Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi ble sammen merket jeg ikke at han røyket, og da mener jeg ikke vanlig røyk. Dette kom frem en kort stund senere i forholdet.  Jeg har aldri prøvd noe annet enn vanlig røyk så jeg ante ikke hvordan jeg skulle lukte det. Men en kveld så var han så fnisete og alle dumme små ting var morsomt. Jeg tenkte kanskje han hadde tatt seg et par drinker før vi skulle avgårde på kvelden for å kikke på noe utstyr han skulle ha. Så skjedde det en kveld til og da tok jeg det opp med han.  Da forklarte han alt til meg. Han har sterk adhd og røykingen beroliger han og han vil ikke ta vanlige medisinering for dette. Jeg aksepterte det og slo meg til ro med det. Dette skjedde hver tredje kveld, men så kom det en uke hvor vi måtte være i hans leilighet og da ble det hver kveld. Etterhvert ble det tidligere og tidligere på ettermiddagen. Han blir bare veldig rolig og fnisete av det. 

Det gikk 1 mnd til og nå viste det seg at jeg vR gravid, helt uforberedt.  Jeg klarer ikke å ta abort, men vil heller ikke være i et forhold hvor han holder på dette. Jeg kommer aldri til å klare å la han være alene med barnet på kveldstid og de kveldene han har røkt sover han som en sten. Så her kommer hele jobben til å falle på meg. Dette er jeg mentalt forberedt på,men jeg føler at dette hadde nok gått mye bedre om jeg var alene med barnet.  

Jeg elsker mannen og han er utrolig omtenksom, snill og god, selv når han har røkt. 

Kan jeg forlange at han slutter med dette om han fortsatt vil ha meg og ha en relasjon til barnet? 

Anonymkode: 07dd4...c55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og det burde du. Hva tru vil skje hvis han blir tatt av politiet? Jo de sender bekymringsmelding til barnevernet. Du skal ha en veldig god grunn og forklaring når barnevernet spør deg hvorfor barnet bor med en rusmisbruker. 

Anonymkode: c6682...2bc

• Liker 1
Skrevet

Selvmedisinering er ikke greit, spesielt ikke når det gjelder ulovlige midler. Hva han mener, er helt irrelevant. Hasj og barn går ikke sammen.

Anonymkode: 30e7a...f1d

Skrevet

Selvsagt må du sette krav til han. Skal barnet vokse opp med dette? 

Skrevet

Ikke barn og narkotika i samme hjem! Ikke rusa folk i nærheten av barnet!

Samvære med tilsyn? (er det det det heter?)

Anonymkode: 0a663...c08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...