Anonym-K Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Hei. Jeg har lurt på om jeg kanskje kan ha vært gravid, fordi kroppen min har vært litt rar og mensen kom litt sent. Det skal sies at jeg har gått på p-piller i 3 uker, men jeg ville isåfall ha vært litt over 5 uker på vei. Jeg slo tanken litt ifra meg når jeg begynte å blø litt for noen dager siden, men oppdaget så at det bare var brunt blod som kom. Kom litt i ett par dager, og så den 3 eller 4 dagen kom det plutselig mye, og så kom det ut 2 klumper. (vedlagt bilde av 1) Denne på bilde kom ut sammen med tampongen, da jeg trodde jo at det kanskje var mensen, og den andre falt i do. Den som falt i do var ganske "stor", sikkert 3 ganger så stor som den på bildet, og bare rød, ikke hvit i tillegg. Så jeg begynte å lure på om det kan ha vært en spontanabort? Noen her som har hatt det som kan si om dette ligner eller kan høres ut som det. Vet som sagt ikke sikkert om jeg var gravid da jeg ikke fikk tatt test før dette skjedde, men i hvertfall negativ test nå. Dette har aldri skjedd med meg før, så aner ikke hva det kan være. Takk for saklige svar ❤️
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Hvis det var en spontanabort, ville du ha testet positivt på en graviditetstest. Det på bildet kan se ut som hele livmorslimhinnen har kommet ut på en gang. Anonymkode: ed89d...902 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Håper du får svar, men du burde kontakte lege! 😊 Anonymkode: dcf91...6a6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Ser ut som livmorslimhinnen. Har skjedd det samme med meg mange ganger, også i perioder der jeg umulig kan ha vært gravid. Anonymkode: df311...b1c 2
Kenelz Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 Negativ test = Ikke gravid. Bildet = Slimmorshinnen 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 En test hadde blitt positiv selv etter at du har begynt å blø så du kan være trygg på at dette ikke er en graviditet. Det er bare endometriet. Anonymkode: b3102...e08 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #9 Skrevet 30. november 2020 Livmorslimhinne. Har opplevd det noen ganger selv. Du trenger ikke gå til lege. Anonymkode: 7e695...166
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #10 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 🤢 Anonymkode: ebe65...c40 Bra du gikk inn på tråden når det var tydelig advarsel da. Jeez Anonymkode: ddad9...c28 7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #11 Skrevet 30. november 2020 Pleier du å ha sterke blødninger, sterke mensensmerter ogsånt? Jeg får også livmorslimhinne ut fra tid til en annen og har endometriose. Slik slim har festet seg veldig mange steder på organene mine. Anonymkode: 4a4a0...f34
Anonym-K Skrevet 30. november 2020 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2020 Har slitt mye med mensensmerter og blødd ganske mye når jeg har mensen ja, men har roet seg litt når jeg har gått på p-piller tidligere. Har aldri fått ut sånne klumper før da
Anonym-K Skrevet 30. november 2020 Forfatter #13 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Pleier du å ha sterke blødninger, sterke mensensmerter ogsånt? Jeg får også livmorslimhinne ut fra tid til en annen og har endometriose. Slik slim har festet seg veldig mange steder på organene mine. Anonymkode: 4a4a0...f34 Har slitt mye med mensensmerter og blødd ganske mye når jeg har mensen ja, men har roet seg litt når jeg har gått på p-piller tidligere. Har aldri fått ut sånne klumper før da
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #14 Skrevet 30. november 2020 Anonym-K skrev (1 minutt siden): Har slitt mye med mensensmerter og blødd ganske mye når jeg har mensen ja, men har roet seg litt når jeg har gått på p-piller tidligere. Har aldri fått ut sånne klumper før da skjønner, er du ung? Jeg har slitt med mensensmerter hele livet. Men i midten av 20 årene ble det så bad at vi måtte bestille en kikhullsoperasjon for å få det utredet. Jeg ville snakket med legen om det iallfall. Jo tidligere det oppdages, desto mer kan man forhindre. Anonymkode: 4a4a0...f34
Anonym-K Skrevet 30. november 2020 Forfatter #15 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): skjønner, er du ung? Jeg har slitt med mensensmerter hele livet. Men i midten av 20 årene ble det så bad at vi måtte bestille en kikhullsoperasjon for å få det utredet. Jeg ville snakket med legen om det iallfall. Jo tidligere det oppdages, desto mer kan man forhindre. Anonymkode: 4a4a0...f34 Jeg har nett fylt 22. Tusen takk for svar 😊 burde kanskje ta meg en tur til legen da.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #16 Skrevet 30. november 2020 https://www.endometriose.no/symptomer Litt info her som kan være til nytte. Lykke til. Anonymkode: 4a4a0...f34
Anonym-K Skrevet 30. november 2020 Forfatter #17 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.endometriose.no/symptomer Litt info her som kan være til nytte. Lykke til. Anonymkode: 4a4a0...f34 Tusen takk 😊
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #18 Skrevet 30. november 2020 Har fått sånn mange ganger under mensen 😊 er livmorslimhinnen som mister «et lag».. fornying, akkurat som slanger skifter skinn. Anonymkode: 5a956...197
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #19 Skrevet 1. desember 2020 Dette har jeg opplevd mange ganger under mensen. Jeg har ikke endometriose, men blør ganske mye undr mensen. Anonymkode: c8838...707
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #20 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bra du gikk inn på tråden når det var tydelig advarsel da. Jeez Anonymkode: ddad9...c28 Ble nysgjerrig da🤷♀️ Uansett hvor anonym du er synes jeg det er ufyselig å legge ut bilde av brukte tamponger.... Det var ihvertfall unødvendig. Folk altså. Anonymkode: ebe65...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå