Gå til innhold

Har noen her angst å føler at demoner kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bekymret og redd.

Anonymkode: 3e88f...002

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg bibelen ved siden av deg, og særlig ved siden av senga når du sover. Det virker, jeg tuller ikke. Og jeg er ikke kristen.

Anonymkode: a1f36...eed

Skrevet

Nei. Har ikke angst for noe som ikke eksisterer

Anonymkode: cd2e8...54e

Skrevet

Si til deg selv at "det er bare angst". Jeg kaller det ikke demoner. Men det er jo noe ille og ubegripelig. Så samme sak, bare at du kaller det noe. 

Anonymkode: f86bc...31e

Skrevet

Ja. Når jeg har sett skrekkfilm 🤣

Skrevet

Hvis dette er et stort problem for deg, så vil jeg anbefale psykolog for å hjelpe deg å takle angsten.

Anonymkode: 0ac66...e63

Skrevet

Da er det nok ikke angst du har,  muligens shizofreni / vrangforestillinger 

Anonymkode: 51a87...041

Skrevet

Har du sett litt mye Supernatural i koronatiden?

Anonymkode: ef757...1fd

Skrevet

Jeg tror at hadde det vært demoner i verden så hadde de eksistert like lenge som engler.

Og ut over det så ville jeg tenkt på at vi alle har en naturlig beskyttelse overfor dumme ting som det. Og sov med lyset på.

jeg sover alltid med lyset på om jeg har sett skremmende filmer som tok meg hardere i bakhodet enn hva jeg tenkte det ville. Tåpelig sikkert, men når det er lyst kan man se og fantasien får ikke løpe løpsk.

Anonymkode: e3bb5...ecd

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er bekymret og redd.

Anonymkode: 3e88f...002

Lat som det ikke finnes. Si til deg at det ikke er sant og finnes det du "ser", "føler"...er mye rart man kan kjenne på når angst anfall dukker opp, så det er bare å ignorere det som dukker opp og heller fokusere på her og nå, pusten og det positive du kan gjøre for deg selv. 

Anonymkode: c458c...6b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...