AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Han har et tiltrekkende utseende og mange fine personlige egenskaper. Men noe av det han ikke har står i veien for å gjøre han komplett, og til det han kunne vært. For det første leser han ikke skjønnlitteratur. Noen som i sin tur kan forklare hvorfor han er så ordknapp og irriterende deskriptiv i alle sine uttalelser. Jeg har aldri hørt han komme med et lengre resonnement, der han reflekterer rundt noe dypsindig. En gang jeg konfronterte ham med det, fikk jeg til svar at "mann ikke snakker så mye om følelser og sånn". En uttalelse jeg valgte å tolke mer klassespesifikt enn kjønnsspesifikt. Han er også irriterende sparsom med penger. Møblementet hans består av et tilfeldig og rotete sortiment fra Fretex og ulike studentkollektiver. Det er heller ikke viktig at det ikke er en spesiell stil. Møblene har kun en funksjon. Det estetiske teller ikke. Dette speiler seg også i klesveien. I garderoben henger det fortsatt ribbestikkede bomullsgensere fra 90-tallet og diverse polyesterbuker fra samme periode. Han har en barnslig klesstil. Det er åpenbart at klær ikke betyr noen ting. Er det i det hele tatt realistisk å fikse på en potensiell partner, eller det bare å avslutte dette? Anonymkode: 1e32b...c30
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Håper for hans del at du avslutter forholdet. Anonymkode: 7dede...a19 25
Tone83 Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Tror ikke du får forandret han nei. Men i stedet for å prøve å få han til å bry seg om å få det koslig hjemme kan du prøve å få han til å forstå at det er viktig for DEG å få et koslig hjem med en litt mer gjennomført stil. Innenfor rimelighetens grenser selvsagt, man må jo ha råd til det. Bryr han seg ikke om hva som er viktig for deg så er han ikke noe å samle på.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Hvor gammel er han da? Tenker at det siste punktet kanskje er mest realistisk å endre, eller dvs. bli enige om å ha en annen stil hvis dere blir samboere. Men å endre måten man er på, snakker og tenker på og hva man liker å drive med pga. krav fra andre? 😕 Tenker at kanskje dere ikke passer så godt sammen. Anonymkode: 0f18a...731 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Hvis han ikke er slik du ønsker at han skal være, slå opp med han. Noe av det mest idiotiske jeg hører er damer som vil endre typen sin. Anonymkode: 0b3a5...6e5 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 Tror du kan endre noe, og at det ikke er feil eller urettferdig overfor ham: Et forhold handler om å gi og ta, og det er lov å fortelle at man gjerne vil ha mer dialog. Og når han ikke er opptatt av klær, kan du jo foreslå å hjelpe ham på det området? Hvor mye han klarer å endre seg er jo usikkert, så hvis du er veldig opptatt av å ha en mann med fine klær osv så må du vurdere om du kan trives med han. Anonymkode: e973d...300
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #7 Skrevet 29. november 2020 Ligg unna alle personer du må endre for at de skal være bra nok for deg. Anonymkode: dd7f7...f72 7
Pappi Skrevet 29. november 2020 #8 Skrevet 29. november 2020 At han ikke leser skjønnlitteratur tror jeg ikke har noe sammenheng med øvrig beskrivelse. Rent bortsett fra det med samtaler virker innsigelsene dine rimelig overflatiske. 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #9 Skrevet 29. november 2020 Han kan forandre seg over tid, men nei, du kan ikke tvinge han til å løse bøker eller bry seg om innredning. Du kan bruke dine egne penger på innredning hvis dette er viktig for deg. Anonymkode: 5356b...fcf 1
Nerine_ Skrevet 29. november 2020 #10 Skrevet 29. november 2020 Håper for begges del at du bare avslutter det, han fortjener noen som liker han akkurat som han er. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #11 Skrevet 29. november 2020 Klarer du ikke være sammen med noen som har andre hobbyer enn deg? Anonymkode: 33165...583 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #12 Skrevet 29. november 2020 Har blitt sammen med en dame. Hun er ikke i det hele interessert i husarbeid, og skrubber meg ikke på ryggen når jeg kommer hjem. Dessuten har hun noe imot at jeg denger henne på lørdagene. Hun er pen, men altså - personligheten hennes driter jeg i. Jeg er sammen med henne for utseendet, og tenker dumpe henne for en yngre modell om ti år. Tror du jeg kan endre henne, Ts? Det er så mye bry å gå ut og finne en like pen dame, nemlig.. Anonymkode: c681e...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #13 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har et tiltrekkende utseende og mange fine personlige egenskaper. Men noe av det han ikke har står i veien for å gjøre han komplett, og til det han kunne vært. For det første leser han ikke skjønnlitteratur. Noen som i sin tur kan forklare hvorfor han er så ordknapp og irriterende deskriptiv i alle sine uttalelser. Jeg har aldri hørt han komme med et lengre resonnement, der han reflekterer rundt noe dypsindig. En gang jeg konfronterte ham med det, fikk jeg til svar at "mann ikke snakker så mye om følelser og sånn". En uttalelse jeg valgte å tolke mer klassespesifikt enn kjønnsspesifikt. Han er også irriterende sparsom med penger. Møblementet hans består av et tilfeldig og rotete sortiment fra Fretex og ulike studentkollektiver. Det er heller ikke viktig at det ikke er en spesiell stil. Møblene har kun en funksjon. Det estetiske teller ikke. Dette speiler seg også i klesveien. I garderoben henger det fortsatt ribbestikkede bomullsgensere fra 90-tallet og diverse polyesterbuker fra samme periode. Han har en barnslig klesstil. Det er åpenbart at klær ikke betyr noen ting. Er det i det hele tatt realistisk å fikse på en potensiell partner, eller det bare å avslutte dette? Anonymkode: 1e32b...c30 Hvorfor skal du fikse på en voksen mann? Herregud, ville du likt om du skulle fikses på? Sikekrt ikke...dere passer ikek sammen, slå opp, finn deg en annen som matcher bedre... Anonymkode: d6a0a...fd9
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #14 Skrevet 29. november 2020 Et godt råd jeg har lest er å være forelsket i den mannen du traff, ikke prøv å forandre han til en annen. Anonymkode: 6f9b1...1f1 1
burgut Skrevet 29. november 2020 #15 Skrevet 29. november 2020 Han kan endre seg, om han ønsker, men du kan ikke endre han. Du skal jo like han for den han er, ikke for den han kan bli om du endrer han... 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #16 Skrevet 29. november 2020 Så når du ikke får sjans på drømmeprinsen, så tar du det du får, og skal forandre han til å bli en annen?? Eksen min prøvde å forandre meg! De som ikke var som hans ideal prøvde ikke hardt nok, trodde han. At det var noe som het forskjellige personligheter skjønte han ikke 😂😱 Anonymkode: 41378...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #17 Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har et tiltrekkende utseende og mange fine personlige egenskaper. Men noe av det han ikke har står i veien for å gjøre han komplett, og til det han kunne vært. For det første leser han ikke skjønnlitteratur. Noen som i sin tur kan forklare hvorfor han er så ordknapp og irriterende deskriptiv i alle sine uttalelser. Jeg har aldri hørt han komme med et lengre resonnement, der han reflekterer rundt noe dypsindig. En gang jeg konfronterte ham med det, fikk jeg til svar at "mann ikke snakker så mye om følelser og sånn". En uttalelse jeg valgte å tolke mer klassespesifikt enn kjønnsspesifikt. Han er også irriterende sparsom med penger. Møblementet hans består av et tilfeldig og rotete sortiment fra Fretex og ulike studentkollektiver. Det er heller ikke viktig at det ikke er en spesiell stil. Møblene har kun en funksjon. Det estetiske teller ikke. Dette speiler seg også i klesveien. I garderoben henger det fortsatt ribbestikkede bomullsgensere fra 90-tallet og diverse polyesterbuker fra samme periode. Han har en barnslig klesstil. Det er åpenbart at klær ikke betyr noen ting. Er det i det hele tatt realistisk å fikse på en potensiell partner, eller det bare å avslutte dette? Anonymkode: 1e32b...c30 Det er vel du som bør endre deg dersom dette er et problem for DEG. Han har ingen problem med dette. Angående spørsmålet om det er realistisk å fikse på en potensiell partner: Han er et eget individ, ikke en bil med dårlig eksosanlegg. Skjerpings Anonymkode: c3d58...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #18 Skrevet 29. november 2020 Er du villig til å endre deg, bli som ham? Hvis ikke så har du svaret ditt der. Anonymkode: 698c3...4ba 2
Candiru Skrevet 29. november 2020 #19 Skrevet 29. november 2020 Du kan endre deg selv og måten du ser ham på. Hvis det ikke går så bør du finne en som passer bedre for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #20 Skrevet 29. november 2020 Du omtaler ham på en respektløs måte, så jeg håper dere slår opp. Anonymkode: cdff7...263
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå