Gå til innhold

Tips til stillinger med mann med kort penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri tenkt noe særlig på at visse stillinger krever en viss lengde. Nå har jeg flere ganger opplevd at han sklir ut eller såvidt er inni meg og lurer på om det et stillinger som kan være fordelaktige når man har kortere penis?

Har opplevd å ta initiativ til en stilling som jeg raskt merket ikke kunne fungere og jeg er redd jeg såret ham fordi han sa «jeg er ikke SÅ lang altså...» Jeg har aldri opplevd penisen hans som kort, og det er kun fordi flere stillinger har vist seg å være vanskelig at jeg har begynt å tenke over det.

Anonymkode: 61dc4...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I doggy med at du krummer ryggen som en katt, da kommer han legst inn iallefall... Forøvrig fungerer nesten alle stillinger, men da må du rette ut musa mot han og være behjelpelig med å ha den inni. Det eneste stillinger som trenger litt lengde er i skje og i stående misjonær...

Skrevet

Takk for tips, men er ikke enig med deg at nesten alle stillinger fungerer for det er jo nettopp det jeg har opplevd at de ikke gjør...

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for tips, men er ikke enig med deg at nesten alle stillinger fungerer for det er jo nettopp det jeg har opplevd at de ikke gjør...

ts

Enig med deg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

ts

Med en tynn mann som har en penis på 13cm skal være nok, en tykk mann med 13 cm har ikke samme mulighetene...

Så det kommer mere ann på hvor myk han er og hvilken kroppsform han har, enn lengden på penis... og ikke minst hvor ivrig han er.

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har opplevd å ta initiativ til en stilling som jeg raskt merket ikke kunne fungere og jeg er redd jeg såret ham fordi han sa «jeg er ikke SÅ lang altså...» Jeg har aldri opplevd penisen hans som kort, og det er kun fordi flere stillinger har vist seg å være vanskelig at jeg har begynt å tenke over det.

Som en del skrev, med doggy kommer du bra. Da må hun ha rumpa i været og holdet hodet helt nede :)

Ellers kan hun være oppe og ri , begge veier (dvs se deg, eller vise deg ryggen)

Eller misjonærstilling, da må du holde beina hennes oppe..

her er noen bilder...

wmh07012019-sex-positions-the-seashell-1562099511.png.13083066bdf5fe8fc73011d44c7a8a82.pngwmh07012019-sex-positions-butter-churner-1562099528.thumb.png.d7bb55ea2c722cdbd71b007337c2873e.png

Her kan du stå andre veien.. Dvs. hun ser ryggen din. Hun kan fort bli sliten. Så hun kan ligge men du bruker pute. Det heter saksestilling (tror jeg)

wmh07012019-sex-positions-stand-and-deliver-1562099364.thumb.png.5c118b50de16f19cff9f07007df1e77e.pngwmh07012019-sex-positions-leap-frog-1562099088.png.74e983e302fc0ed412960395470e8bb1.png

Skrevet

Jeg har ca 14cm, vært sammen med kona i 18 år og fortsatt ingen problem med å gi henne orgasme. Hennes favoritt er hun sitter på meg, eller hun ligger på rygg med bøyde ben oppover. Begge er forholdsvis normale hva angår kroppstørrelse. 

Anonymkode: 23f53...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...