AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Jeg var sammen med en mann i over 3 år. Vi var forlovet. Så ble det slutt. Det siste halve året har vi begynt å finne sammen igjen,,men han tar det veldig rolig. Aldri bodd sammen. Før vårt forhold var han sammen med ei noen få mnd. Hun lagde masse drama da vi ble sammen,ekstremt sjalu,selv om de ikke hadde vært sammen på et år. Men de var enige om å være venner. Fordi hun skapte mange merkelige situasjoner ,fikk ultimatum fra meg. Vær hennes venn eller min kjæreste. Så plutselig her en dag hadde han og henne blitt tagget ,sammen med noen andre i forbindelse med hennes bursdag for x antall siden på Facebook. Det lå da ute på veggen hans. Jeg sa ingenting, men syntes det var merkelig..Må man ikke selv godkjenne slike " minner" for at det skal legges på veggen ?? Det er min erfaring.. Etter en uke spurte jeg hvorfor han hadde godkjent å legge det ut. Nei det hadde han ikke gjort..Det var plutselig dukket opp der.... Jeg lot bare ligge med det...men sa at dersom det var meg som hadde fått et slikt minne på min vegg,av menneske fra fortiden som hadde vært stygg mot han,så ville jeg fjernet det... Ingen krangel,, men jeg synes det er dumt gjort. Er det ikke det ? Anonymkode: 667a0...749
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Tror ikke man må godkjenne noe for at det skal havne på veggen, men jeg hadde fjernet taggen på meg selv så det ikke hadde forblitt der. Kan du ikke si til ham at du synes det er ubehagelig og be ham om å fjerne det? Anonymkode: 671ec...b33 3
Gjest Føsleguri Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Det kommer kanskje an på innstillingene hans. Jeg har valgt at jeg vil gjennomgå tagger før de vises på Facebook, men jeg tror ikke det er standard-innstilling.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Han vil ikke fjerne det. Jeg ba han ikke om det heller,men sa det ukomfortabelt. Da sa han at han ville ikke fjerne om jeg hadde bedt ham heller. Fordi det var et koselig minne 🙄 Anonymkode: 667a0...749 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 Men,da fikk jeg hvertfall svar på det med innstillingene på Facebook. Verre med hans " innstilling ". Anonymkode: 667a0...749 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Skrevet 30. november 2020 Pass på så du ikke blir den andre ekstremt sjalu eksen hans Anonymkode: 4ac82...415 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 Har ikke de stalker-tendensene 😎, men at vi har forskjellige preferanser er tydelig . Jeg synes bare det var ufølsomt av han. Anonymkode: 667a0...749 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #8 Skrevet 1. desember 2020 Ja ufølsomt og helt sløkket. Må gå an å ha et minstemål av respekt for nåværende kjæreste. Anonymkode: f9362...7e1 1
Gjest Chroma Skrevet 1. desember 2020 #9 Skrevet 1. desember 2020 Merkelig av han å ikke fjerne det hvis du sa at det gjorde deg ukomfortabel.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #10 Skrevet 1. desember 2020 Mangel på respekt for kjæreste/partner er en helt klar dealbreaker. Anonymkode: 30c69...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå