Essess Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Jobben skal ha julebord, som i år avholdes på Teams. Jeg har fått ansvar for å dele oss opp i mindre grupper på 4-5 personer som skal diskutere / samtale om et tema eller oppgave. Det skal ikke være faglig. Noen gode/ artige ideer? Vi er nesten bare damer.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Dere kan lage 10 spørsmål i hver gruppe som skal sendes neste gruppe. Gruppen med flest svar riktig, vinner. Rare/morsomme historier fra julen dere kan dele med de andre Mimelek, gåter, fun facts (alle finner 3 hver som deles med gruppen og alle må gjette hvilke 2 som stemmer. Den ene er funnet på selv) Anonymkode: 91f7c...fde
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 julebord på teams? Hørtes helt fjernt ut, hadde aldri deltatt på noe så dumt. Etter en dag med skjerm er det nok skjerm! Anonymkode: cb7ce...b46 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Essess skrev (19 timer siden): Jobben skal ha julebord, som i år avholdes på Teams. Jeg har fått ansvar for å dele oss opp i mindre grupper på 4-5 personer som skal diskutere / samtale om et tema eller oppgave. Det skal ikke være faglig. Noen gode/ artige ideer? Vi er nesten bare damer. Er julebordets innhold at dere skal diskutere/samtale om et gitt tema eller oppgave?😳 Er dette i arbeidstiden? Får dere betalt? Anonymkode: 0ee99...77f 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er julebordets innhold at dere skal diskutere/samtale om et gitt tema eller oppgave?😳 Er dette i arbeidstiden? Får dere betalt? Anonymkode: 0ee99...77f Nok en dum tvangsgreie som de fleste ikke tør å si nei til, typisk norsk. Man bare lar seg gjete. Nordmenn må jo ha noen som skal bestemme over seg 😂 Anonymkode: cb7ce...b46 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Skrevet 30. november 2020 Ikke være så negative, folkens! Hos meg er det flere som bor alene, og jeg vet de syns det er veldig hyggelig å få være litt sosial på Teams. Vi hadde lønningspils forrige uke, det var veldig koselig. Varte en time, så følte ikke at jeg "brukte opp" kvelden. Viktig å ha litt kontakt med kollegaer når denne perioden er så langvarig. Mine forslag til temaer: 1. Gruppene skal finne ut minst to ting de har til felles. 2. Den som allerede er nevnt om fun fact: Alle presenterer en morsom fun fact om en selv, så må de andre gruppene gjette (f. eks om noen har hatt en obskur sommerjobb, reist et sprøtt sted, kan sjonglere eller sykkel en-hjulssykkel). Anonymkode: da2c8...65e 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke være så negative, folkens! Hos meg er det flere som bor alene, og jeg vet de syns det er veldig hyggelig å få være litt sosial på Teams. Vi hadde lønningspils forrige uke, det var veldig koselig. Varte en time, så følte ikke at jeg "brukte opp" kvelden. Viktig å ha litt kontakt med kollegaer når denne perioden er så langvarig. Mine forslag til temaer: 1. Gruppene skal finne ut minst to ting de har til felles. 2. Den som allerede er nevnt om fun fact: Alle presenterer en morsom fun fact om en selv, så må de andre gruppene gjette (f. eks om noen har hatt en obskur sommerjobb, reist et sprøtt sted, kan sjonglere eller sykkel en-hjulssykkel). Anonymkode: da2c8...65e Du fremstiller det som en fritidsklubb. Tvinges til å dele private ting. Lykke til med det. Klarer ikke å se noe sosialt ved å se/snakke med noen via en skjerm. Anonymkode: cb7ce...b46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå