Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke lest mailen min og nederst til venstre står :Fullført, men feil på siden.

Hva kan det være???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen mail? Webmail? I tilfelle er det enten en feil med webmailen, eller så har du en nettleser som ikke forstår webmailen.

Skrevet

Det betyr det er en javascript feil. Prøv enten i en annen nettleser, eller kontakt de som har ansvar for webmailen.

Skrevet

Hei! Takk for svar, men uansett hva det var så var det borte dagen etter :overrasket:

Skrevet

Hotmail? Jeg hadde samme problemet, fikk ikke til å sende mail - kom opp samme meldingen som med deg. Det fungerte ikke i Mozilla Firefox, bare i Internet Explorer... merkelige greier, men det fungerte et par dager etter..

Skrevet

Søren, nå skjer det igjen :frustrert: Jeg har veldig liten peiling på data egentlig (da jeg var i jobb hadde jeg sikkert skjønt hva dere snakket om, men nå???),- heldigvis har jeg stor kapasitet på hotmail nå ellers ville den vært full for lengst.

Får vel bare håpe at det ordner seg i morgen eller noe?

Eller er det noe jeg kan gjøre selv? Nevøen min på 7 satt alene med data'en og spilte, kan han ha vært borte i noe?

Skrevet

Hadde samme problemet med hotmail i dag jeg og. Skjer stadig vekk. Med det har ordnet seg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...