Gjest Rune Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Min sambo og jeg skal ut å fly. Nå begynner hun å bli bekymret....hun veier 150 kg, og er redd hun ikke får plass i flysetet. Vi har økonomiplasser...noen som vet?
Gjest Violetta Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Jeg ville ringt og spurt på forhånd, så slipper dere evt. ydmykelser ved avreise.
Pasha Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 ring å spørr kan hende at de tar hensyn til dette og gir dere et ekstra sete dersom det er plass til det.. (alså plasserer dere 2 i en 3 seter derosm det er ledig plass til det)
Gjest Lea Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Tråden er ryddet for usakligheter. Lea (moderator)
Gjest reisende Skrevet 6. august 2005 #5 Skrevet 6. august 2005 Min sambo og jeg skal ut å fly. Nå begynner hun å bli bekymret....hun veier 150 kg, og er redd hun ikke får plass i flysetet. Vi har økonomiplasser...noen som vet? ← En venn av meg er 180 og hun har alltid to flyseter. Det spørs hvor hun får plass også. Hun kan sitte ytterst og du innenfor der. Da bruker dere ikke armlenet mellom dere. Har dere en lang reise foran dere ville jeg vurdert å "kjøpe" et ekstra sete. Det kan bli slitsomt for henne ved en veldig lang reise. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå