AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1 Del Skrevet 29. november 2020 Har lenge sverget til bare minerals. Butter bronzer og en blush Anonymkode: 4091c...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 29. november 2020 #2 Del Skrevet 29. november 2020 (endret) . Endret 9. mars 2021 av flusa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #3 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg bruker kun BB-krem fra Purito i det daglige. På hjemmekontor bruker jeg ingenting. Når jeg skal sminke meg litt ekstra bruker jeg bronzer, bryn-pomade, litt øyenskygge, eyeliner og farget leppepomade. Anonymkode: 99897...8c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. november 2020 #4 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg bruker dette som vanlig hverdagssminke: Giorgio Armani Luminous Silk Foundation, Bye Bye under eye concealer fra IT cosmetics, løspudder som bronzer fra MAC, Blush fra MAC og lipliner & leppestift fra Charlotte Tilbury. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #5 Del Skrevet 29. november 2020 Safiye skrev (23 minutter siden): Jeg bruker dette som vanlig hverdagssminke: Giorgio Armani Luminous Silk Foundation, Bye Bye under eye concealer fra IT cosmetics, løspudder som bronzer fra MAC, Blush fra MAC og lipliner & leppestift fra Charlotte Tilbury. Giorgio armani Luminus silk så veldig fin ut, men kostet litt da😃 Anonymkode: 4091c...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2020 #6 Del Skrevet 29. november 2020 Har ikke faste merker jeg bruker, men bruker ikke annet enn BB-krem, eyeliner, maskara og lipgloss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #7 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg bruker aldri noe, og etter at jeg så den youtube filmen jeg så i dag, er jeg veldig glad for det. Inneholder produktet mica som ofte brukes i paletter med shimmer i, kan det være at barn i India har dødd for å finne det i gruver. Denne driften er ulovlig, men pågår fremdeles. Anonymkode: 4b59b...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. november 2020 #8 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Giorgio armani Luminus silk så veldig fin ut, men kostet litt da😃 Anonymkode: 4091c...0ba Den er veldig verdt det. Har brukt merket i noen år nå, etter å ha testet litt forskjellige 😅 Den smelter inn i huden, og føles veldig lett å ha på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #9 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker aldri noe, og etter at jeg så den youtube filmen jeg så i dag, er jeg veldig glad for det. Inneholder produktet mica som ofte brukes i paletter med shimmer i, kan det være at barn i India har dødd for å finne det i gruver. Denne driften er ulovlig, men pågår fremdeles. Anonymkode: 4b59b...9a1 Hvilket produkt? Anonymkode: 4091c...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #10 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilket produkt? Anonymkode: 4091c...0ba Ahh skjønner. Anonymkode: 4091c...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 4. desember 2020 #11 Del Skrevet 4. desember 2020 Noen som har prøvd Dior forever? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #12 Del Skrevet 4. desember 2020 Dior Forever fondation, gjerne iblandet litt krem for å gjøre den naturlig. Estee Lauder doublewear concealer. UD øyelokkprimer. Laura Mercier setting pudder. Kat von D contouring. Mac rouge. Mac øyebrynspenn+gel. Øyeskygger har jeg en rekke ulike av, men bruker oftest Morphe eller Kat von D. Mascara Diorshow. Settingspray fra UD. Chanel/Mac/YSL leppestift. Anonymkode: 594ea...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. desember 2020 #13 Del Skrevet 4. desember 2020 Har redusert det til å være på det meste: Base: Yves Saint Laurent Top Secrets CC Cream Apricot Øyne: Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil Demolition DIOR Diorshow Maximizer Mascara Primer 3D DIOR Diorshow Iconic Overcurl 090 Black Lepper: La Mer The Lip Volumizer Enten lebestift fra Guerlain eller fra Dior (Rouge Dior Couture Collection) Til vanlig hovedsakelig hudkrem (Argan og Gorgeous fra LUSH) og den fra La Mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #14 Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg hadde mye sminke før, men nå er jeg minimalistisk Det viktigste for meg er at produktene ikke er testet på dyr. Jeg bruker merker som Rituals, Hourglass, BareMinerals og Anastasia. Bb-cream fra Bareminerals Concealer fra Collection Pudder fra UD og/eller Hourglass Har en pallett med blush og bronzer, Hourglass Mascara Rituals Brynspenn Anastasia Har også litt leppestifter, stort sett fra UD eller The Body Shop Har ellers bare én av sminkegreier. Litt leppestifter og litt neglelakker er unntaker, der er noen farger fint Anonymkode: 6fb65...496 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzzi Skrevet 4. desember 2020 #15 Del Skrevet 4. desember 2020 Har prøvd å kutte litt ned. Bb-krem: Erborian Pudder: No.7 løspudder (liker ikke løst pudder, så har presset det og skal bruke det opp før jeg kjøper noe annet) Bronzer: urban decay beached bronzer i sunkissed Blush: Jan Thomas love blush Øyeskygge og eyeliner: Anastasia beverly Hills soft glam palett Mascara: go big or go home fra kvd (ikke så gla i denne) Har noen flere produkter, men de brukes ikke på daglig basis. Har planer om å skaffe meg en Lypsyl med litt farge som jeg kan bruke i hverdagsrutinen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kunstnerfluen Skrevet 4. desember 2020 #16 Del Skrevet 4. desember 2020 Bruker ulike merker når det kommer til øyeskygge men resten er mest MAC. Det er fordi sminken sitter på hele dagen og de har min hudtone/farge. Synes det er utrolig gøy å se på HM sine øyenskygger som er på salg. For kan finne masse rart og er gøy å eksperimentere med ulike farge. Ellers er en god primer alltid viktig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #17 Del Skrevet 5. desember 2020 Jane Irendale ( pudderfoundation med solfaktor 20 ) Chanel I mascara Anonymkode: 5b192...549 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #18 Del Skrevet 5. desember 2020 Base: Smashbox primer vitamin glow Erborian CC cream NARS radiant concealer Hourglass settingpudder Fenty bronzer MAC blush Av og til dior backstage highlighter Øyne: Eyeliner frå clinique Maybelline maskara Marc Jacobs våtkajal Bryn Benefit precisely my brow Makeupmakke brow soap Anonymkode: 9d85b...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 5. desember 2020 #19 Del Skrevet 5. desember 2020 Jane Iredale flytende eyeliner i svart. Jane Iredale In Touch Cream Blush, Clarity. Jane Iredale Highlighter Complete. Jane Iredale Eye Pencils Basic Brown (bruker den på brynene). Jane Iredale triple cognac øyenskygge. Maybelline Lash Sensational Mascara, svart. Maybelline Unstoppable Eyeliner i svart (og legger hvit eyeliner innerst). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgeline Skrevet 5. desember 2020 #20 Del Skrevet 5. desember 2020 Bruker en krem i orange tube fra Origins, sånn hvit som gir litt farge. Kajal(?) i brun farge fra Urban Decay Skygger, Shiseido. Palett med 4 farger i brun/rosa/elfenben Mascara fra Dior el Clinique Bronzer/rouge-palett fra Urban decay/smashbox Lepoestift: Lancome, clarins er vel de to jeg veksler i nå. Begge i avdempet rosa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå