Gå til innhold

Er det vanskelig å finne en mann uten barn?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 26 år og har lyst til å finne min spesielle partner her i livet, men jeg har ikke lyst til å finne meg noen som har barn fra før. Jeg orker ikke sånt deg, dine, meg og mine barn opplegg. Lyst til å bare starte på nytt med en fyr som har blanke ark. 
Er det vanskelig å finne noen som ikke har barn i min alder? 
har alltid pleid å gå for yngre gutter i 23-24 års alderen og da har det jo ikke vært noe problem... men da er det mye annet som er problemet hehe. Folk rundt meg sier jeg må begynne å date eldre menn. 

Anonymkode: 5c9aa...ae4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det. Fant selv min kjæreste da jeg var godt over 30 år. Dater mye, og kun en av dem hadde barn. 

• Liker 1
Skrevet

23-24 årige menn har sjeldent barn, men risikoen for at de ikke ønsker barn på noen år er jo stor.

Du kan ikke noe for hvem du tiltrekkes av, så andre kan ikke si at du skal gå for "eldre" menn.

Ellers er jeg glad for å se at det finnes de som ikke ønsker et kaos av mine, dine og våre barn-opplegg.

• Liker 4
Skrevet

Nei, det er lett. Flust av menn på din alder som ikke er etablert og du trenger selvsagt ikke gå opp i alder. Er det eldre menn som sier dette her? Det hørtes vel manipulativt ut og høres typisk ut som noe en 35-40 år gammel mann kan si til kvinner under 30 for at hun skal tro hun må ta til takke med han og hans like ufyselige like.

Anonymkode: f24de...89b

• Liker 3
Skrevet

De finnes da overalt? Mange som ikke vil ha barn.

Anonymkode: a46b0...919

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er lett. Flust av menn på din alder som ikke er etablert og du trenger selvsagt ikke gå opp i alder. Er det eldre menn som sier dette her? Det hørtes vel manipulativt ut og høres typisk ut som noe en 35-40 år gammel mann kan si til kvinner under 30 for at hun skal tro hun må ta til takke med han og hans like ufyselige like.

Anonymkode: f24de...89b

Oi, her var det noen som var bitter 😂

Anonymkode: 59daa...c83

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

De finnes da overalt? Mange som ikke vil ha barn.

Anonymkode: a46b0...919

Jeg tolker det som at ts vil ha barn, men ikke med en mann som har unger fra før. 

• Liker 1
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (13 minutter siden):

Jeg tolker det som at ts vil ha barn, men ikke med en mann som har unger fra før. 

Ja det stemmer, jeg vil ha barn i nærmeste fremtid

ts

Anonymkode: 5c9aa...ae4

• Liker 1
Skrevet

det må da være mulig☺️og enig med tankegangen din; best å starte med blanke ark, i stedet for kaos😁

Anonymkode: fd5c5...bd8

• Liker 1
Skrevet

Det kommer nok an på aldersgruppen du ser etter mann i:-)

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det vanskelig å finne noen som ikke har barn i min alder? 

Stadig flere menn er barnløse i Norge. Finn en som ikke er frivillig barnløs:

173918?_ts=1459797dfa0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Oi, her var det noen som var bitter 😂

Anonymkode: 59daa...c83

Oi, her var det noen som følte seg truffet 😂

Anonymkode: 45bb7...02a

Skrevet

jeg vil helst ikke ha en mann med barn fra før selv fordi jeg ikke orker dramaet med kvinnfolkene han fikk dem med. Det har jeg vært nok borte i!

Men det er flere menn som ikke har barn. Kjæresten min har ikke noen barn, og et par menn jeg har datet hadde ikke barn de heller. Ikke skjønner jeg hvordan kjæresten min har vært i to 4-8år forhold uten barn har vært et ønske, men bra for meg.😅

Anonymkode: 9490f...70e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke skjønner jeg hvordan kjæresten min har vært i to 4-8år forhold uten barn har vært et ønske, men bra for meg.😅

Får håpe du ikke plutselig finner det ut en dag. 

Anonymkode: cc56f...e60

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Folk rundt meg sier jeg må begynne å date eldre menn. 

Hvem sier det da? Eldre menn har jo gjerne barn. 

Anonymkode: e9791...8cf

• Liker 1
Skrevet

Broren min er 31 og uten barn. Så de finnes

Anonymkode: 8f288...00a

• Liker 1
Skrevet

Både jeg og min eksmann (vi er begge i 40-årene) har funnet nye partnere uten barn. Til våre barns store fortvilelse, de skulle så gjerne hatt stesøsken...

Anonymkode: 44671...757

Skrevet

Jeg skrev for en tid siden (6år?) et innlegg om det å være sist i trettiårene og barnløs. Om det var suspekt. Svarene gikk stort sett ut på at "det kommer an på hvorfor." Altså et betinget jeg. Men det ble også svart at det var relativt vanlig. 

Som mann blir man ikke sett på som første sortering hvis ikke ting har skjedd innen da og da. 15 år og ukysset, 19 år og jomfru, ... Det er litt som et hint til jenter/ kvinner at han her er det ingen andre som vil ha heller.

Men nå er det vanlige at menn i tjueårene fester en del "lever" en del, og skaper seg ei framtid. De som skaper seg ei framtid, de sørger oftest for å ikke få barn, de som "lever", de kan nå og da få seg barn ved et oisann.

Så det jeg lurer på , er om problemet ditt ikke ligger så mye i det at barnløse menn (i tjueårsalderen)  er så sjeldne (for det er de ikke): Det som er problemet ditt, er at de kvalitetene du ser etter, det har noen andre sett etter før.

Skrevet
draug 75 skrev (1 time siden):

Som mann blir man ikke sett på som første sortering hvis ikke ting har skjedd innen da og da. 15 år og ukysset, 19 år og jomfru, ... Det er litt som et hint til jenter/ kvinner at han her er det ingen andre som vil ha heller.

Det er da ikke noe som alle går rundt og vet om en, med mindre en bor i samme bygd/bydel hele livet. Det er uansett tacky å kiss and tell når man får seg noe. 

Anonymkode: 0775d...52a

Skrevet

Ikke vanskelig. Jeg er 34, fikk ny kjæreste for ca 3 år siden. Var masse barnløse menn som ville starte forhold med meg, men jeg endte opp med en som hadde ei datter han fikk da han var typ 22 år. Typisk ikke planlagt og kjemien med barnemoren døde jo hen da han ble moden og voksen. Hun dattera er blitt "vår" datter, føler meg ikke truet. Han har gitt meg 110% delaktighet fra dag 1. Tror nesten jeg er mer med hu enn han. Nå får vi en gutt til våren, og vi føler alle at vi 4 blir vår egen lille familie. Hennes liv hos mor er jo for henne. Når hun kommer til oss er alt fint. Så det kan gå bra med at de har barn også. Men forstår deg godt uansett. 

Anonymkode: a4642...906

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...