Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg så ei utrolig stilig jakke i et blad her om dagen, jeg mener å huske det enten var Det Nye, eller Woman.. muligens In-side?

Iallefall, det var ei slags "uniformjakke", svart og rød, med store knapper på. Jeg tror det stod den var H&M. Men den finnes ikke i høst-katalogen, og ikke har jeg sett den i butikkene heller! Noen som vet hvilken jeg snakker om?

Jeg bare lurer på om det er noen her som har sett den noe sted?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

De klærne som er i blader, kommer ofte ikke inn i butikkene før senere. Og ikke alle butikker tar inn alle klær. Jeg så f.ex en topp i et Vero Moda-blad som var med i siste Henne. Spurte på flere Vero Moda-butikker, men de hadde nesten ikke tatt inn noe av det som var i dette bladet... Ta med bildet på HM og spør.

Skrevet

Jeg har et Det Nye blad foran meg her, og der er nok den jakka du snakket om!

Jakken er sort, med røde armslag og krage, mange, store gullknapper og dobbeltspent, med sort belte i livet.

Den koster 798,-

Den kommer sikkert snart i butikkene :)

Skrevet

jJa, på H&M altså..

Håper du får tak i den til slutt

Skrevet

Kommer på dameavdelingen til hm i uke 35 var det vel.

Gjest seroxata
Skrevet

åååh! tusen takk for svar :) Huff, må jeg vente sååå lenge!! :(

jaja, den som venter på noe godt...

Går det an å be de om å legge av en til meg med ei gang de kommer inn på lager tro? er helt desperat etter å få tak i den, den får ikek lov til å bli utsolgt i min str før jeg rekker å gripe tak i den! :ler:

Skrevet

Legger nok ikke av til deg nei, men gå til butikken og få vite hvilke dager de får varer, så er du på tlf like etter åpningstid de dagene de får varer i den uken kåpen kommer inn. Hvis de ikke vet når kåpen kommer (hvis jeg sa feil uke) be dem sjekke i ukens post ;)

Skrevet

ååå nå ble jeg nysgjerrig! Noen som kan ta bilde av den fra bladet og legge den ut i albumet her...? he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...