AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Han sier han ikke bruker den men har ikke slettet den enda. Jeg er nå usikker på om jeg vil fortsette da vi har oppført oss som om vi er sammen og vært enig lenge om å være eksklusive men han har ikke slettet tinder på eget initiativ.. Er jeg urimelig og dramatisk om dette er en dealbreaker? Anonymkode: b3c97...463
Durinur Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Høres ut som om dere trenger å prate sammen. Det er lov å sette forventninger til å slette appen, men da må du kommunisere det tydelig hvis det er viktig for deg. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Nei, du er ikke urimelig og dramatisk. Jeg ville tenkt akkurat det samme. Hadde sagt til han at det synes som om vi er ute etter forskjellige ting, derfor ser jeg ikke vitsen i å være sammen mer. Anonymkode: 796a4...58b 9
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Nei du er ikke urimelig. Spør om han ikke kan slette appen siden dere uansett ikke skal date andre, å hvis han nekter så har han tydeligvis andre tanker om forholdet enn hva du har. Anonymkode: 291f4...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei du er ikke urimelig. Spør om han ikke kan slette appen siden dere uansett ikke skal date andre, å hvis han nekter så har han tydeligvis andre tanker om forholdet enn hva du har. Anonymkode: 291f4...ec4 Han nekter ikke. Han sier han kan slette den men problemet mitt er egentlig at han ikke har gjort det allerede på eget initiativ. Dette har forresten også vært nevnt for 1 mnd siden så om han ikke hadde tenkt på det til da så skulle han tenkt på det etter den samtalen. Anonymkode: b3c97...463 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han nekter ikke. Han sier han kan slette den men problemet mitt er egentlig at han ikke har gjort det allerede på eget initiativ. Dette har forresten også vært nevnt for 1 mnd siden så om han ikke hadde tenkt på det til da så skulle han tenkt på det etter den samtalen. Anonymkode: b3c97...463 Be han om å slette den da. Anonymkode: 291f4...ec4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Be han om å slette den da. Anonymkode: 291f4...ec4 Jeg vil ikke at det skal være meg som ba han om å slette den. Han skulle gjort det uten at jeg trengte å be han om det. Anonymkode: b3c97...463 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #8 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vil ikke at det skal være meg som ba han om å slette den. Han skulle gjort det uten at jeg trengte å be han om det. Anonymkode: b3c97...463 Oj, det livet deres blir langt om du ikke kan si hva du forventer fra han 😅 kommunikasjon vettu! Anonymkode: 291f4...ec4 8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #9 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oj, det livet deres blir langt om du ikke kan si hva du forventer fra han 😅 kommunikasjon vettu! Anonymkode: 291f4...ec4 Det er det jeg mener med spørsmålet mitt. er jeg urimelig for at jeg forventer at han skulle tenkt seg det selv. Det skulle ikke trenge å bli kommunisert mener jeg. Vi har egentlig god kommunikasjon ellers men jeg skal jo ikke trenge å be han om det jeg mener er åpenbart. Anonymkode: b3c97...463 3
Pia Sofia Skrevet 30. november 2020 #10 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oj, det livet deres blir langt om du ikke kan si hva du forventer fra han 😅 kommunikasjon vettu! Anonymkode: 291f4...ec4 Denne ville jeg som oftest vært enig i, men i dette tilfellet er jeg ikke det. At man ikke sletter Tinder, selv etter å ha snakket om det, det synes jeg er skikkelig dårlig. Det blir for dumt om kjæresten skal måtte sette det som et "krav", det er en selvfølge! Du er ikke dramatisk og urimelig, ts, det er han som enten er en luring eller bare hjernedød. Begge deler er ganske turn off. Har ingen råd til deg, men for min del hadde det nok gjort noe med både følelsene for han og tilliten. 7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #11 Skrevet 30. november 2020 Pia Sofia skrev (Akkurat nå): Denne ville jeg som oftest vært enig i, men i dette tilfellet er jeg ikke det. At man ikke sletter Tinder, selv etter å ha snakket om det, det synes jeg er skikkelig dårlig. Det blir for dumt om kjæresten skal måtte sette det som et "krav", det er en selvfølge! Du er ikke dramatisk og urimelig, ts, det er han som enten er en luring eller bare hjernedød. Begge deler er ganske turn off. Har ingen råd til deg, men for min del hadde det nok gjort noe med både følelsene for han og tilliten. Da har man jo svaret på hva forholdet betyr for den andre da. Så får man enten godta det eller finne seg noe bedre 🤷🏼♀️ Anonymkode: 291f4...ec4
Pia Sofia Skrevet 30. november 2020 #12 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da har man jo svaret på hva forholdet betyr for den andre da. Så får man enten godta det eller finne seg noe bedre 🤷🏼♀️ Anonymkode: 291f4...ec4 Ja, så jeg ville nok med stor sannsynlighet dumpet fyren.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #13 Skrevet 30. november 2020 Pia Sofia skrev (3 minutter siden): Denne ville jeg som oftest vært enig i, men i dette tilfellet er jeg ikke det. At man ikke sletter Tinder, selv etter å ha snakket om det, det synes jeg er skikkelig dårlig. Det blir for dumt om kjæresten skal måtte sette det som et "krav", det er en selvfølge! Du er ikke dramatisk og urimelig, ts, det er han som enten er en luring eller bare hjernedød. Begge deler er ganske turn off. Har ingen råd til deg, men for min del hadde det nok gjort noe med både følelsene for han og tilliten. Takk for svar. Han er absolutt ikke hjernedød for han er ganske smart og reflektert.. Da står det igjen med luring 😒 Jeg vil ikke være naiv så jeg tror jeg bare må avslutte det. Ts Anonymkode: b3c97...463
Pia Sofia Skrevet 30. november 2020 #14 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for svar. Han er absolutt ikke hjernedød for han er ganske smart og reflektert.. Da står det igjen med luring 😒 Jeg vil ikke være naiv så jeg tror jeg bare må avslutte det. Ts Anonymkode: b3c97...463 Synd, men hvor dum går det an å bli, som tror at kjæresten synes det er greit at man er på Tinder?? Klem til deg!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #15 Skrevet 30. november 2020 Enig med @Pia Sofia. En ting er å glemme det i farta. Samboeren min glemte at han hadde appen installert, helt til jeg spurte hvorfor han ikke hadde slettet den. Han svarte som ærlig var, etter at vi gikk over på Messenger, hadde han ikke tenkt noe mer over det. Også slettet han den umiddelbart. Det er noen år siden nå, og jeg har aldri hatt noen grunn til å tro at han drev med snusk. At "kjæresten" din derimot ikke har slettet den etter praten deres, er for dårlig. Jeg hadde spurt han rett ut hva han syns dere er. Om han er frekk nok til å å være kjærester, så hadde jeg spurt om han syns det er ok at en part i et forhold har tinder. Om han svarer at dere styrer, hadde jeg tenkt mitt. På 4 måneder burde han ha funnet ut hva han definerer dere som. Summa summarum hadde jeg vært ufattelig skeptisk til å fortsette relasjonen. Anonymkode: 818cb...719 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #16 Skrevet 30. november 2020 Pia Sofia skrev (40 minutter siden): Ja, så jeg ville nok med stor sannsynlighet dumpet fyren. Jeg å Anonymkode: 291f4...ec4
Chiubi Skrevet 30. november 2020 #17 Skrevet 30. november 2020 Hvordan vet du det? Er du på Tinder selv? Det essensielle er vel ikke om han fremdeles har appen installert, men om han fremdeles søker aktivt etter en annen enn deg. Gjør han det, vet du at du bare er tidsfordriv i påvente av at han skal finne noen som er bedre enn deg.
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. november 2020 #18 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oj, det livet deres blir langt om du ikke kan si hva du forventer fra han 😅 kommunikasjon vettu! Anonymkode: 291f4...ec4 Altså, her burde det vært unødvendig å sette krav om sletting. Dette er noe han burde gjort av egen fri vilje. Så jeg ville dumpet fyren.
Gjest andysowhat Skrevet 30. november 2020 #19 Skrevet 30. november 2020 Nå er jeg kanskje en tulling. Men jeg skjønner ikke greia med Tinder. Så om noen hadde sagt disse greiene her til meg så hadde jeg sett rart på de. Er jeg utro liksom eller er jeg potensielt utro fordi jeg har lastet ned en app på telefonen min liksom? Jeg tror det hadde vært større sjangs at jeg var utro over sms enn en annen app men.. jeg vet ikke ^^
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #20 Skrevet 30. november 2020 Ser at jeg er litt imot strømmen her, men jeg synes ikke det trenger å bety noe negativt at han ikke har slettet tinder på eget initiativ. Typen min hadde tinder da vi møttes, mens jeg hadde det ikke. Etter noen mnd. ga jeg han en tydelig beskjed om at jeg ønsket at han skulle slette appen og hvorfor jeg mislikte at han hadde den. Da slettet han den. Nå er ikke dette noe jeg tenker over en gang, forventer ikke at fyren er tankeleser. Jeg forventer derimot at han tar hensyn til meg når jeg forteller om noe jeg ikke synes er greit Anonymkode: 7b1e4...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå