Gå til innhold

Analsex som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter inne med noen spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på. Takk på forhånd! 😄

1. Hvordan var det første gang du prøvde det?

2. Er det noen spesielle forholdsregler man bør ta ?

3. Kan lukkemuskelen ødelegges av det?

4. Gjør det noe om partneren spruter i rumpa?

5. Er det farlig om penisen når for langt inn?

6. Er det vondt?

7. Bør man bruke kondom pga bakterier?

Anonymkode: 79dd7...ca9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. vondt og rart. Når penisen ble trukket ut kjentes det ut som at jeg bæsjet.. lool. Er bare uvandt men blir digg etterhvert

2. vær ren, bruk glidemiddel og helst kondom. Vær forberedt på at den kan være litt vondt. Slapp av i muskelen

3. har mye analsex og aldri opplevd det

4. partner spruter i rumpa

5. penisen kommer ikke inn langt nok til at det er farlig vil jeg tro. 

6. ja første gangene

7. ja

Skrevet
AnonymBrukern skrev (8 minutter siden):

1. vondt og rart. Når penisen ble trukket ut kjentes det ut som at jeg bæsjet.. lool. Er bare uvandt men blir digg etterhvert

2. vær ren, bruk glidemiddel og helst kondom. Vær forberedt på at den kan være litt vondt. Slapp av i muskelen

3. har mye analsex og aldri opplevd det

4. partner spruter i rumpa

5. penisen kommer ikke inn langt nok til at det er farlig vil jeg tro. 

6. ja første gangene

7. ja

Når begynte det å bli mindre vondt tror du? Er det slik at om du har hatt analsex 3 ganger før, så vil det ikke være vondt de neste gangene selv om det er litt tid imellom?🤔

Skrevet

Om det gjør vondt, har man gått for fort frem og ikke varmet opp godt nok.

Skrevet
SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Om det gjør vondt, har man gått for fort frem og ikke varmet opp godt nok.

Hvordan burde man varme opp? Ble mange spørsmål her nå, er bare litt skeptisk til om jeg tør å prøve det eller ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan burde man varme opp? Ble mange spørsmål her nå, er bare litt skeptisk til om jeg tør å prøve det eller ikke.

Begynn smått, en finger eller en tynn vibrator. Masse glidemiddel. Og øk størrelsen etterhvert som det føles ok.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når begynte det å bli mindre vondt tror du? Er det slik at om du har hatt analsex 3 ganger før, så vil det ikke være vondt de neste gangene selv om det er litt tid imellom?🤔

det blir jo mindre ubehagelig for hver gang. Også må man bruke god tid og varme opp med fingre og ta det sakte. Tror jeg gikk litt for fort frem. Men ble helt smertefritt og kun digg kanskje etter 4 forsøk. Da hadde vi funnet ut hvor lenge vi måtte varme opp/ta det sakte osv før man kunne kjøre på. På meg så har det ikke noe å si hvor lenge ddg går mellom hver gang vi har anal. Gjør aldri vondt mer men det handler sikkert mer om at vi vet hva vi driver med. Bruk masse glid og god tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...