Gå til innhold

Jeg liker det ikke selv om det er godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt sammen med en mann og alt er fint, også når det gjelder sexen. Men noe er "rart" og jeg vet det høres tullete ut. Han liker en type sex som jeg strever med. Altså bak. Samtidig blir jeg helt maktesløs når vi gjør det og jeg får de aller sterkeste følelsene når det skjer, og orgasmen er mye sterkere. Han vet at jeg egentlig synes det er feil/ekkelt, men han vet også at jeg ikke klarer å si nei når det først begynner og at jeg blir helt bortevekk når det begynner å gå for meg. Da smiler han på en spesiell måte, akkurat sånn som han ser på meg når jeg snakker om det når vi ikke har sex: Litt sånn, jada, jada, men jeg kjenner deg, så la oss si det sånn akkurat nå. Og så vet jeg at han egentlig tenker sånn at "når vi er igang vet jeg hva hun liker, høhø". Det skjer ikke alltid, selvsagt, men innimellom, og etterpå er jeg helt skutt, men også redd for å ha griset. Det er vanskelig å liksom si til ham hardt at han gjør noe jeg ikke vil, når jeg vet at jeg reagerer på den måten jeg gjør, akkurat som om jeg synes det er digg, når han først tar meg sånn, og når han ser på meg som om han ikke tror jeg mener det når jeg tar det opp.

Anonymkode: 256b9...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er sånn at du egentlig ikke vil, må han selvfølgelig respektere det, hvis ikke kan dere risikere at du opplever det som et overgrep og får problemer med sex generelt - og sex med ham spesielt. Du må snakke med ham om det!

Eller er det slik at du egentlig vil, selv om du samtidig misliker det? Da stiller det seg annerledes.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke at det er greit å tråkke over grensene dine på den måten. Spiller ingen rolle hvordan kroppen din reagerer, sier du nei så er det nei. Hadde det vært en etablert avtale om typ rollespill der en sier nei men mener ja så blir det jo noe annet, men da er det snakket om og gjerne avtalt hva man skal si for å stoppe det når det ikke er moro lengre.

Høres veldig ukomfortabelt ut at han ikke hører på deg og ikke tror på det du sier.

Anonymkode: 905b4...695

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du skal ta deg bryet med å teste ut en tanke, som er: "Hva med å snu på det?"

Altså: Du og mannen din har det fint på alle måter. Sexen er bra. Og dere har av og til analsex som gir deg masse nytelse og de sterkeste orgasmene. Hva da med å jobbe med din mentale motstand mot denne type sex? Du liker det jo! Og han synes åpenbart at det er deilig å ligge med deg også på denne måten. Din motstand er, ut ifra hva jeg skjønner, knyttet til litt "fordommer" og redd for å ha "griset". Men hvis du prøver å legge bak deg fordommene og heller omfavne en seksualitet som gir deg nytelse, hva da? Frykten for "gris" kan løses, det kan du google, dessuten er det tydeligvis ikke noe problem i dag utover den engstelsen du har i hodet ditt.

Mitt råd: Ikke tvihold på motstanden din hvis det ikke er andre grunner til den enn de du nevner i innlegget ditt. Tenk heller at du har en erotisk og tålmodig mann, som forsøker å lære deg sider ved din seksualitet som du selv ikke har åpnet opp for ordentlig. Tenk på ordene dine - at du blir "bortevekk" når det "begynner å gå for" deg. Fantastisk da, er det ikke! 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er blitt sammen med en mann og alt er fint, også når det gjelder sexen. Men noe er "rart" og jeg vet det høres tullete ut. Han liker en type sex som jeg strever med. Altså bak. Samtidig blir jeg helt maktesløs når vi gjør det og jeg får de aller sterkeste følelsene når det skjer, og orgasmen er mye sterkere. Han vet at jeg egentlig synes det er feil/ekkelt, men han vet også at jeg ikke klarer å si nei når det først begynner og at jeg blir helt bortevekk når det begynner å gå for meg. Da smiler han på en spesiell måte, akkurat sånn som han ser på meg når jeg snakker om det når vi ikke har sex: Litt sånn, jada, jada, men jeg kjenner deg, så la oss si det sånn akkurat nå. Og så vet jeg at han egentlig tenker sånn at "når vi er igang vet jeg hva hun liker, høhø". Det skjer ikke alltid, selvsagt, men innimellom, og etterpå er jeg helt skutt, men også redd for å ha griset. Det er vanskelig å liksom si til ham hardt at han gjør noe jeg ikke vil, når jeg vet at jeg reagerer på den måten jeg gjør, akkurat som om jeg synes det er digg, når han først tar meg sånn, og når han ser på meg som om han ikke tror jeg mener det når jeg tar det opp.

Bare for å få det inn med teskje, du snakker om analsex? 

Anonymkode: a2526...29b

Skrevet

Når du ikke engang greier å skrive ordet «analsex» anonymt på et forum tenker jeg at du kan ha mye igjen for å jobbe litt med mindsetet ditt. Du må absolutt ikke ha analsex, men det høres ut som det først og fremst er mentale sperrer som står i veien for din nytelse 😊

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker på ting jeg har lest ift overgrep; at ofre for det kan oppleve (spesielt gutter hvor det jo er synlig i større grad) at kroppen reagerer selv om hodet og følelsene avskyr det. Mange vegrer seg til og med på å anmelde, fordi de føler at de på en måte var med på det. Blir som når noen kiler meg, jeg ler selv om det ikke er morsomt. Det betyr ikke at jeg liker det, men kroppen min reagerer sånn! Dum sammenligning forøvrig, men du skjønner tegninga. Det er viktig at du sier tydelig i fra, i en ikke-seksuell situasjon! 

Anonymkode: e7689...310

• Liker 2
Skrevet

Med "bak" tolker jeg det som analsex? Siden du nyter det slik og får så sterke orgasmer skal dere bare fortsette som en variasjon. Er du redd for "søl" anbefaler jeg analskylling før sex. Slike "dusjer" får du kjøpt i de fleste butikkene som selger sexleketøy, f.eks. https://www.kondomeriet.no/analdusj-nexus-pro/

Anonymkode: 1720a...c81

• Liker 1
Skrevet
Oslodamen skrev (17 minutter siden):

Hvis det er sånn at du egentlig ikke vil, må han selvfølgelig respektere det, hvis ikke kan dere risikere at du opplever det som et overgrep og får problemer med sex generelt - og sex med ham spesielt. Du må snakke med ham om det!

Eller er det slik at du egentlig vil, selv om du samtidig misliker det? Da stiller det seg annerledes.

Det er kanskje ikke nødvendig å bruke overgrepsordet nærmest på refleks. Hva med å finne ut litt mer først? Det er jo informasjon som mangler i trådstart. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det blir veldig feil å snakke om overgrep her. Jeg tror vi heller kan tenke oss at dette kan bli en fantastisk del av denne kvinnens sexlivet (egentlig er det det allerede), bare hun slapper av og tenker på det som en skattekiste hun har funnet.

Det er mange innlærte hemninger og fordommer i oss, dessverre. Noen finner vi ut av selv, andre må vi ha hjelp til. Hun har kommet langt allerede, når det gjelder dette. Hun har skjønt at hun nyter det, men det er dette som ligger foran hun må jobbe med: Å tillate seg å nyte det, uten skam og motstand. 

TS: Du har en flott mann. La ham lede deg, det er noe du vil ha igjen for.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke noe galt med analsex, så hvis du tror du kan få et mer avslappet forhold til det høres det jo ut som en spennende variasjon i sexlivet som gir deg mye nytelse.

MEN, hvis du kjenner med hele deg at dette blir feil så må jo kjæresten din respektere det! Jeg husker jeg ble presset til sex av en kjæreste da jeg var veldig ung - jeg fikk orgasmer og syntes det var fysisk deilig, men hadde det likevel veldig vondt i den perioden fordi det i utgangspunktet føltes så feil og jeg ville ikke. Det ble veldig vanskelig å si nei og jeg slet lenge med både sex og selvfølelse etterpå. 

Håper du finner ut hva som blir riktig for deg, og at kjæresten din respekterer deg.

Anonymkode: 88c64...164

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er kanskje ikke nødvendig å bruke overgrepsordet nærmest på refleks. Hva med å finne ut litt mer først? Det er jo informasjon som mangler i trådstart. 

Ja, det var jo derfor jeg skrev at det stilte seg annerledes hvis Ts egentlig ønsker det.

