flowerpower Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Jeg får ikke lest mailen min og nederst til venstre står :Fullført, men feil på siden. Hva kan det være???
Gjest ArneP Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Åssen mail? Webmail? I tilfelle er det enten en feil med webmailen, eller så har du en nettleser som ikke forstår webmailen.
vilde Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Det betyr det er en javascript feil. Prøv enten i en annen nettleser, eller kontakt de som har ansvar for webmailen.
flowerpower Skrevet 8. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2005 Hei! Takk for svar, men uansett hva det var så var det borte dagen etter
Milly:) Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Hotmail? Jeg hadde samme problemet, fikk ikke til å sende mail - kom opp samme meldingen som med deg. Det fungerte ikke i Mozilla Firefox, bare i Internet Explorer... merkelige greier, men det fungerte et par dager etter..
flowerpower Skrevet 16. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2005 Søren, nå skjer det igjen Jeg har veldig liten peiling på data egentlig (da jeg var i jobb hadde jeg sikkert skjønt hva dere snakket om, men nå???),- heldigvis har jeg stor kapasitet på hotmail nå ellers ville den vært full for lengst. Får vel bare håpe at det ordner seg i morgen eller noe? Eller er det noe jeg kan gjøre selv? Nevøen min på 7 satt alene med data'en og spilte, kan han ha vært borte i noe?
Gjest Emera Skrevet 16. august 2005 #7 Skrevet 16. august 2005 Hadde samme problemet med hotmail i dag jeg og. Skjer stadig vekk. Med det har ordnet seg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå