Gjest Innsikten Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Vår baby på snart 9 måneder spiser omtrent ingenting. I dag har han drukket 230ml mme i løpet av dagen. Og det er alt. Vi prøver med grøt, mme, frukt og grønnsaker (most), middagsglass. Riktignok holder han på få tenner, men det har vært sånn i 2-3 uker nå. Jeg er bekymret, helsesøster sier det er helt greit så lenge han er aktiv. Men dette plager meg, han er på vei ned i vekt. Har dere noen råd til meg?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Ta han med til legen da! Anonymkode: a6ed1...5df
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Er du bekymret, ta kontakt med legen. Terskelen for å ta kontakt med lege bør være spesielt lav for barn under 1 år. Anonymkode: bc5f3...528 2
Gjest Kerrs Pink Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Håper dere kom dere til legen, og lykke til.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 Jenta mi la ikke på seg noe fra hun var 1 år til 1.5 år. Spiste minimalt. Husker jeg sjekket kaloriinnholdet i alt hun fikk i seg og hadde ekstra smør på det som gikk an å ha smør på. Stressende periode! Hun var veldig liten i tillegg, så det var ikke noe gøy.. Men det gikk seg til. Er glad i mat i dag, 4 år senere. Og helt normal i vekt og høyde☺ Anonymkode: f3bfe...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå