AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Kjæresten min "klarer ikke" å snakke om følelser på den positive måten, han klarer ikke å si at han er glad i meg, eller noe sånt, det sliter han med. Men å si til meg i sinne at han ikke vet om han vil være sammen med meg, at han ikke vet om vi er sammen om et par måneder, det sliter han ikke med. Han sier at han bare er ærlig og ikke kan skjule hvordan han føler. Jeg ble utrolig lei meg, og vet ikke helt hva jeg synes om det. Anonymkode: a33e1...2a2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Hadde tatt ham på ordet, og gått. Anonymkode: 9ea13...be3 20
Pappi Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Enig med forrige taler, gjør det slutt. 2
Mumsmums Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Han er vel ikke glad i deg da, og usikker på om dere er sammen om noen måneder.. 2
Hannah80 Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 Han er kanskje både ærlig og slem. Han høres ikke ut som en du burde kaste bort tiden din på. 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Skrevet 30. november 2020 Jeg ble veldig lei meg og jeg vil mest ende hele greia, jeg tenker at det er ikke det at han ikke vet om om han liker meg i fremtiden, det er NÅ han kan si noe sånt. Anonymkode: a33e1...2a2 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 Uff, orker ikke sånne som med letthet sier slemme/brutalt ærlige ting men aldri veier opp for det med positive ting. Anonymkode: 6e059...f35 3
Hr. Aktiv Skrevet 30. november 2020 #8 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kjæresten min "klarer ikke" å snakke om følelser på den positive måten, han klarer ikke å si at han er glad i meg, eller noe sånt, det sliter han med. Men å si til meg i sinne at han ikke vet om han vil være sammen med meg, at han ikke vet om vi er sammen om et par måneder, det sliter han ikke med. Han sier at han bare er ærlig og ikke kan skjule hvordan han føler. Jeg ble utrolig lei meg, og vet ikke helt hva jeg synes om det. Anonymkode: a33e1...2a2 Med det utvalget dere damer stort sett har på markedet så er dette det beste eksemplaret du greier å dra inn i livet ditt? Du har her en fyr du over hodet ikke passer sammen med så henger du heller her istedet for å dumpe fyren og lete etter en ny og forbedret utgave? 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #9 Skrevet 30. november 2020 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Med det utvalget dere damer stort sett har på markedet så er dette det beste eksemplaret du greier å dra inn i livet ditt? Du har her en fyr du over hodet ikke passer sammen med så henger du heller her istedet for å dumpe fyren og lete etter en ny og forbedret utgave? Du skjønner sikkert at han ikke var sånn for et par måneder siden, ting har forandret seg negativt. Han skylder også på meg, han sliter veldig med å kommunisere og når jeg spør og vil snakke så blir han ofte irritert og sier at han er lei av at jeg lager dårlig stemning. Jeg forsvarer meg og sier at det er ikke sant, at jeg ba om oppklaring på noe for å hindre en misforståelse. Uansett, det er rart at han liksom ike greier å snakke følelser, men han klarer veldig fint å komme med negative følelser og uttrykk. Anonymkode: a33e1...2a2 1
Gjest andysowhat Skrevet 30. november 2020 #10 Skrevet 30. november 2020 (endret) Han hørtes nevrotesistisk ut. Personlig ville jeg hørt ut personen og pratet om hvorfor han ikke stoler osv. det er litt teit å skulle bare høre noen si at de ikke stoler på en også er usikker uten å høre begrunnelsen til det. for alt vi vet er han en redd person som aldri har vært i et forhold, og at dere er nye i forholdet og han har ikke peiling på hva som er riktig eller galt å gjøre. Vet en ikke hva som er riktig eller galt så ville en aldri vært sikker heller. Kanskje han er så lite selv bevist at han ikke vet hvorfor han føler det han føler engang. Han bare føler seg utrygg uten å vite hvorfor. Da... da er det behov for modenhet før en prøver et seriøst forhold. Da tror jeg det er greit å bare ha sex og prøve å ha det gøy helt til det ikke funker lengre. Alle liker sex? XD og egentlig ikke inverstert for mange følelser i det. om han er slem eller ærlig. Det føler jeg kommer helt Ann på lytteren. Jeg vet at jeg hadde tatt det som ærlighet. Ja det var en ekkel ærlighet å høre, men ærligheten varer lengst. Og vanligvis vil en at et forhold skal vare lenge. ja ærlighet er vondt noen ganger. Det er ikke rart heller, det burde gjøre vondt når ting ikke er som de skal være. Som at partneren din som er utrygg på et eller annet. Sånn skal det ikke være i et forhold og det gjør vondt. Endten så prøver en å leve med det å fikse det, eller så går en videre. personlig liker jeg å leve med det å fikse det. Siden det blir ofte tatt som støtte. Støtte er jo det riktige å gjøre om en er gift som meg. Men om en bare er partnere, så har en ikke lovet hverandre at det skal være slik... Endret 30. november 2020 av andysowhat
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #11 Skrevet 30. november 2020 andysowhat skrev (2 minutter siden): Han hørtes nevrotesistisk ut. Personlig ville jeg hørt ut personen og pratet om hvorfor han ikke stoler osv. det er litt teit å skulle bare høre noen si at de ikke stoler på en også er usikker uten å høre begrunnelsen til det. for alt vi vet er han en redd person som aldri har vært i et forhold, og at dere er nye i forholdet og han har ikke peiling på hva som er riktig eller galt å gjøre. Vet en ikke hva som er riktig eller galt så ville en aldri vært sikker heller. Kanskje han er så lite selv bevist at han ikke vet hvorfor han føler det han føler engang. Han bare føler seg utrygg uten å vite hvorfor. Da... da er det behov for modenhet før en prøver et seriøst forhold. Da tror jeg det er greit å bare ha sex og prøve å ha det gøy helt til det ikke funker lengre. Alle liker sex? XD Nevrotesistisk? Hva betyr det? Anonymkode: ef380...1c1 4
Gjest andysowhat Skrevet 30. november 2020 #13 Skrevet 30. november 2020 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker said: Nevrotesistisk? Hva betyr det? Anonymkode: ef380...1c1 jeg oppdaterte posten litt over. Du kan tenke på det som medfødt personlighetstrekk. Om en ser på babyer, så oppfører de seg annerledes veldig ofte. Noen er sure og grinete og andre er glade og lykkelige. Feks nevrotesistsik vil da være at en har lettere for å føle på følelser som svik, trist, sorg, sinne, angst, mens om en er det motsatte føler mindre på angst, sorg, og tristhet osv. Det er veldig viktig for mennesker å føle på angst, trist, sorg osv. siden en på måte lærer naturlig å møte tøffe følelser fordi en følt mye på disse følelsene helt fra en var baby. Men en person som ikke naturlig er født med slike følelser kan det være litt ekstra tøft å føle på. Rett og slett fordi en ikke er vant med det. Men det er viktig og ikke bare føle på vonde følelser også. Siden de beste tingene kommer ikke når en har det som vondest. Men det hjelper ikke mye om en blir helt kokko når en føler på en liten dårlig følelse. Det beste er et samarbeid mellom når en skal lære å håndtere tøffe følelser og når en skal ha det bra med forholdet. Begge deler er viktig for at det skal fungere. Endret 30. november 2020 av andysowhat
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #14 Skrevet 30. november 2020 Trr dere han er glad i meg, eller? Jeg er så lei meg Anonymkode: a33e1...2a2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #15 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trr dere han er glad i meg, eller? Jeg er så lei meg Anonymkode: a33e1...2a2 Nei egentlig ikke. Derfor tror jeg du har bedre uten. Vet det er vondt og det er ikke noe godt men det blir bedre. Anonymkode: 12adf...d94 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #16 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Trr dere han er glad i meg, eller? Jeg er så lei meg Anonymkode: a33e1...2a2 Jeg tror han er en løs kanon. Ønsker du å stå på skuddavstand til ham? Anonymkode: f9111...e5a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #17 Skrevet 30. november 2020 andysowhat skrev (5 timer siden): jeg oppdaterte posten litt over. Du kan tenke på det som medfødt personlighetstrekk. Om en ser på babyer, så oppfører de seg annerledes veldig ofte. Noen er sure og grinete og andre er glade og lykkelige. Feks nevrotesistsik vil da være at en har lettere for å føle på følelser som svik, trist, sorg, sinne, angst, mens om en er det motsatte føler mindre på angst, sorg, og tristhet osv. Det er veldig viktig for mennesker å føle på angst, trist, sorg osv. siden en på måte lærer naturlig å møte tøffe følelser fordi en følt mye på disse følelsene helt fra en var baby. Men en person som ikke naturlig er født med slike følelser kan det være litt ekstra tøft å føle på. Rett og slett fordi en ikke er vant med det. Men det er viktig og ikke bare føle på vonde følelser også. Siden de beste tingene kommer ikke når en har det som vondest. Men det hjelper ikke mye om en blir helt kokko når en føler på en liten dårlig følelse. Det beste er et samarbeid mellom når en skal lære å håndtere tøffe følelser og når en skal ha det bra med forholdet. Begge deler er viktig for at det skal fungere. Viktig innspill og noe han kan ta med seg til terapi og neste forhold. Anonymkode: f9111...e5a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #18 Skrevet 30. november 2020 Finn et partner som forbedrer livet ditt, ikke en som trykker deg ned. Anonymkode: 1caf0...4df 1
PM75 Skrevet 30. november 2020 #19 Skrevet 30. november 2020 Rett deg opp i ryggen, senk skuldrene og si med kontrollert stemme at du ikke finner deg i å bli satt «på vent». Ta selvrespekten din tilbake & velg det som er bra for deg! 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #20 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 16.40): Finn et partner som forbedrer livet ditt, ikke en som trykker deg ned. Anonymkode: 1caf0...4df Anonymkode: b51c5...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå