Gå til innhold

Foreldrene hans vil ikke treffe meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i 1,5 år. Verken foreldre eller søster har tatt iniativ til å møte meg.

Jeg har spurt kjæresten flere ganger om jeg kan møte dem.

Han har sagt at det må vi få til.

Fikk akuratt vite at di ikke har noe behov for å bli kjent med sin sønns kjærester.  At de alltid har vært slik.Veldig sårt syns jeg.

Vet ikke hva jeg ville med dette.. lufte meg litt kanskje. 

Anonymkode: 6cd17...010

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært sammen med kjæresten i 1,5 år. Verken foreldre eller søster har tatt iniativ til å møte meg.

Fikk akuratt vite at di ikke har noe behov for å bli kjent med sin sønns kjærester.  At de alltid har vært slik.Veldig sårt syns jeg.

Her må jo kjæresten din lunne forklare deg hvorfor de tenker sånn?? 

Driter de i sønnen sin, eller har kjæresten hatt så mange kjærester, at de ikke gidder å hilse på, fordi de regner med du snart er byttet ut? 

Anonymkode: ee4fd...4f2

• Liker 21
Skrevet

Siden di ikke har hatt interesse av å treffe eller engasjere seg i noen av hans tidligere kjærester så regner jeg ikke med det er tilfellet.  Han svarer bare alltid: ja det må vi snart få til om jeg spør. 

Skrevet

Kanskje de favoriserer en tidligere kjæreste 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært borti dette også. I mitt tilfelle så gjaldt det at kjæresten min har hatt flere forhold som har vært gjerne 1-2 år og resultert i at foreldre syntes at det ikke er noe vits å bli kjent med noen som ville forsvinne ut av livet til dem om kort stund.

Men samtidig ble det også et tegn på hva slags forhold jeg ville få med dem fremover - det ble til at de ikke er et faktor i mitt liv i den grad min familie er. Jeg drar dit fordi jeg må en gang i året.

Noen folk har stort hjerte og noen har nok med seg selv - sånn er det bare.  Hvis jeg var deg ville jeg heller tenkt på om hvorvidt kjæresten min er ærlig med seg selv om situasjonen (uten å kjenne karen i det hele tatt, bare reagerer at han vet at det ikke lett å få til men sier at det må vi få til) og hvordan han håndterer ømfintlige temaer.

Anonymkode: ea365...0e1

• Liker 5
Skrevet
Spoiler
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Egentlig vet du ingenting om foreldrene hans vil treffe deg. Du snakker jo bare med han. For alt du vet så vet han ikke om det er deg han skal være med og derfor presenterer han deg ikke. Eller så kan det være en side av familien han ikke vil vise deg. Eller noe annet. Poenget mitt er at du egentlig ikke vet for du har ikke oversikt over situasjonen.

Anonymkode: dab00...326

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor det? La det være opp til dem om de vil møte deg. Og hvis de ikke vil, hva gjør det egentlig? 

Anonymkode: a2d94...3b0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Stakkars kjæresten din som har en slik familie. 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forstår at det må være sårt. Må være enda verre for ham. Vet du grunnen?

Skrevet

Jeg er denne foreldren, og etter å ha møtt 4 kjærester på 2 år så har jeg sagt at de blir ikke invitert over på middag før etter minst 1 års forhold. 

Anonymkode: 8cb4f...9c3

• Liker 16
Skrevet

Jeg fikk heller ikke møte familie eller venner til kjæresten min før langt inn i forholdet. Han møtte mine og mitt veldig tidlig. Men han hadde en hemmelighet om tidligere liv som gjorde det vanskelig å introdusere oss. Han ville vente til han var klar til å fortelle meg hemmeligheten for å så kunne la meg møte noen.. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: c5ceb...38b

• Liker 1
Skrevet

Hva er grunnen til dette, da?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er denne foreldren, og etter å ha møtt 4 kjærester på 2 år så har jeg sagt at de blir ikke invitert over på middag før etter minst 1 års forhold. 

Anonymkode: 8cb4f...9c3

Så du tenker bare på deg selv da? 

Anonymkode: c9abb...eec

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan forstå at noen går lei når de stadig presenteres for nye kjærester som de forventes å bli kjent med. Går ut fra at det kan være en sannsynlig årsak til at de nå vil se an om forholdet er av den sorten som varer. Selvsagt kunne de hilst på deg sånn helt uformelt, skjønner ikke helt at det skal være noe problem, men akkurat den biten med å bli godt kjent, det skjønner jeg er litt slitsomt når det ofte kommer nye damer inn i bildet.

Det kan vel også hende at det ble slutt med en de virkelig likte og var blitt godt kjent med (ikke sikkert at typen din forteller alt til deg), og at de ble mer reservert overfor nye etter det.

• Liker 3
Skrevet

Er du sikker på at de vet om deg? Eller kanskje han skammer seg over dem?

Anonymkode: 4a0a7...7e4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så du tenker bare på deg selv da? 

Anonymkode: c9abb...eec

For en idiotisk kommentar...jeg tenker vedkommende er blitt dritt lei av at det ikke er langvarige forhold og ser ikke poenget i møte nye kjærester med mindre forholdet er stabilt og vil vare leeenge....

Anonymkode: caefd...998

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For en idiotisk kommentar...jeg tenker vedkommende er blitt dritt lei av at det ikke er langvarige forhold og ser ikke poenget i møte nye kjærester med mindre forholdet er stabilt og vil vare leeenge....

Anonymkode: caefd...998

Men om den nye kjæresten blir gravid før det har gått et år, skal du først da bli kjent eller?

Anonymkode: a366a...4e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men om den nye kjæresten blir gravid før det har gått et år, skal du først da bli kjent eller?

Så med den rette skal han være enda mer impulsiv og smelle nydama på tjukken? 

Anonymkode: 89408...790

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så med den rette skal han være enda mer impulsiv og smelle nydama på tjukken? 

Anonymkode: 89408...790

Mener ikke at det er den rette, mener at uhell skjer. Det skjedde meg og det er mange som har opplevd å bli gravide tidlig i et forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2020 den 8.03):

Mener ikke at det er den rette, mener at uhell skjer. Det skjedde meg og det er mange som har opplevd å bli gravide tidlig i et forhold. 

men dette har vel egentlig ikke skjedd med tråd-starter her enda?       

altså ikke "relevant" for det tråd-starter faktisk spør etter...        

Anonymkode: 251aa...cd3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...