Gå til innhold

Han sa hår var ekkelt. Er det virkelig det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble spurt hvorfor jeg ikke barberte, da vi kom i snakk om det. Sa jeg ikke liker det, og blir lett sår. Noen gamger har jeg kutta meg ved uhell også. Spurte om han syntes hår var ekkelt.

Han svarte at det var ikke noe godt med hår der. Sa at det var som å knulle en mann i munnen, og det hadde han ikke lyst til. Huff jeg hater å ordlegge meg sånn, men det var det han sa. Man skal visst høre mye rart.

Anonymkode: 21172...eb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thank you, next

Anonymkode: 03dac...73e

• Liker 37
Skrevet

Noen liker hår og noen ikke. Om du liker og han ikke, så må man møtes på midten eller finne seg en man er mer kompatibel med. 

• Liker 6
Skrevet
liljene skrev (1 minutt siden):

Noen liker hår og noen ikke. Om du liker og han ikke, så må man møtes på midten eller finne seg en man er mer kompatibel med. 

Sa det egentlig mest for å få det ut av hodet. Syns det var en syk ting å si.

• Liker 7
Skrevet

Da får han finne noen andre å knulle på. Det finnes heldigvis nok av menn der ute som ikke anser en normal vulva som «å knulle en mann i munnen». Du får spørre ham hvilke menn han har testet ut det på, siden de fleste menn er glattbarberte i ansiktet.

• Liker 34
Skrevet
Hulderen skrev (Akkurat nå):

Da får han finne noen andre å knulle på. Det finnes heldigvis nok av menn der ute som ikke anser en normal vulva som «å knulle en mann i munnen». Du får spørre ham hvilke menn han har testet ut det på, siden de fleste menn er glattbarberte i ansiktet.

Hahaha. Dumt at jeg ikke kom på å spørre ham om det. Ble bare så sykt satt ut, men du har et godt poeng der. Tror ikke han har testet nei, men kunne vært morsomt å svare med et sånt spørsmål. 😂

• Liker 6
Skrevet

Nei, hår er ikke ekkelt. Men han derimot, virker ekkel. 

• Liker 26
Skrevet

Så han vil knulle noe som ser ut som et barn istedet? Hadde droppet han på stedet.🤢

Anonymkode: 5bf22...2f8

• Liker 8
Skrevet

Virker for mange som at hår er forbeholdt menn, med unntak av det vi har på hodet (som så klart ikke skal være kort, for da ser man tydeligvis maskulin ut). 

Anonymkode: de1b0...fcc

• Liker 15
Skrevet

Er han over 18 år?

Anonymkode: 748de...37c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Virker for mange som at hår er forbeholdt menn, med unntak av det vi har på hodet (som så klart ikke skal være kort, for da ser man tydeligvis maskulin ut). 

Anonymkode: de1b0...fcc

Ja, rart det der. Jeg vil gjerne fortsette å ha hår begge plassene, så kommer uansett til å gjøre det. Jeg føler meg ikke skitten og ekkel med hår. Føler meg faktisk eklere uten. Stive stubber som vokser ut, og av og til nupper.

Trimmer det for å unngå graps ved menstruasjon, men gidder ikke barbere lenger. Vasker meg også hver dag, og vasker ekstra ved menstuasjon, så jeg er jo ikke skitten.

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er han over 18 år?

Over 50

Skrevet

Han må da få lov til å stå for det han liker og ikke liker .. hvis han ikke liker hår så er det helt ok.. bedre å si det rett ut enn å gjøre noe man føler er ukomfortabelt. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så han vil knulle noe som ser ut som et barn istedet? Hadde droppet han på stedet.🤢

Anonymkode: 5bf22...2f8

Er  så lei av at sånne som deg sammenligner et  barbert kvinnekjønn med et barns. Noen foretrekker det glatt, andre har kanskje ikke så sterke preferanser. Helt sykt at du fatter denne konklusjonen egentlig. Dette er to vidt forskjellige ting.

Anonymkode: aa603...889

• Liker 9
Skrevet
Trine bb skrev (1 minutt siden):

Han må da få lov til å stå for det han liker og ikke liker .. hvis han ikke liker hår så er det helt ok.. bedre å si det rett ut enn å gjøre noe man føler er ukomfortabelt. 

Men du er enig i at man kan ordlegge seg litt annerledes? 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Over 50

Det er lov å ha preferanser, men han trenger ikke å trekke deg ned. Ville forventet mer av en mann over 50 år

• Liker 5
Skrevet

Hvis du ønsker det selv kan du forsøke voks. Jeg liker ikke barbering selv, da det gir nupper, kutt og stive stubber. Får ikke det ved voksing. 
men om du ønsker å beholde håret ditt så gjør du jo selvsagt det. Du skal ikke fjerne det kun for å tilfredsstille mannen. 

Anonymkode: 1ddb1...3ee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du ønsker det selv kan du forsøke voks. Jeg liker ikke barbering selv, da det gir nupper, kutt og stive stubber. Får ikke det ved voksing. 
men om du ønsker å beholde håret ditt så gjør du jo selvsagt det. Du skal ikke fjerne det kun for å tilfredsstille mannen. 

Anonymkode: 1ddb1...3ee

Har faktisk hatt brasilliansk en gang, men det var vondt. Syns heller ikke det var så kjekt «å vise meg fram» til hun som gjorde jobben. Men nå syns jeg ikke man skal være nødt til å fjerne hår, hvis man ikke er komfortabel med det jeg da.

Enig med den over som sier at glattbarbert overhodet ikke kan sammenlignes med et barn. Milevis forskjell på kvinne og jente. 

Han burde absolutt ordlagt seg annerledes ja. Jeg ser virkelig ingen likher mellom et kvinnekjønn, og hakene og leppene til en mann. Syns faktisk det var en veldig vulgær måte å sammenligne på.

• Liker 8
Skrevet

For en teit ting å si. Ja skikkelig teit faktisk. Hadde forventet mer av men mann på over 50. Trodde faktisk ikke menn på min egen alder heller brydde seg om sånn (er 30). Du avsluttet relasjonen?

Anonymkode: eef9c...37d

• Liker 6
Skrevet

Glattbarbert er kun digg hvis jeg slikkes. Utenom det blir jeg sår når mannen kjører på, blir sår og det klør når man har på klær, pluss at det er tungvint å barbere seg. 

Mannen min slikker til tross for at jeg har full busj, og jeg suger til tross for at han har full busk 😁

Anonymkode: f138c...9c2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...