Gjest Mariona Skrevet 5. august 2005 #1 Skrevet 5. august 2005 Jeg fikk nemlig resept på tetracyclin og i tillegg dalacin for mitt kvise problem. Jeg bruker Md Formulation Facial lotion for sensitiv hud, og er veldig fornøyd med denne. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke facial lotion og dalacin liminenet samtidig? Har ikke lyst til å kutte ut Md produktene...
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2005 #2 Skrevet 5. august 2005 Jeg vet ikke, men du kan jo ta en telefon til hudlegen din? Om han ikke kjenne til akkurat M.D, så kan han vil si noe utifra virkestoffene i de produktene du bruker fra M.D?
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2005 #3 Skrevet 5. august 2005 Jeg ville nok vært forsiktig med å kombinere, siden MD gjør huden tynnere, og mindre robust. Dalacinen er nok sterke nok saker til å begynne med, i hvertfall, og glykolsyre på toppen er nok ikke så smart.
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Enig med Elphaba, ikke bruk de samtidig. MD er sterke saker, og det er ikke uten grunn til at Dalacin er reseptbelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå