AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #21 Del Skrevet 5. desember 2020 Foundation: Clarins skin illusion, og Double wear fra Estee lauder hvis jeg føler for mer dekkevne. Av og til blander jeg dem 👍🏼 Concealer: Dekkstift fra bare minerals for å dekke over kviser og arr. Maybelline instant age rewind under øynene, lit over amorbuen, bittelitt på neseryggen og under brynene som highlighter Solpudder: Urban decay beached bronzer Rouge: En fra Kicks, limited edition mermaid serie eller noe sånn. En todelt med matt varm rosa farge, og en lysere med shimmer i. Øverst på kinnbeina bruker jeg highlighter fra samme mermaid serie, blander en som er litt gylden og en lysrosa Som øyeskygge bruker jeg solpudderet fra UD og den highlighteren Mørk, matt brun øyeskygge fra HM langs den øvre vippekanten. Mascara: L’oreal telescopic Leppestift: L’oreal color riche, i fargen 378 velvet rose. Nydelig, naturlig rosa farge, men jeg finner den ikke lenger noe sted 😞 Så jeg må nok på leit etter en ny en. Kjipt, da jeg er jeg veldig kresen på farge - den må ikke være for kald eller for varm, ikke knæsj, ikke for mørk eller lys, ikke glitter eller shimmer og ikke matt. Anonymkode: af2e9...4cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #22 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg har alltid bare gått med maskara, men jeg har nylig begynt med concealer og det er min favoritt ting! 😍 Nå hender det at jeg bare tar på det og driter i maskaraen og fortsatt føler meg bra 😄 Jeg bruker en fra maxfactor, kjøpte også NARS sin som skulle være "den beste" men jeg føler den er litt tjukk og kan gi poser under øynene. Har også fått øynene opp for vannfast maskara nå som man må gå med munnbind og alt bare blir dama bort og haver over hele trynet. Anonymkode: 2b4ee...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy- Skrevet 22. desember 2020 #23 Del Skrevet 22. desember 2020 Jeg bruker foundation fra YSL eller Guerlain. Pudder fra Anastasia. Rouge fra litt forskjellige merker, nå bruker jeg en fra Illamasqua. Jeg har en øyenbrynspenn fra MAC og bytter på leppestift hver dag Men liker MAC, Guerlain, Chanel og Charlotte Tilburry sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #24 Del Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 22.49): Jeg har alltid bare gått med maskara, men jeg har nylig begynt med concealer og det er min favoritt ting! 😍 Nå hender det at jeg bare tar på det og driter i maskaraen og fortsatt føler meg bra 😄 Jeg bruker en fra maxfactor, kjøpte også NARS sin som skulle være "den beste" men jeg føler den er litt tjukk og kan gi poser under øynene. Har også fått øynene opp for vannfast maskara nå som man må gå med munnbind og alt bare blir dama bort og haver over hele trynet. Anonymkode: 2b4ee...e05 Er det denne du bruker? https://www.blivakker.no/product/3046236?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt Anonymkode: 8df0f...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamondlady Skrevet 22. desember 2020 #25 Del Skrevet 22. desember 2020 On 11/29/2020 at 6:27 PM, AnonymBruker said: Har lenge sverget til bare minerals. Butter bronzer og en blush Anonymkode: 4091c...0ba Jeg er veldig fornøyd med Merkene: revolution, maybelline ,rimmel London og L'Oréal Paris. Kunne nevnt mange flere merker🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 29. desember 2020 #26 Del Skrevet 29. desember 2020 Har en blush men går fort i stykker. Er fra the balm. Hva bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #27 Del Skrevet 8. mars 2021 Dior glossene er å anbefale Anonymkode: 4091c...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. mars 2021 #28 Del Skrevet 9. mars 2021 Varierer veldig, med hva jeg bruker. For tiden bruker jeg ; pudderfoundation, svart eyeliner og leppomade/lipgloss. Bruker all slags merker,fra billige til dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 9. mars 2021 #29 Del Skrevet 9. mars 2021 flusa skrev (2 timer siden): Varierer veldig, med hva jeg bruker. For tiden bruker jeg ; pudderfoundation, svart eyeliner og leppomade/lipgloss. Bruker all slags merker,fra billige til dyre. Du er fornøyd med pudderfundation? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #30 Del Skrevet 9. mars 2021 Øyeskygge og mascara. Husker ikke hva merket heter, fra sør-korea. Anonymkode: 231a6...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 9. mars 2021 #31 Del Skrevet 9. mars 2021 Safiye skrev (På 29.11.2020 den 18.49): Jeg bruker dette som vanlig hverdagssminke: Giorgio Armani Luminous Silk Foundation, Bye Bye under eye concealer fra IT cosmetics, løspudder som bronzer fra MAC, Blush fra MAC og lipliner & leppestift fra Charlotte Tilbury. Hvor kjøper du Charlotte Tilbury produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #32 Del Skrevet 9. mars 2021 Safiye skrev (På 29.11.2020 den 18.49): Jeg bruker dette som vanlig hverdagssminke: Giorgio Armani Luminous Silk Foundation, Bye Bye under eye concealer fra IT cosmetics, løspudder som bronzer fra MAC, Blush fra MAC og lipliner & leppestift fra Charlotte Tilbury. Har samme concealer, synes den er vanskelig å jobbe med.. Hvordan gjør du med påføring? Anonymkode: 9dee3...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. mars 2021 #33 Del Skrevet 9. mars 2021 Cecilie82 skrev (38 minutter siden): Du er fornøyd med pudderfundation? Joda,sånn tålig. Har kombinert hud,så jeg har enda ikke funnet noe som sitter GODT igjennom en hel dag. Men det er mindre jobb å påføre, og blendes veldig fint inn i huden, syns jeg. Funker også bedre på kombinert hud enn flytende foundation. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 20. mars 2021 #34 Del Skrevet 20. mars 2021 Trenger en ny blush som gir litt farge men ikke formye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #35 Del Skrevet 20. mars 2021 Cecilie82 skrev (6 timer siden): Trenger en ny blush som gir litt farge men ikke formye. Nars Orgasm er veldig fin og fresh Anonymkode: a46ac...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 20. mars 2021 #36 Del Skrevet 20. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nars Orgasm er veldig fin og fresh Anonymkode: a46ac...022 Er den veldig rosa? Skal prøve den ut😀 Endret 20. mars 2021 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 26. april 2021 #37 Del Skrevet 26. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 14.33): Nars Orgasm er veldig fin og fresh Anonymkode: a46ac...022 Denne var ingen hit. Ekstremt lite farge så mer bleik ut en før jeg tok den på dessverre. Endret 26. april 2021 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 30. april 2021 #38 Del Skrevet 30. april 2021 Jeg bruker til daglig Shine Killer primer fra NYX, deretter Chanel sin CC cream. Jeg har ganske fet hud (men lite urenheter), så denne komboen hjelper meg å holde huden jevn uten å bli blank. Litt baking powder fra MakeUp Mekka på topp. Bruker våt eyeliner fra Maybelline, og Sky High maskara. Litt øyenbrynsskygge fra Sensai 🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #39 Del Skrevet 30. april 2021 Zo Obagi sunscreen primer Pudderfoundation fra Priori Blush fra Bare minerals Solpudder fra Bare minerals Brow Master Pencil Mascara fra Sisley Anonymkode: c0718...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #40 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 14.33): Nars Orgasm er veldig fin og fresh Anonymkode: a46ac...022 Den har highlighter i seg, små partikler. Ser raskt veldig sminket ut. Og på meg som har litt porer blir disse mer synlige. Anonymkode: 594ea...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå