AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Hei, jeg er en kvinne fra Oslo med familier og slektninger nede i Vestfold. De bor i kommunene Tønsberg, Færder, Horten og Holmestrand. Jeg tenkte at jeg skulle gi dem dialektplakater for deres dialekter i julegave i år, altså plakater som inneholder forskjellige ord og uttrykk fra en spesiell dialekt. Vet dere om hvor jeg kan få tak i sånne dialektplakater for disse 4 kommunene? Jeg skal ha både dialektplakat for Tønsberg, dialektplakat for Færder, dialektplakat for Horten og dialektplakat for Holmestrand. Takk. Anonymkode: a8748...aa3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Dessverre aldri hørt om? Anonymkode: a0594...e68
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Hææ. Hva er det? Og alle disse du ramser opp har samme dialekt. Anonymkode: 4ac07...20a
ashera Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 https://itrollheimen.no/produktkategori/vestfold-og-telemark/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå