AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Er det noen som vet hva kravene for å komme inn på helsesykepleie er? Jeg skjønner ikke helt de poengsummene man regner bokstavkarakteren om til som står som opptakskrav. Er det noen som vet hva det tilsvarer, og hvilket snitt man må ligge på? Jeg vet at jeg må ha minst C i snitt for å kunne ta videreutdanning, men jeg mener å huske at jeg har hørt at kravene for å komme inn på helsesykepleie høyere? Er det noen som vet?😊 Anonymkode: 46d85...1c0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Spør studieveileder. KG gir bs svar Anonymkode: d6a1d...a46
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spør studieveileder. KG gir bs svar Anonymkode: d6a1d...a46 Jeg har gjort det. Men det universitetet jeg går på tilbyr ikke dette studiet, og de sier bare at de ikke kan svare på det🤷♀️ Anonymkode: 46d85...1c0
Gjest Kastanjefrø Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har gjort det. Men det universitetet jeg går på tilbyr ikke dette studiet, og de sier bare at de ikke kan svare på det🤷♀️ Anonymkode: 46d85...1c0 det er ikke noe krav, du konkurrerer med de andre som søker, så om alle som søker har A i snitt er kravet A.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Kastanjefrø skrev (23 minutter siden): det er ikke noe krav, du konkurrerer med de andre som søker, så om alle som søker har A i snitt er kravet A. Ja, det vet jeg. Men det er vel ganske jevnt fra år til år? Anonymkode: 46d85...1c0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det vet jeg. Men det er vel ganske jevnt fra år til år? Anonymkode: 46d85...1c0 Spør det universitetet du skal på da. Anonymkode: d6a1d...a46 2
Gjest Lama_Drama Skrevet 29. november 2020 #7 Skrevet 29. november 2020 Sinnsykt mange søkere presser grensene opp. Gode karakterer og arbeidserfaring er nesten et must nå.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #8 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Spør det universitetet du skal på da. Anonymkode: d6a1d...a46 Jeg vet ikke hvilket jeg skal på enda. Jeg holder fortsatt på med bacheloren. Det jeg vil vite er hvor mye arbeid jeg bør legge inn, og om jeg må belage meg på toppkarakterer eller om jeg kan slakke litt ned på kravene. Anonymkode: 46d85...1c0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #9 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg vet ikke hvilket jeg skal på enda. Jeg holder fortsatt på med bacheloren. Det jeg vil vite er hvor mye arbeid jeg bør legge inn, og om jeg må belage meg på toppkarakterer eller om jeg kan slakke litt ned på kravene. Anonymkode: 46d85...1c0 Da må du sende Mail til de alternativene du vurderer. Ingen her kan gi deg riktig svar. Poenggrenser endrer seg år for år. Anonymkode: 49835...202
Mjart Skrevet 29. november 2020 #10 Skrevet 29. november 2020 https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/helsesykepleier Google er din venn 😉😉 Her kan du trykke deg inn på de skolene som er aktuelle for deg, så ser du hvilke krav de har 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #11 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg vet ikke hvilket jeg skal på enda. Jeg holder fortsatt på med bacheloren. Det jeg vil vite er hvor mye arbeid jeg bør legge inn, og om jeg må belage meg på toppkarakterer eller om jeg kan slakke litt ned på kravene. Anonymkode: 46d85...1c0 Du bør få så gode karakterer du klarer, så slipper du å bekymre deg senere. Anonymkode: 3ebb0...858 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #12 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du bør få så gode karakterer du klarer, så slipper du å bekymre deg senere. Anonymkode: 3ebb0...858 Dette. Og så må du se på hvilke fag du bør prioritere mtp karakterer. Kjenner ei som fant ut at hun ville bli jordmor, men veien er stengt for henne for alltid. Hun fikk for dårlige karakterer i de aktuelle fagene (prioriterte andre fag), og nå kan hun ikke ta opp fagene. Anonymkode: 66000...d4b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #13 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette. Og så må du se på hvilke fag du bør prioritere mtp karakterer. Kjenner ei som fant ut at hun ville bli jordmor, men veien er stengt for henne for alltid. Hun fikk for dårlige karakterer i de aktuelle fagene (prioriterte andre fag), og nå kan hun ikke ta opp fagene. Anonymkode: 66000...d4b Hvilke fag var det hun ikke prioriterte? Anatomi, fysiologi og sykdomslære mener du? Hvilke andre sykepleiefag er spesielt rekevant for å søke jordmorstudiet? Anonymkode: 4820e...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #14 Skrevet 30. november 2020 *Relevant Anonymkode: 4820e...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå