Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #1 Del Skrevet 23. september 2002 Er det noen her som kan anbefale en god dekkstift/concealer for kviser eller røde merker i huden?? Det må være en som er lys i fargen, da jeg har lys hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #2 Del Skrevet 23. september 2002 Hei! Jeg brukte en fra L`oreal en gang. Den var rimelig lys (som da passer bra til min bleke hud....) og funket bra. Den er i penn-form og da grei å påføre. Det er sikkert flere år siden den kom ut og sikkert ikke den mest hi-tec som fins, men jeg kan varmt anbefale den. Tror den koster ca 90,-. (den er svakt hudfarget/rosa utenpå) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 23. september 2002 #3 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg er kjempefornøyd med Clinique's "Soft conceal corrector". Bruk en pensel og legg over urenheter! Den er også utrolig fin til å bruke på svamp under øynene! Dessuten så er den allergi-testet og uten parfyme. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra ikke innlogget Skrevet 25. september 2002 #4 Del Skrevet 25. september 2002 Elizabeth Arden: Fawless Finish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå