Gjest Sukkertøy96 Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Har aldri likt kjøtt. Alt med kjøtt gjør meg forferdelig kvalm og jeg mister matlysten. Er ikke veganer eller noe sånt. Alltid vært sånn. Kjøtt i seg selv smaker jo helt jævlig uten krydder. Tanken på at et dyr har blitt drept og kværnet for at jeg skal spise det er jo helt bak mål! Er det flere som har det som meg? Samme med melk, egg etc. alt som kommer fra dyr gjør meg såå kvalm? Jeg elsker mat som er fersk, som kommer fra naturen, som ikke kan gjøre meg kvalm. Mat som frukt, grønnsaker, bønner, linser, musli etc. matvarer som man vet ikke kommer fra noe levende.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Jeg tenker det er en naturlig respons. Anonymkode: 508c6...d60 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Sukkertøy96 skrev (30 minutter siden): Har aldri likt kjøtt. Alt med kjøtt gjør meg forferdelig kvalm og jeg mister matlysten. Er ikke veganer eller noe sånt. Alltid vært sånn. Kjøtt i seg selv smaker jo helt jævlig uten krydder. Tanken på at et dyr har blitt drept og kværnet for at jeg skal spise det er jo helt bak mål! Er det flere som har det som meg? Samme med melk, egg etc. alt som kommer fra dyr gjør meg såå kvalm? Jeg elsker mat som er fersk, som kommer fra naturen, som ikke kan gjøre meg kvalm. Mat som frukt, grønnsaker, bønner, linser, musli etc. matvarer som man vet ikke kommer fra noe levende. Går ut i fra at det også gjelder fiskeprodukter, kaviar f eks? Anonymkode: ec7f0...031
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Jeg er likedan. Melkeprodukter går greit nok, men kjøtt, fisk, skalldyr og egg gjør meg kvalm ig får meg til å kaste opp. Tanken på dyrevelferd etc gjør meg definitivt kvalm og gjør tanken på animalske produkter motbydelig, men det er ikke det som først og fremst hindrer meg i å spise disse tingene. De har gitt meg kvalme og oppkast siden lenge før jeg visste forskjell på en sau og ei ku, for å si det sånn, og jeg visste definitivt ikke hvor kjøtt, fisk eller egg kom fra. Anonymkode: aff77...30c
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 Jeg blir også kvalm av kjøtt. Og i år skulle jordebordet vær på steakhouse! Glad det vart avlyst 😅 Anonymkode: 5a3a5...b4d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Skrevet 30. november 2020 Blir trøtt av kjøtt, men ikke kvalm. Anonymkode: 7ce56...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 Jeg blir kvalm av akevitt, og av ‘voksne’ sjokoladekaker. Er det ikke interessant, dere! Anonymkode: 57471...d40 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #8 Skrevet 30. november 2020 Jeg spiser kjøtt, men er ikke spesielt glad i det, det er noe med konsistensen som jeg aldri har likt. Kjøttdeig går greit hvis det blir hakket ordentlig opp når det stekes. Kylling er det verste. Anonymkode: 667f1...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå