Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg ser at Majorstua kvinneklinikk har 20% på ultralyd, jeg er litt engstelig av meg og kunne tenke meg å ta ultralyd i uke 6 + 8/9. Da er det jo fint med OK priser. Men jeg finner ingen anmeldelser eller erfaringer fra klinikken.. 

Er det noen her som har vært der og har noen tilbakemeldinger?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har vært der, hadde en fin opplevelse. Hadde time med Peter, han var en artig fyr som lo mye, hvis du ikke liker folk som ler så kanskje hun damen er bedre? 

Fikk ikke med utskrift av bildene, men kunne ta bilder av skjermen eller kjøpe USB med bildene på for 80 kroner.

Forresten ville jeg kanskje ventet til uke 7 hvis jeg var deg, uke 6 kan være for tidlig til å høre hjerteslag.

Anonymkode: 6fff5...acb

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei :) 

Jeg er superfornøyd med denne klinikken og med Anne-Lind. 
Her blir man møtt med trygghet, smil og profesjonalitet. Det gikk raskt å få time også.
Anbefales på det sterkeste. ☺️ Fikk svar på alt jeg lurte på. Fikk  ordentlig forklaring på ultralyd å fikk mange fine bilder.

Skrevet

Ikke veldig førnøyd der. Hadde Peter og opplevde han som ganske uinteressert i å lage dette til en god opplevelse for oss. Har tidligere vært på Oslo jordmor og ultralydklinikk og det var et hav av forskjell i hvordan man blir møtt.

Anonymkode: fa54d...e41

Skrevet

Var der her om dagen, hos han Peter .. Syntes han var veldig hyggelig, jeg :) Han lo veldig mye da hehehe, men jeg er en sånn le-person selv så det var bare hyggelig :) Han sjekket målene på babyen og jeg fikk mange fine bilder :) 

Han var kanskje litt hardhendt, hvis jeg skal pirke på noe .. Babyen lå litt snudd til så han liksom «ristet» på magen min med den ultralydgreia, hadde faktisk vondt dagen etterpå 😅

Anonymkode: e72d6...b8d

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vurderte denne klinikken pga prisen, men er det virkelig sånn at man ikke får med seg bilder altså?😳 Har Mac uten USB- inngang, så det hjelper lite å få med USB😟

Anonymkode: cf2ed...a64

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der forrige uke, hos Anne Lind. Veldig fornøyd! Tok seg god tid selv om jeg bare var veldig kort på vei. Jeg fikk bilder uten ekstra kostnader! Anbefales! ☺️

Anonymkode: f8541...fb6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg var der forrige uke, hos Anne Lind. Veldig fornøyd! Tok seg god tid selv om jeg bare var veldig kort på vei. Jeg fikk bilder uten ekstra kostnader! Anbefales! ☺️

Takk for tilbakemeldingen😊 Vurderer å bestille time der i morgen. Sendte en mail til klinikken for å høre, men har ikke fått svar enda (sikkert fordi det er påske). Kanskje jeg bare skal bestille time der da😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for tilbakemeldingen😊 Vurderer å bestille time der i morgen. Sendte en mail til klinikken for å høre, men har ikke fått svar enda (sikkert fordi det er påske). Kanskje jeg bare skal bestille time der da😊 

Go for it! Ja, er nok fordi de har hatt stengt i går og i dag. Lykke til! ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd! Fått med bilder uten ekstra kostnad ❤️

Anonymkode: e8979...515

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte time der, og så først etterpå dette angående priser for bilder. Men 50kr ekstra eventuelt er jo ikke så mye. Var redd de bare hadde bilder på USB og. 

3FB06595-6C13-4583-8BB7-62F1057E2A20.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Veldig fornøyd! Fått med bilder uten ekstra kostnad ❤️

Anonymkode: e8979...515

Jeg fikk også med bilder uten kostnad! Vet ikke om det var fordi det var min første gang? Men jeg kommer uansett til å dra dit igjen. De har også oppe på lørdager, uten at det koster noe mer enn hverdag!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...