Gå til innhold

Ny reklame, piken med fyrstikkene.. 🥺

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok å spille på følelser og dårlig samvittighet, jeg skjønner greia, men denne reklamen er jo bare hjerterrå, får lyst til å ta med den stakkars søte jenta hjem og gi henne all min kjærlighet og overøse henne i julemagi, julemat og fine gaver..  😓

Anonymkode: dca7d...0da

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Greit nok å spille på følelser og dårlig samvittighet, jeg skjønner greia, men denne reklamen er jo bare hjerterå, får lyst til å ta med den stakkars søte jenta hjem og gi henne all min kjærlighet og overøse henne i julemagi, julemat og fine gaver..  😓

Dessverre er også virkeligheten hjerterå for altfor mange mennesker. 

Forresten synes jeg det er en svært godt laget film. 

Anonymkode: 8c92c...0e3

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke sett denne reklamen. Noen som kan linke til den på YouTube e.a?

Anonymkode: f8e8c...a1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Greit nok å spille på følelser og dårlig samvittighet, jeg skjønner greia, men denne reklamen er jo bare hjerterrå, får lyst til å ta med den stakkars søte jenta hjem og gi henne all min kjærlighet og overøse henne i julemagi, julemat og fine gaver..  😓

Da kan du kanskje tenke på at de gavene , det hjemmet og den maten som vi i Norge kan gasse oss med er finansiert på fattige, døende barn?

Bar ikke folk uendelig, ufattelig fattige, Ts, så ville ikke du vært uendelig, ufattelig rik. Rik nok til å kjøpe en mobil med mineraler utvunnet fra en obskur gruve av småbarn for mindre enn en månedslønn. Rik nok til å kjøpe 10 plagg på h&m laget av nennsomme barnehender. Rik nok til å drikke appelsinjuice som har gitt en småbarnsmor kreft. Rik nok til å gi blanke, om du ikke må se elendigheten du forårsaker daglig.

Anonymkode: 08f9e...0ce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da kan du kanskje tenke på at de gavene , det hjemmet og den maten som vi i Norge kan gasse oss med er finansiert på fattige, døende barn?

Bar ikke folk uendelig, ufattelig fattige, Ts, så ville ikke du vært uendelig, ufattelig rik. Rik nok til å kjøpe en mobil med mineraler utvunnet fra en obskur gruve av småbarn for mindre enn en månedslønn. Rik nok til å kjøpe 10 plagg på h&m laget av nennsomme barnehender. Rik nok til å drikke appelsinjuice som har gitt en småbarnsmor kreft. Rik nok til å gi blanke, om du ikke må se elendigheten du forårsaker daglig.

Anonymkode: 08f9e...0ce

Unnskyld. Men hva menes her? Litt treig idag, så klarer ikke å koble helt hva som skrives.. 😅

Anonymkode: 1df89...084

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...