Skrevet

Klarer ikke få ut av innlegget ditt om du har samtykket eller ikke. Har du det? For hvis han bare begynner så har han ikke automatisk samtykke. Hvis du sier ja eller viser tydelig bekreftende kroppsspråk på at det er det du vil er det samtykke.

Uten samtykke er det voldtekt. Dersom du samtykker men egentlig ikke ønsker det, må du bli flinkere til å stå opp for deg selv. 

Anonymkode: bfd06...90c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er viktig at du sorterer dette nøye i hodet ditt. Om du ikke vil at han skal gjøre dette med deg, hjelper det ikke om du får nytelse av det. Det er lett å tenke at det er greit om det er godt, men man kan få nytelse av ting man ikke ønsker også.

Det å føle seg tvunget til å delta i seksuelle handlinger er vanskelig for de fleste. Det å oppleve at kroppen "forråder" deg og reagerer på behandlingen kan gi vonde følelser av skyld og skam. Det er viktig at du nøster opp i hodet ditt før dere eventuelt fortsetter denne delen av sexlivet deres. Om du ikke vil, skal han respektere det, uansett om du får nytelse av det.

Anonymkode: 805c6...1e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

viser tydelig bekreftende kroppsspråk på at det er det du vil er det samtykke

Hei! Ja, jeg kan ikke si at jeg ikke gjør det da. Det er vel litt sånn at når han trekker seg ut og så skal inn "der" så begynner jeg å si noe (f-ordet, kanskje), som glir over i noe helt annet idet han trenger inn og begynner, og så er jeg solgt og helt i tåka. Så under sexen er jeg helt med, det er når jeg tenker og grubler ellers at jeg føler på dette andre. Det skal så lite til før jeg er "over dørstokken" og med på det, f.eks. med munnsex når han går "dit" og så legger seg opp etterpå. Så konklusjonen er at jeg samtykker egentlig ikke når vi ikke har sex, men samtykker idet vi har sex. Og etterpå kan jeg  holde rundt ham og si at han er en sleiping og så ler han med fett flir og sier at "jeg kjenner deg bedre enn du gjør selv".

Skrevet

Høres ut som du rett og slett bare er flau over å like analsex. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei! Ja, jeg kan ikke si at jeg ikke gjør det da. Det er vel litt sånn at når han trekker seg ut og så skal inn "der" så begynner jeg å si noe (f-ordet, kanskje), som glir over i noe helt annet idet han trenger inn og begynner, og så er jeg solgt og helt i tåka. Så under sexen er jeg helt med, det er når jeg tenker og grubler ellers at jeg føler på dette andre. Det skal så lite til før jeg er "over dørstokken" og med på det, f.eks. med munnsex når han går "dit" og så legger seg opp etterpå. Så konklusjonen er at jeg samtykker egentlig ikke når vi ikke har sex, men samtykker idet vi har sex. Og etterpå kan jeg  holde rundt ham og si at han er en sleiping og så ler han med fett flir og sier at "jeg kjenner deg bedre enn du gjør selv".

Men samtykker du før han trenger seg inn der, eller kun etter at han har begynt?

Ellers virker det som du bør ta en prat med han. Si for eksempel at neste gang vil du ikke at han skal prøve seg på det. Hvis han respekterer deg så bør han ta det alvorlig. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke liker det, skal han respektere det. Dette er psykisk overgrep, og manipulering fra hans side. Han høres riktig ekkel ut.

Anonymkode: e62fd...f23

• Liker 2
Skrevet
Hannah80 skrev (24 minutter siden):

Høres ut som du rett og slett bare er flau over å like analsex. 

Kanskje, men hun viser jo at hun ikke liker deler av det også. Det er opp til henne, men kjæresten virker noe manipulativ. Da er det greit å få råd her, hvis det er vanskelig for henne å si nei. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje, men hun viser jo at hun ikke liker deler av det også. Det er opp til henne, men kjæresten virker noe manipulativ. Da er det greit å få råd her, hvis det er vanskelig for henne å si nei. 

Jeg høres kanskje litt brysk ut nå. Men jenter/kvinner må rett og slett stå opp for seg selv. Når man er i et forhold; så må man klare å si nei til analsex. Hvis man faktisk ikke ønsker det. 

Noe skurrer når hun klarer å slappe så godt av, og få fantastiske orgasmer. Men klarer ikke å kommunisere at hun egentlig ikke ønsker det.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...