AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Okei skal prøve å gjøre det kort og enkelt.. Jeg møtte en på tinder, vi sa hei til hverandre, jeg klarte slette han han skrev til meg på facebook.. Jeg har en sønn på 3 år til info også Jeg er 24 og han er 26 Jeg bor hos foreldrene mine og han hos sine Jeg møtte han førstegang i bilen hans og vi kjørte rundt og snakket fra 17.00 til 04.00(det gikk så fort). så overrasket han meg med hyttetur når jeg hadde barnefri,så koselig hadde planlagt alt❤️ etter det har jeg vært hos han(hjemme hos foreldrene) hver gang jeg har hatt barnefri, han har tatt meg med ut på restaurant og spandert alt. Vi har hatt sex, han kysser meg hele tiden, jeg har møtt familien hans og han holder rundt meg hele tiden og han møtte min nå han møtte guttungen min forje helg og det gikk så fint! Sa han bare var mammas venn, men guttungen gikk rett til armkroken hans🥰 Men så var jeg hos han denne helga Han er ikke så mye på telefonen han legger den fra seg hele tiden, noe jeg setter såå stor pris på, men nå er jeg usikker på hvordan og spørre om hva han faktisk føler.. Er så usikker på om han faktisk kunne sett for seg et liv med meg og sønnen eller om dette bare skal være en flørt eller ff med familie som vet om det? Jeg vil ha noe mer, men er redd for å bli såret og at guttungen skal bli såret i følelsene sine! Barnefar har guttungen annenhver helg men skulle se Ann hvordan ting blir fremover om han skal ha guttungen hele helga.. Jeg vet guttungen er såret av dette.. Og det knuser hjertet mitt.. Har snakket litt om det med han jeg holder på med, han hører på men ikke så interessert da han bryr seg om meg og syntes guttungen er kjempe søt! Og han syntes det er koselig mtp bonussønn, men snakker ikke direkte til meg at det var med meg han ville? Hva skal jeg gjøre? Er det en måte å spørre ha på? Har hintet til det mtp familien spurte meg om jeg var dama hans, og jeg måtte jo si besøket hans.. Og da det var litt kleint og at familien min spurte om hva som skjedde mellom oss men han svarer bare at han ikke vet hva han skal svare eller så tuller han det bort.. Hjelp? Anonymkode: 6b49c...b40
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Ble det for langt å lese? 🥺 Anonymkode: 6b49c...b40
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Bare spør hvordan han ser for seg livet hans ser ut om 5-10 år. Bor dere sammen? Er du og sønnen med? Er dere kanskje gift? Flere barn? Anonymkode: c8f39...c30 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Glemte å legge til; det virker jo som han liker deg og sønnen din veldig godt, utfra det du skriver😄❤️ Anonymkode: c8f39...c30 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ble det for langt å lese? 🥺 Anonymkode: 6b49c...b40 Ja, men overkommelig. Du må snakke med ham. Be om å møtes, ta opp emnet. Skal dere i et forhold, må dere uansett lære å kommunisere på en god måte og også om alvorlige ting, som dette. Jeg anser det som en god start på et forhold å snakke om dette! Anonymkode: 9a758...ece 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare spør hvordan han ser for seg livet hans ser ut om 5-10 år. Bor dere sammen? Er du og sønnen med? Er dere kanskje gift? Flere barn? Anonymkode: c8f39...c30 Er det lurt å vente lenger kanskje? Mtp vi har vært sammen ofte de siste 3 mnd? -TS Anonymkode: 6b49c...b40
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #7 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, men overkommelig. Du må snakke med ham. Be om å møtes, ta opp emnet. Skal dere i et forhold, må dere uansett lære å kommunisere på en god måte og også om alvorlige ting, som dette. Jeg anser det som en god start på et forhold å snakke om dette! Anonymkode: 9a758...ece Det er sant, jeg er veldig nedtrykt og det vet han fra forholdet med bf der han utnyttet meg psykisk og fysisk uten at jeg ville... Nettopp kommet meg soppas opp igjen etter bruddet tidligere i år, men hvordan hadde du gjort det i min situasjon? Anonymkode: 6b49c...b40
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #8 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Glemte å legge til; det virker jo som han liker deg og sønnen din veldig godt, utfra det du skriver😄❤️ Anonymkode: c8f39...c30 Det er koselig å høre 🙈 ja han har gjort mer for meg nå enn barnefaren gjorde på 3 år.. Han virker litt som en helt, han har begynt å åpne seg mer og mer for hva han sliter med i hverdagen og ja han er kjempe kreativ og kjempe snill, han sier hele tiden han bare er seg selv når han stryker meg på ryggen og sånt uten å forvente noe igjen 🥺 får tårer i øynene bare av å skrive dette, vil jo gjerne at dette skal gå! Men vil ikke pushe på for mye liksom.. Skal jeg kanskje la de møtes et par ganger til først? Før evt jeg begynner å snakke om forhold? -TS Anonymkode: 6b49c...b40
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #9 Skrevet 29. november 2020 Du skal helt klart snakke med han om det. Tror du må være ganske tydelig i spørsmålet til ham. Ikke alle som er god til å lese mellom linjer. Men du kan godt rekke det opp på et høyere nivå. Kan du si noe som: "Jeg liker deg veldig godt, men er usikker på hvordan du stiller deg i forhold til å inngå i en relasjon med ei som har barn." Deg liker han jo åpenbart, og ved å spør på den måten, får du svar på om han kan tenke seg den installasjonen der følger med deg. Ikke vær redd for å skremme han vekk. Det blir han ikke, om han er interessert. Anonymkode: ba525...d0d
Hannah80 Skrevet 29. november 2020 #10 Skrevet 29. november 2020 Beklager for å ødelegge den gode stemningen her. Men du skriver at du er redd for at guttungen skal bli såret. Hvorfor i alle dager har du latt de treffe hverandre SÅ tidlig? Tre måneder er INGENTING. Man introduserer ikke flørter, dater, knullekompiser til ungene sine. Kan bli ganske mange av dem etterhvert. Sier ikke at det gjelder deg da.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #11 Skrevet 29. november 2020 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Beklager for å ødelegge den gode stemningen her. Men du skriver at du er redd for at guttungen skal bli såret. Hvorfor i alle dager har du latt de treffe hverandre SÅ tidlig? Tre måneder er INGENTING. Man introduserer ikke flørter, dater, knullekompiser til ungene sine. Kan bli ganske mange av dem etterhvert. Sier ikke at det gjelder deg da.. Jeg skjønner deg veldig godt, men fikk høre av mange at hvorfor vente hvis man faktisk har følelser og det går kjempe bra mellom dere så bør man jo se hvordan han er med ungen, men han var som et helt vanlig besøk. Bare sønnen min likte han godt fordi han satte seg ned med han og leka❤️ Jeg tenkte igjennom hele scenarioet så mange ganger og tenkte nøye også, dagen etter spurte allerede om han kunne komme tilbake igjen 🥰 Anonymkode: 6b49c...b40
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #12 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du skal helt klart snakke med han om det. Tror du må være ganske tydelig i spørsmålet til ham. Ikke alle som er god til å lese mellom linjer. Men du kan godt rekke det opp på et høyere nivå. Kan du si noe som: "Jeg liker deg veldig godt, men er usikker på hvordan du stiller deg i forhold til å inngå i en relasjon med ei som har barn." Deg liker han jo åpenbart, og ved å spør på den måten, får du svar på om han kan tenke seg den installasjonen der følger med deg. Ikke vær redd for å skremme han vekk. Det blir han ikke, om han er interessert. Anonymkode: ba525...d0d Han har jo sagt at det med bonusbarn er herlig og foreldrene hans har sagt at de er svigerforeldrene mine fler ganger 🙈 litt kleint og ikke vite hva man skal svare da han sier ikke mas og slutt a når de sier sånn 🙈😂 Men ja vil jo liksom være sikker på dette her.. Vil ikke stresse noe men heller ikke at det skal ta for lang tid heller... Han har begynt å bety veldig mye for meg❤️ Anonymkode: 6b49c...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå