Millimani Skrevet 29. november 2020 #1 Del Skrevet 29. november 2020 Du som ikke ønsker deg "noe" til jul, - hva tenker du at du kan ønske deg? Klarer du likevel å komme på noe? Eller kan du foreslå noe for en annen som ikke vet hva som skal stå på ønskelista? Jeg aner ikke hva jeg skal ønske meg. Det er kun én ting jeg vet at jeg trenger, men ikke noe mer. Hva kan man ønske seg i disse korona-tider? Det største ønsket mitt er at pandemien tar slutt i 2021, men det blir noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Del Skrevet 29. november 2020 Gavekort på hm (der kan man jo få tak i det meste, både sminke, såpe, interiør, klær, sokker, you name it Anonymkode: 949c5...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lesespøkels Skrevet 29. november 2020 #3 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg har som regel at er det noe jeg har lyst på/trenger, men som jeg ikke trenger umiddelbart fra rundt august og frem til nå, så er det perfekt å ønske seg til jul. Bruker appen Listfully og legger det inn der, funker veldig bra! Fikk en ny hobby i år som jeg har kun kjøpt litt basic utstyr til, resten har jeg satt på ønskelista. Ellers ønsker jeg meg gjerne forbruksting jeg normalt ville kjøpt ellers, som uansett er koselig å få i gave, som f.eks div. hudpleie, litt dyrere duftlys, nye merinoulltrøyer osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Del Skrevet 29. november 2020 Gavekort, vin, gode olivenoljer, dusjsåper, bøker, fruktkurv, generelt alt som kan brukes opp Anonymkode: 84357...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Del Skrevet 29. november 2020 En veldedig gave, noe konkret du trenger (noter ned når du kommer på det), feks stekepanne, gummistøvler, nattkjole, paraply, vin, olje, godt syltetøy, strikkede gaver fra de som strikker. Anonymkode: 4d408...065 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Del Skrevet 29. november 2020 Begynte samle på juleservise i fjor. Så ønsker deler til den Anonymkode: fe4b1...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #7 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg ønsker meg heller ikke så mye, men så kom jeg på å ønske meg fotobøker fra turer vi har vært på. Mistet også en øredobb for en stund siden, så ønsker meg et nytt sett med sølvøredobber. Anonymkode: b1d83...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #8 Del Skrevet 29. november 2020 Millimani skrev (16 minutter siden): Du som ikke ønsker deg "noe" til jul, - hva tenker du at du kan ønske deg? Klarer du likevel å komme på noe? Eller kan du foreslå noe for en annen som ikke vet hva som skal stå på ønskelista? Jeg aner ikke hva jeg skal ønske meg. Det er kun én ting jeg vet at jeg trenger, men ikke noe mer. Hva kan man ønske seg i disse korona-tider? Det største ønsket mitt er at pandemien tar slutt i 2021, men det blir noe annet. Så ønsk deg donasjoner til leger uten grenser. Noen må betale for at folk uten en søkkrik stat i ryggen skal få vaksine mot corona, og det kommer ikke til å være noe som bryr folk flest i Europa. Anonymkode: a684b...f74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #9 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ønsker meg heller ikke så mye, men så kom jeg på å ønske meg fotobøker fra turer vi har vært på. Mistet også en øredobb for en stund siden, så ønsker meg et nytt sett med sølvøredobber. Anonymkode: b1d83...c3f Vanligvis ønsker jeg meg opplevelser, men det er litt vanskelig i år. Sist år ga vi hverandre en reise, men den ble avlyst på grunn av korona. 😥 Anonymkode: b1d83...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 29. november 2020 #10 Del Skrevet 29. november 2020 Alt som kan brukes. Såpe, kremer, sjokolade, kaffe, telys og lignende. Ellers gjør jeg også som en her oppe. Har en liste gjennom året. Sånn som slikkepott, litermål, en vase mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 29. november 2020 #11 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En veldedig gave, noe konkret du trenger (noter ned når du kommer på det), feks stekepanne, gummistøvler, nattkjole, paraply, vin, olje, godt syltetøy, strikkede gaver fra de som strikker. Anonymkode: 4d408...065 Hadde blitt utrolig glad for ny stekepanne. Vi må kjøpe ny hvert år pga at de blir fort utslitte her. Vi er storfamilie med veldig høyt forbuk av teflonstekepanner. Gummistøvler hadde også blitt tatt godt i mot her. Regner mye her. Paraply.Vin. Olje. Ja da, kjør på! Mye å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 29. november 2020 #12 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg skriver også liste over ting jeg kan vente med å kjøpe. Feks hvis noen håndklær bør byttes ut, så ønsker jeg meg nye, og ellers ting som man liker å spise/ drikke/kremer/såper Jeg er også glad i å lese, så det er alltid noen bøker på ønskelista. Det er sjelden jeg ønsker meg penger: det er i såfall bare fra foreldrene mine hvis jeg sparer til noe. Fex skal kjøpe nytt gulvteppe til stua på møbelbutikkens januarsalg. Ellers gavekort på skobutikk, frisøren du bruker, parfymeriet, aromaterapi el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #13 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg lager også liste gjennom året med bruksting, ting som kan byttes ut etc. Det morsomme med det er at jeg får noe jeg trenger og kanskje i en design jeg ikke hadde tenkt på selv. Har for eksempel veldig fine gryteunderlag, for der hadde jeg på lista er år. Hadde jeg kjøpt det selv ville jeg jo bare stukket over på Ikea liksom. Anonymkode: 5c83c...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babbla Skrevet 29. november 2020 #14 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg har ønsket meg ny støvsuger, noe som sitter litt langt inne hos mine foreldre å gi fordi det er for nyttig - men det er jo det jeg trenger da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå