Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri hatt så vondt!! Sitter her i senga med intense menssmerter, midt i mnd. Ca 12 dager etter forrige menstruasjon. Vi hadde igår, å ingen tvil om at jeg har eggløsning nå. Men hvorfor så vondt? Iler nedover benet, og murringene er så vonde at jeg må ligge i fosterstilling. Tok to paracet. Hvorfor er det slik? 😖

Anonymkode: bdb7a...694

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også opplevd. Har hatt et par eggløsninger siden våren nå som har vært veldig tydelige. En natt lå jeg i fosterstilling, og en annen gang kom det på vei fra bilen og inn i huset, sank helt sammen på trappen ute og klarte ikke gå på flere minutter. Andre sykluser har jeg ikke kjent noe. Men vet ikke hvorfor det er sånn... Men den ene av de to gangene jeg kjente det smertelig godt, så ble jeg gravid da. Så noe fungerte inni der på tross av smertene.

Skrevet
Amatariel skrev (5 timer siden):

Det har jeg også opplevd. Har hatt et par eggløsninger siden våren nå som har vært veldig tydelige. En natt lå jeg i fosterstilling, og en annen gang kom det på vei fra bilen og inn i huset, sank helt sammen på trappen ute og klarte ikke gå på flere minutter. Andre sykluser har jeg ikke kjent noe. Men vet ikke hvorfor det er sånn... Men den ene av de to gangene jeg kjente det smertelig godt, så ble jeg gravid da. Så noe fungerte inni der på tross av smertene.

Kan det hende at jeg har blitt gravid, at en kjenner egget festet seg? Det var så krampelignende følelse helt nederst i magen inatt. Ingen tvil om at det er en eggløsning, bare en utrolig kraftig en. ;) (ingen blødning) 

Vi hadde samleie forgårs. Kan jo hende en spire kom seg på plass her da? Håpefull! 

Skrevet

Det høres litt tidlig ut for festesmerter. Det vanlige er vel at egget fester seg mellom 5-8 dpo?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan det hende at jeg har blitt gravid, at en kjenner egget festet seg? Det var så krampelignende følelse helt nederst i magen inatt. Ingen tvil om at det er en eggløsning, bare en utrolig kraftig en. ;) (ingen blødning) 

Vi hadde samleie forgårs. Kan jo hende en spire kom seg på plass her da? Håpefull! 

Det er alt for tidlig. 

Anonymkode: 698b8...013

Skrevet
Amatariel skrev (58 minutter siden):

Det høres litt tidlig ut for festesmerter. Det vanlige er vel at egget fester seg mellom 5-8 dpo?

Okei, dårlig på dette her, enda jeg er tobarnsmor😂🙈 (nå har det bare gått av seg selv tidligere), nå prøver jeg å treffe og "stresser" nok litt mer med det. Er ikke sannsynligheten for en unnfangelse iom at jeg hadde eggløsning inatt/idag og ubeskyttet på søndag? Bikket over 30 nå, så redd jeg er mindre fruktbar nå. 

Skrevet

Jeg har også begynt å få sånne smerter ved eggløsning. Kramper på siden av magen og stikking i lysken, forrige gang kjente jeg det i korsryggen også. Spesielt når jeg går og står. Var ikke sånn før, men har kommet mer med alderen. 

Anonymkode: c4abd...d58

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har også begynt å få sånne smerter ved eggløsning. Kramper på siden av magen og stikking i lysken, forrige gang kjente jeg det i korsryggen også. Spesielt når jeg går og står. Var ikke sånn før, men har kommet mer med alderen. 

Anonymkode: c4abd...d58

Samme som meg i natt. Var nesten som små-rier🙈 Jeg er 33år, så godt mulig det er kommet med alderen ja. Har også tatt ut hormonspiralen for 3mnd siden. Etter å ha hatt den i 4år. Spiller kanskje også en rolle. Vi får være glad for at vi kjenner eggeløsningen da, så man kan time det inn med en evt gravidtet. Ts. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Okei, dårlig på dette her, enda jeg er tobarnsmor😂🙈 (nå har det bare gått av seg selv tidligere), nå prøver jeg å treffe og "stresser" nok litt mer med det. Er ikke sannsynligheten for en unnfangelse iom at jeg hadde eggløsning inatt/idag og ubeskyttet på søndag? Bikket over 30 nå, så redd jeg er mindre fruktbar nå. 

Hvis eggløsning er i dag, så er det gode sjanser! Men selv om du har sterke smerter nå trenger det ikke bety at EL var i natt/er i dag riktig enda. Temper du? 

Anonymkode: 698b8...013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...