekstra beskjed til deg: Kortet forteller at det er tid for feiring! Et bryllup, endt skolegang eller kunngjøring av en fødsel. Det passer bra, siden du har behov for mer moro. Du arbeider for hardt, og må lære deg å slappe mer av. Inviter til en fest, eller ta ferie. 

Så trakk jeg et kort, og det forteller om et forhold med økende grad av nærhet. Det kommer tilgivelse, og en positiv løsning på en konflikt. Det er ikke nå du skal forlate et forhold, tilgivelse vil bli gitt og det blir en positiv løsning for alle involverte. Dette kan dreie seg om en arbeidsrelasjon, en familierelasjon eller en kjæreste.

Så fikk jeg datoen 3. februar, og vanntegn. 

• Liker 1
Skrevet

Kan du spå meg også? 😊 Gjerne om jobbsituasjon.

Anonymkode: ee333...f2b

Skrevet

Hei! :) 

Kan du spå meg? Ikke stress om du ikke har lyst, måtte bare spørre ☺️

Hva tenker N om meg? Eller kjærligheten generelt.

Anonymkode: c667f...1c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kan du spå meg også? 😊 Gjerne om jobbsituasjon.

Anonymkode: ee333...f2b

Du har lagt ned mye arbeid og energi i denne situasjonen. Kortet jeg trekker kommer som et signal på at du aktivt skal verne om det du har skapt eller tjent. Vær modig og tro på din rett til å forsvare det du selv har skapt. Styrk din besluttsomhet og gi ikke opp. 

Vær forberedt. Fysisk styrke. Følelser av paranoia. Tretthet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei! :) 

Kan du spå meg? Ikke stress om du ikke har lyst, måtte bare spørre ☺️

Hva tenker N om meg? Eller kjærligheten generelt.

Velstand er på vei. Universet elsker et takknemlig hjerte, og belønner takknemlighet med overflod. Du kan være giveren av denne gavmildheten, eller du kan være mottageren. Det kan være pengegaver, eller gaver i form av muligheter, råd og lignende. 

En ny person kommer inn i ditt liv. Et forhold går over i en ny fase. Det er viktig å snakke åpent om dine følelser med de rundt deg. 

Beskrivelse av en person: En ungdom som er emosjonell, intuitiv og følsom. En som er mild, snill, kunstnerisk og noen ganger stille. Forståelsesfull. Vennlig. Innadvendt. Romantisk. 

Skrevet (endret)
Anonymtulle skrev (På 2.12.2020 den 1.41):

.........

Endret av adele34
Skrevet (endret)
adele34 skrev (14 minutter siden):

Det med fullmåne er det mye som skjer ( ikke tull engang). Jeg har hatt to dager der jeg har vært veldig sint. Spesielt på mine foreldre som først antok det var meg , meg eksploder og kjeftet igjen telefon om dem virkelig kunne tro det meg. Etter noe timer så fikk jeg en beklagelse at det viste seg å være noen andre. 

Men, kan du spå meg🙏 jeg har hatt det økonomisk tøft veldig lenge. Vil dette løse seg snart på en eller annen måte snart? Jeg har fått desemberlønnen, men den er allerede brukt opp

Står oppi i flere vanskelig situasjon, hva gjør jeg?

Vil gamle venninner tilgi meg? Og ta kontakt? Vil jeg få nye venninner som vil bety for meg?

Ser du hvorfor dem gamle venninner ignorer meg og jeg føler dem har snudd ryggen til. Kan du se hva jeg kan ha sagt eller gjort?

Hvorfor får jeg ikke lønnsforhøylse i år (ikke så viktig, men føler meg bare forbigått). 

Kan du se om min sønn på 16 år har det bra (og på kjærlighetsfronten) er det en jente inni i bildet (eller en gutt).

Her var det mye konkret, men jeg skal se hva jeg får opp 😊

Jeg trekker et kort som forteller at du er den fødte leder. Du må kommunisere med visjoner, og fokusere all din energi på oppgaven foran deg. Vær en leder, og ta imot råd fra en kreativ person. Det kan ligge grundervirksomhet i dette, jeg får opp dette med å tale foran en gruppe. Du vil kunne utgjøre en forskjell. 

Jeg trekker et nytt kort, og da får du et stort kort som heter "Enhet". Dette kortet forteller deg at det nå er på tide å utvide din vennesirkel, søke mentorer og likesinnede venner. For eksempel vil du kanskje søke deg inn på en skole, eller delta i et åndelig felleskap. Det er også tiden for å stille spørsmål ved alle regler og restriksjoner som begrenser deg i din nåværende situasjon, og dette kan bidra til å fjerne de blokkeringer som tidligere har hindret deg fra å nå dine mål. Rettferdighet vil bli et nøkkelord. 

Så får jeg opp at du er enten for slepphent, eller for forsiktig med penger. Det er en advarsel om å verne om ressursene dine. Kanskje du skal åpne en sparekonto, eller gå igjennom forbruksvanene dine. Vær også åpen for nye, spennende muligheter. Kanskje tiden er inne for å gi tid til de som er dårligere stilt enn deg, for eksempel i form av å arbeide med veldedighet. 

Endret av Anonymtulle
  • Liker 1
Skrevet
adele34 skrev (15 minutter siden):

Det med fullmåne er det mye som skjer ( ikke tull engang). Jeg har hatt to dager der jeg har vært veldig sint. Spesielt på mine foreldre som først antok det var meg , meg eksploder og kjeftet igjen telefon om dem virkelig kunne tro det meg. Etter noe timer så fikk jeg en beklagelse at det viste seg å være noen andre. 

Men, kan du spå meg🙏 jeg har hatt det økonomisk tøft veldig lenge. Vil dette løse seg snart på en eller annen måte snart? Jeg har fått desemberlønnen, men den er allerede brukt opp

Står oppi i flere vanskelig situasjon, hva gjør jeg?

Vil gamle venninner tilgi meg? Og ta kontakt? Vil jeg få nye venninner som vil bety for meg?

Ser du hvorfor dem gamle venninner ignorer meg og jeg føler dem har snudd ryggen til. Kan du se hva jeg kan ha sagt eller gjort?

Hvorfor får jeg ikke lønnsforhøylse i år (ikke så viktig, men føler meg bare forbigått). 

Kan du se om min sønn på 16 år har det bra (og på kjærlighetsfronten) er det en jente inni i bildet (eller en gutt).

Jeg så nå at det var flere spørsmål. Når det gjelder vennene som ignorerer deg, så ser jeg at du har gjort noe de ikke klarer å tilgi, selv om det egentlig ikke handlet om dem. De forstår ikke hvorfor du har tatt et bestemt valg, og føler at du har gjort dette mot dem. 

Om sønnen din så får jeg opp at det er motstridende mål. Det er brysomme detaljer, og konflikter med andre. Viljene er på kollisjonskurs. Suksess er fortsatt mulig, men det krever store anstrengelser. Mulig noe av dette ligger utenfor din kontroll. Men uansett blir det nødvendig for alle å forstå hverandres synspunkter, og det er behov for klarhet for å komme frem til en løsning. 

Skrevet

Hvis du har tid/ork/lyst så kunne jeg gjerne tenkt meg og bli spådd, mer spesifikt om du ser baby i fremtiden min? Og eventuelt hvor snart? 

Anonymkode: 15c02...0b9

Skrevet

Kan du spå meg også? 🙏

Anonymkode: 7da5f...6b6

Skrevet

Er det ikke tidkrevende å spå folk? 

Hvis ikke, kan jeg også bli spådd? 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du har tid/ork/lyst så kunne jeg gjerne tenkt meg og bli spådd, mer spesifikt om du ser baby i fremtiden min? Og eventuelt hvor snart? 

Anonymkode: 15c02...0b9

Jeg får opp at du overanalyserer en situasjon, og later som om et problem ikke eksisterer. Det kan være motstridende meninger, komplekse forhandlinger. Tvile på seg selv. Kanskje er du ute av stand eller uvillig til å ta en beslutning. Dette trenger ikke nødvendigvis handle om det å få barn, selv om det var det du spurte om. Men jg får opp at du må finne en upartisk megler som kan hjelpe med å ta en beslutning. 

Skrevet
Anonymtulle skrev (1 time siden):

Velstand er på vei. Universet elsker et takknemlig hjerte, og belønner takknemlighet med overflod. Du kan være giveren av denne gavmildheten, eller du kan være mottageren. Det kan være pengegaver, eller gaver i form av muligheter, råd og lignende. 

En ny person kommer inn i ditt liv. Et forhold går over i en ny fase. Det er viktig å snakke åpent om dine følelser med de rundt deg. 

Beskrivelse av en person: En ungdom som er emosjonell, intuitiv og følsom. En som er mild, snill, kunstnerisk og noen ganger stille. Forståelsesfull. Vennlig. Innadvendt. Romantisk. 

Takk, du er en knupp! 😃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan du spå meg også? 🙏

Anonymkode: 7da5f...6b6

Her får jeg helt tydelig stressrelaterte helseproblemer. Du har en ubalanse i livet, muligens jobber du for mye. Du burde ta imot hjelp fra andre, og det er behov for å balansere de profesjonelle og personlige sidene i livet ditt. Skjær ned på unødvendig og tyngende aktivitet i timeplanen din, og sett ned farten til et mer behagelig tempo. 

Bare arbeid og ikke noe moro. Mørkt før lysets frembrudd. Stressrelaterte helseproblemer. Tvangsmessig atferd. Tallet 1, helt tydelig. 

Skrevet

Kan du spå meg? Kjærlighetsliv og karriere ?

Anonymkode: 0c389...b8f

Skrevet
Forundret.. skrev (7 minutter siden):

Er det ikke tidkrevende å spå folk? 

Hvis ikke, kan jeg også bli spådd? 🙂

Nei, det er faktisk veldig nyttig for meg å gjøre dette nå, jeg øver opp "antennene" mine om dagen etter en lang periode i "mørket". Så akkurat nå kan dette hjelpe meg like mye som det eventuelt kan hjelpe noen andre, siden jeg blir "klarere" for hver gang jeg gør dette. Så jeg skal spå deg😊

Aller først, tallet 34. Så får jeg vanntegn. 

Du er en naturlig rådgiver som lytter til andre mennesker, og gir dem oppmuntrende ord basert på egne erfaringer. Vær åpen for andres ideer, og aksepter dem som er annerledes enn deg. Kanskje du nå kan hjelpe noen som er dårligere stilt enn deg. Du får kanskje utmerkede råd fra en du kan stole fullt på; følg hans eller hennes forslag nøye. 

En person med en rolig autoritet, som kan se sannheten bak enhver situasjon, og bidra med løsninger som er både smarte og oppriktige. Troverdig. Kultivert. Pålitelig. Dyktig. Følelsesmessig stabil. Kultiverte interesser, og et rettskaffent samfunnsmedlem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...