Totalya Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Dette er faktisk sant. Jeg kjører ikke med sandaler el. som ikke er festet på foten, etter at dette skjedde med meg. Heldigvis gikk det bra, men det var bare flaks. Nå har jeg alltid et par sko liggende i bilen så jeg kan gå med sandalene i byen selv om jeg kjører inn.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #3 Skrevet 5. august 2005 Dette burde da folk flest egentlig vite også? Sier seg jo nesten selv.
Gjest gjesten Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Dette gjelder når man befinner seg på en tohjuling også. Altfor fort gjort å miste en slik sko og må man etter dette sette foten ned så går det ikke bra. Forøvrig er dette noe man må forstå selv uten å ha lest om det i avisen.
exita Skrevet 6. august 2005 #5 Skrevet 6. august 2005 Helt enig. Hadde oxo på meg et par høyhælte sko engang men måtte hive de av meg for jeg kom ikke ordentlig til med føttene.
Cupcake Skrevet 6. august 2005 #6 Skrevet 6. august 2005 Ja, det kan jeg godt forestille meg at er farlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå