Gjest bryllupsgjest Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Hei! Er litt fantasiløs når det gjelder å skrive kort, og i morgen skal jeg i bryllup..Hva pleier man å skrive? Noen andre forslag enn bare Gratulerer og lykke til liksom? Det er en god venninne av meg på 23, så så veldig formelt blir litt kunstig..Har aldri vært i bryllup før jeg, aner ikke hva man pleier å skrive på sånne kort??
Gjest Madeleine Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Har sett på mange av kortene vi fikk når vi giftet oss for noen år siden. Fikk en del ferdig trykket med gratulerer osv. og så fikk vi noen som var litt mer personlige. Du kan jo f.eks skrive et fint dikt på som du selv liker og som passer til sammenhengen her og skrive navnet på dikteren nederst etter diktet. Ellers kan du jo skrive litt om dine positive følelser overfor at de skal gifte seg, at det er flott å se dem sammen og at du er glad for at du får lov til å dele denne store dagen sammen med dem eller noe i den duren? Det blir satt veldig stor pris på hvis en tar seg tid til å skrive noen små ord i tilegg til de obligatoriske gratulerer og lykke til videre, men det går bra med å skrive bare standardfrasene også hvis du ikke føler noe av dette passer for deg å skrive. Det er jo et par som skal gifte seg, men du kjenner selvsagt din beste venninde best så da kan du jo skrive noe personlig fra deg til henne, og så kan du etterpå skrive noe til brudgommen om at han må passe godt på venninden din og at du håper de blir lykkelige sammen. Dette er bare noen forslag fra meg, du må gjøre det som kjennes best for deg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå