Totalya Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Eu vil forby utringede overdeler på grunn av sola. Dette skulle etter som jeg forsto gjelde servitører på uteserveringer. Men herregud, servitørene har da vel vett nok til å smøre seg med faktor om det er finvær? Og uansett er det vel opp til de selv om de vil beskytte seg eller ikke. Klær gir uansett dårligere beskyttelse enn høy faktor. Det hadde vært noe annet om det hadde vært forbud mot å tvinge de til å bruke utringing...
Gjest Violetta Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Beklager, kan hende det stemmer, men det får da være grenser for detaljstyring...
Totalya Skrevet 5. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2005 (endret) Selv om det stemmer (les artikkelen så ser du selv), er det ikke akkurat noe å beklage seg for at en ler av... Så jeg forstår deg godt! Endret 5. august 2005 av Totalya
Gjest kenneth Skrevet 5. august 2005 #4 Skrevet 5. august 2005 Hva med det estetiske? HVA MED DET ESTETISKE???
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2005 #5 Skrevet 6. august 2005 Er det rart folk flest sier nei til EU....................
Bønna Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 (endret) Hvis de virkelig var opptatt av europeiske arbeideres ved og vel, burde de heller styrket fagforeningenes posisjon i Europa. Ikke svekke den, slik de gjør med det blant annet omstridte tjenestedirektivet. Av og til kan man virkelig lure på hvordan de klarer å komme opp med sånne absurditeter. Men jeg tror nok EU har et stykke igjen før de slår Usa i absurde lover. Endret 7. august 2005 av Bønna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå